Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-04-19@21:34:33 GMT

درگذشت خواهر گتوزو در 37 سالگی

تاریخ انتشار: ۱۳ خرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۱۶۱۸۹۱

درگذشت خواهر گتوزو در 37 سالگی

خواهر کوچک‌تر جنارو گتوزو سرمربی ناپولی در سن 37 سالگی درگذشت.

به گزارش خبرگزاری فارس، فرانچسکا گتوزو خواهر کوچکتر جنارو گتوزو در سن 37 سالگی به دلیل بیماری درگذشت. وی به مدت 4 ماه در بیمارستان بستری بود. وی مدت‌ها به عنوان کارمند در باشگاه آث میلان مشغول به کار بود.

وی از بیماری نادر رنج می‌برد و از اوایل ماه فوریه در بیمارستان بستری بود و تحت مراقبت‌های ویژه قرار داشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در همین باره باشگاه میلان و ناپولی هم بیانیه‌هایی را منتشر کردند.

گتوزو به مدت 13 سال در آث میلان توپ زد و 10 جام از جمله دو جام قهرمانی سری آ و لیگ قهرمانان را بدست آورد.

گتوزو 42 ساله همچنین از 2017 تا 2019 مربیگری این تیم را برعهده داشته است.

انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: آث میلان بیمارستان جنارو گتوزو بیماری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۱۶۱۸۹۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

یک سالگی جنگ داخلی سودان

   به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری صدا و سیما؛ از ابیجان، ۱۵ آوریل ۲۰۲۳ صدای تیراندازی و دود ناشی از انفجار در خارطوم پایتخت سودان، بعد از چند هفته تنش میان دو ژنرال قدرتمند کشور، از شروع یک درگیری ویرانگر و فرسایشی خبر داد.
درگیری میان نیرو‌های واکنش سریع ژنرال حمیدتی و نیرو‌های ژنرال عبدالبرهان فرمانده ارتش در این روز آغاز شد یک سال بعد در غیاب اراده بین المللی، نتیجه‌ای جز ویرانی و بدبختی برای سودان حاصل نشده است و نخست وزیر سابق سودان، عبدالله حمدوک، خطاب به طرفین خصومت، از آنها می‌خواهد به درگیری‌ها پایان دهند.
به گزارش سازمان ملل حدود ۱۰ میلیون نفر از جمعیت ۲۵ میلیونی سودان آواره شده اند و کشور در آستانه قحطی قرار دارد. کریستین لیندمایر، سخنگوی سازمان بهداشت جهانی، درباره بحران انسانی هشدار می‌دهد. وی گفت: در زمانه‌ای که جهان با بحران‌های متعدد روبروست، کمک به سودان به حداقل رسیده و تنها ۱۷ درصد کمک تصویب شده سازمان بهداشت جهانی به این کشور، تامین مالی شده است. 
برنامه جهانی غذا نیز از به زانو درآمدن مردم سودان می‌گوید. بنا بر اعلام سازمان ملل متحد، دستکم ۵ میلیون سودانی در ماه‌های آینده دچار بحران غذایی فاجعه بار می‌شوند. تد شعبان معاون مدیر کل یونیسف نیز از این وضعیت گلایه می‌کند. وی گفت: از جنگ سودان صحبتی نمی‌شود، سودان فراموش شده است. ۲۰ سال قبل در جریان جنگ دارفور، اینگونه نبود. اما الان فقط شاهد سکوت هستیم. 
یک سال بعد از شروع جنگ داخلی، هیچ تماس امیدبخشی میان ژنرال عبدالبرهان و ژنرال حمیدتی برقرار نیست و سودان همچنان رنج می‌برد.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

اظهارات:
۱. عبدالله حمدوک، نخست وزیر سابق سودان
۲. کریستین لیندمایر، سخنگوی سازمان بهداشت جهانی
۳. تد شعبان، معاون مدیر کل یونیسف

دیگر خبرها

  • چهره واقعی بازیگر «پایتخت» در ۵۰ سالگی/ عکس
  • نوجوان نخبه روشندل اردبیلی، مبلغ قرآن کریم در جهان اسلام
  • فابیو کاناوارو: هدفم این است که روزی سرمربی ناپولی شوم
  • یک سالگی جنگ داخلی سودان
  • رضا داوری اردکانی درگذشت عباس شریفی را تسلیت گفت
  • لوزه‌های بزرگ را به حال خود رها نکنید
  • جشن تولد سیامک با شیطنت تراکتوری‌ها (عکس)
  • «پا به ماه» روایت کرد/ ۲ خواهر دوقلو که با هم باردار شدند
  • استاد برجسته و پیشکسوت دانشگاه تهران درگذشت
  • ورود آرسنال به کورس شلوغ خرید پدیده جدید فوتبال اوکراین