Web Analytics Made Easy - Statcounter

قباد مبشری روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: ۲۷ میلیارد و ۸۶۰ میلیون ریال از این میزان کمک غیرنقدی و مابقی نیز نقدی بوده است.

وی افزود: این میزان کمک نقدی و غیرنقدی از سوی مردم کهگیلویه و بویراحمد و نیکوکاران بومی و غیربومی اهدا شده است.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد: ماه رمضان امسال و با اجرای طرح اطعام مهدوی در این استان ۱۵۳ هزار و ۶۱۳ پُرس غذای گرم پخت و بین افراد و خانوارهای نیازمند استان توزیع شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مبشری عنوان کرد: ارزش این تعداد پُرس غذای گرم توزیع شده بین افراد و خانوارهای نیازمند کهگیلویه و بویراحمد در ماه رمضان امسال ۲۰ میلیارد و ۴۸۰ میلیون ریال بوده است.

وی ابراز داشت: ۳۳ هزار و ۵۳۹ بسته جیره غذای خشک به همت نیکوکاران بومی و غیربومی نیز در ماه رمضان امسال تهیه و بین افراد و خانوارهای نیازمند کهگیلویه و بویراحمد توزیع شد.  

مبشری ارزش این تعداد بسته جیره غذای خشک توزیع شده بین افراد و خانوارهای نیازمند کهگیلویه و بویراحمد در ماه رمضان امسال را ۷۳ میلیارد و ۱۴۰ میلیون ریال اعلام کرد.

تعداد افراد زیر پوشش کمیته امداد امام خمینی (ره) کهگیلویه و بویراحمد افزون بر ۴۳ هزار خانوار با جمعیتی بیش از ۱۱۰ هزار نفر است.

برچسب‌ها کهگیلویه وبویراحمد کمیته امداد امام خمینی (ره) کمک های مردمی یاسوج

منبع: ایرنا

کلیدواژه: کهگیلویه وبویراحمد کمیته امداد امام خمینی ره کمک های مردمی یاسوج کهگیلویه وبویراحمد کمیته امداد امام خمینی ره کمک های مردمی یاسوج کهگیلویه و بویراحمد ماه رمضان امسال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۱۶۱۹۱۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ناگفته‌های کهگیلویه و بویراحمد در گفتن نگین


به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای کهگیلویه و بویراحمد، شماره تلفن ۰۹۱۷۰۴۰۴۳۳۳ جهت اشتراک ویدئو‌ها و تصاویر شما مخاطبان گرامی جهت انعکاس در بسته گفتن نگین پیش بینی شده است.
نکته لازم اینکه در هنگام ضبط ویدئو حتما گوشی تلفن همراه بصورت افقی باشد.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • ۲۴۱ بسته معیشتی هلال‌احمر بین نیازمندان شهرستان درمیان توزیع شد
  • توزیع یک هزار بسته گوشت قربانی در بین خانواده‌های نیازمند قزوین
  • توزیع ۲۴۱ بسته معیشتی هلال‌احمر بین نیازمندان شهرستان درمیان
  • توزیع هزار بسته معیشتی بین نیازمندان بخش شیبکوه
  • توزیع ۸۰۰ غذای گرم در مجتمع نان شب ارومیه
  • ناگفته‌های کهگیلویه و بویراحمد در گفتن نگین
  • توزیع پنل‌های خورشیدی میان عشایر برای حفظ جنگل‌ها ضروری است
  • توزیع نابرابر سفر خانوارهای ایرانی؛ فقط ۱۸درصد مستاجران سفر رفته‌اند!
  • ۱۲۰۰ پنل خورشیدی بین عشایر کهگیلویه و بویراحمد توزیع می‌شود
  • جمع آوری ۲۷۴ میلیون تومان زکات در بندرعباس