Web Analytics Made Easy - Statcounter

در پی انتشار گفت و گوی معاون هماهنگ کننده ارتش جمهوری اسلامی ایران با خبرگزاری ایرنا، روابط عمومی ارتش اطلاعیه‌ای صادر کرد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ در پی انتشار گفت و گوی امیر دریادار سیاری معاون هماهنگ کننده ارتش جمهوری اسلامی ایران با خبرگزاری ایرنا، روابط عمومی ارتش امروز اطلاعیه‌ای صادر کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



 متن اطلاعیه به این شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم
ارتش جمهوری اسلامی ایران در جهت تحقق تدابیر فرماندهی معظم کل قوا مبنی بر همدلی و هم‌افزایی بین نیروهای مسلح و سایر ارکان نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران همواره اصل وحدت را بعنوان تکلیف شرعی و وظیفه ذاتی خود دانسته و فرماندهان ولایتمدار، انقلابی و بابصیرت ارتش از آغازین روزهای انقلاب شکوهمند اسلامی ایران تا امروز با وجود توطئه‌ها و ترفندهای دشمنان از هیچ کوششی در جهت وحدت و انسجام دریغ ننموده اند.

مصاحبه اخیر امیر دریادار سیاری معاون هماهنگ کننده ارتش در قالب گفت و گوی تصویری با خبرگزاری ایرنا یک مصاحبه تفصیلی به مدت 90 دقیقه بوده که فرازهایی از عملکرد ارتش جمهوری اسلامی ایران در برهه‌های مختلف پس از پیروزی انقلاب را تشریح و تبیین کرده و این خبرگزاری در بخش  اول تنها 13 دقیقه از آن را منتشر کرده است.

متأسفانه دشمنان حسود و عنود نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران با تقطیع و سوءاستفاده، این گفت و گوی انجام شده را مغرضانه و مزورانه تفسیر، تحلیل و منتشر نموده‌اند.

روابط عمومی ارتش جمهوری اسلامی ایران ضمن محکوم نمودن اقدام ریاکارانه و کینه‌ورزانه رسانه‌‌های معاند و ضد انقلاب اعلام می‌دارد اتحاد و انسجام نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران بویژه ارتش و سپاه بنیادین و ناگسستنی است و دشمنان نظام از این حربه‌ها و نقشه‌ها طرفی نبسته و مطمئناً مردم شریف و هوشیار ایران اسلامی به خوبی به این شیطنت‌ها واقف بوده و با بصیرت انقلابی، امید واهی دشمنان را به یأس و ناکامی تبدیل خواهند کرد.

منبع: دانا

کلیدواژه: ارتش جمهوری اسلامی ایران روابط عمومی ارتش گفت و گوی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۱۶۱۹۲۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ارتش جمهوری اسلامی خاری در چشم دشمنان است

سروان محمد معینی‌نسب نماینده نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران در سبزوار گفت: ارتش غیور، جان برکف و ایثارگر، نماد اقتدار، افتخار و عزت ملی است که موجب ایجاد بیم و هراس در دل دشمنان شده است.

او افزود: امروز ارتش جمهوری اسلامی و دلاورمردان این نیرو در پاسداری از کیان این مرز و بوم، عزمی عالی و ایثارگری‌های خالصانه داشته و دارند و در این راه شهیدان و ایثارگران فراوانی تقدیم انقلاب اسلامی کرده اند.

نماینده نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران ادامه داد: ارتش جمهوری اسلامی ایران با سربلندی و افتخار، به عنوان ارتشی مردمی، مکتبی، سرافراز و متکی بر تجارب گرانبهای دوران دفاع مقدس و دستاورد‌های آن، روز به روز بیشتر در سطح جهانی می‌درخشد.

معینی‌نسب با اشاره به فعالیت‌های ارتش در شهرستان سبزوار بیان کرد: فراهم کردن زمینه ساخت واحد‌های مسکونی ارتش در سبزوار در زمینی به گستره ۱۳۶ هکتار یکی از این فعالیت‌ها است که در این مجموعه هزار و ۷۰۲ قطعه زمین آماده سازی و در آن سه هزار و ۶۰۰ واحد مسکونی برای واگذاری به نیرو‌های ارتش ساخته می‌شود.

او تصریح کرد: به مناسبت فرارسیدن ۲۹ فروردین ماه، روز ارتش جمهوری اسلامی و حماسه آفرینی‌های این نهاد، پیشکسوتان و بازنشستگان هشت سال دفاع مقدس با حضور در برخی مدارس شهرستان سبزوار، دستاورد‌های انقلاب اسلامی و نیز رشادت‌های ارتش را تبیین کردند.

باشگاه خبرنگاران جوان خراسان رضوی مشهد

دیگر خبرها

  • برنامه‌های خوبی در سازمان تربیت بدنی ارتش پیش‌بینی شده است
  • وعده صادق تنها بخش کوچکی از اقتدار نظام جمهوری اسلامی است
  • یک قدرت بازدارندگی بی بدیل در کشور ایجاد شده است
  • ارتش و سپاه در مقابل دشمنان جانانه ایستاده‌اند
  • پاسخ کوبنده ایران اسلامی در برابر هر تهدید دشمنان
  • ۲۹ فروردین روز ارتش جمهوری اسلامی گرامی باد
  • تجهیزات نظامی در رژه امروز ارتش لرزه بر جان دشمنان انداخته است
  • دشمنان ایران نمی‌توانند در برابر نیروهای مسلح قد علم کنند
  • ارتش جمهوری اسلامی خاری در چشم دشمنان است
  • پیام دریادار تنگسیری به فرمانده کل ارتش ایران