Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری برنا»
2024-03-28@09:05:05 GMT

کشف انبار احتکار خودروهای خارجی صفر کیلومتر

تاریخ انتشار: ۱۳ خرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۱۶۱۹۲۸

کشف انبار احتکار خودروهای خارجی صفر کیلومتر

فرمانده انتظامی استان بوشهر از کشف هشت دستگاه خودروی خارجی صفر کیلومتر احتکار شده در یک خانه باغ واقع در حوالی شهر بوشهر خبر داد.

 

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری برنا؛ سردار خلیل واعظی اظهار داشت: در پی تلاش و رصد اطلاعاتی ماموران و کارشناسان پلیس امنیت اقتصادی استان مبنی بر احتکار  تعدادی خودرو صفر کیلومتر خارجی توسط فردی سودجو، پس از هماهنگی با مقام قضائی ماموران پلیس  طی یک عملیات غافلگیرانه وارد این محل  شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او افزود: در بازرسی از این خانه باغ، 8 دستگاه خودرو هیبریدی ساناتا صفر کیلومتر که همگی به نام یک نفر شماره گذاری شده بود و به مدت ۱۳ ماه در این محل نگهداری می شد کشف شد.

سردار واعظی بیان داشت: طبق نظر کارشناسان مربوطه ارزش خودروهای دپو شده در این محل 100 میلیارد ریال برآورد شده است که در همین رابطه یک نفر متهم دستگیر و در اختیار مراجع قضائی قرار گرفت.

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: خودرو ماشین احتکار صفر کیلومتر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۱۶۱۹۲۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف قاچاق کالای پزشکی در شهریار

فرمانده انتظامی استان از شناسایی و کشف ۵ دستگاه تجهیزات پزشکی به ارزش ۶۵ میلیارد ریال در شهریار خبر داد و گفت: ۲ متهم دستگیر و پس از تکمیل پرونده تحویل مرجع قضائی شدند. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری از استان تهران، سردار کیومرث عزیزی با اشاره به کشف دستگاه‌های قاچاق، اظهار داشت: برابر اخبار به دست آمده از منابع موثق مبنی بر وجود تجهیزات پزشکی قاچاق در یک ساختمان در میدان فرمانداری شهرستان شهریار، تیمی از مأموران پلیس امنیت اقتصادی بررسی موضوع را در دستور کار خود قرار دادند.

وی افزود: با انجام تحقیقات اولیه و شناسایی محل نگهداری تجهیزات پزشکی، با هماهنگی مقام قضائی، مأموران انتظامی به همراه عوامل شبکه بهداشت وارد ساختمان شده و موفق به کشف یک دستگاه لیزر و یک دستگاه خنک‌کننده پزشکی قاچاق به ارزش 20 میلیارد ریال شدند.

فرمانده انتظامی غرب استان تهران با بیان اینکه یک نفر در این خصوص دستگیر و پس از تکمیل پرونده تحویل مرجع قضائی شد، تصریح کرد: محل مورد نظر پلمب و دو دستگاه کشف شده تحویل سازمان جمع‌آوری و فروش اموال تملیکی شد.

عزیزی افزود: برابر اخبار به دست آمده از منابع موثق مبنی بر وجود تجهیزات پزشکی قاچاق در یک کلینیک در شهر اندیشه شهرستان شهریار، تیمی از ماموران پلیس امنیت اقتصادی بررسی موضوع را در دستور کار خود قرار دادند.

وی ابراز داشت: ماموران با انجام اقدامات اطلاعاتی و با هماهنگی مقام قضایی به کلینیک مورد نظر شهر اندیشه شهریار اعزام و در بازرسی‌ها سه دستگاه لیزر و خنک کنده پزشکی قاچاق به ارزش 45 میلیارد ریال کشف و پس از هماهنگی‌ها تحویل سازمان جمع‌آوری و فروش اموال تملیکی و یک نفر در این خصوص دستگیر و تحویل مرجع قضایی شد.

عزیزی در پایان خاطرنشان کرد: مبارزه با ورود کالاهای قاچاق به کشور یکی از اولویت‌های مهم پلیس در راستای کمک به توسعه اقتصاد و تولیدات داخلی بوده و از شهروندان نیز می‌خواهیم هرگونه اخبار و اطلاعات در این زمینه را از طریق تماس با تلفن 110 به پلیس اطلاع دهند.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • کشف بیش از ۳ هزار لیتر سوخت قاچاق در نهبندان
  • کشف ۵ دستگاه ماینر غیرمجاز قاچاق در مراغه
  • انبار دپوی ۳۰۰ میلیاردی لوازم یدکی خودرو لو رفت
  • رفع تصرف اراضی ملی در لنگرود
  • کشف البسه قاچاق در کامیاران
  • کشف انبار مواد غذایی احتکار شده در کاشمر
  • کشف بیش از ۱۰ تن البسه تاناکورا قاچاق در کامیاران
  • سرقت ۴ هزار دلاری در شرق تهران
  • کشف قاچاق کالای پزشکی در شهریار
  • لوازم آرایشی قاچاق به بازار نرسید