Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جام نیوز»
2024-04-20@02:26:09 GMT

اطلاعیه ارتش درخصوص انتشار مصاحبه اخیر امیر سیاری

تاریخ انتشار: ۱۳ خرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۱۶۱۹۲۹

به گزارش سرویس سیاسی جام نیـوز، در پی انتشار گفت و گوی امیر دریادار سیاری معاون هماهنگ کننده ارتش جمهوری اسلامی ایران با خبرگزاری ایرنا، روابط عمومی ارتش امروز اطلاعیه‌ای صادر کرد.

متن اطلاعیه به این شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم
ارتش جمهوری اسلامی ایران در جهت تحقق تدابیر فرماندهی معظم کل قوا مبنی بر همدلی و هم‌افزایی بین نیروهای مسلح و سایر ارکان نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران همواره اصل وحدت را بعنوان تکلیف شرعی و وظیفه ذاتی خود دانسته و فرماندهان ولایتمدار، انقلابی و بابصیرت ارتش از آغازین روزهای انقلاب شکوهمند اسلامی ایران تا امروز با وجود توطئه‌ها و ترفندهای دشمنان از هیچ کوششی در جهت وحدت و انسجام دریغ ننموده اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



مصاحبه اخیر امیر دریادار سیاری معاون هماهنگ کننده ارتش در قالب گفت و گوی تصویری با خبرگزاری ایرنا یک مصاحبه تفصیلی به مدت 90 دقیقه بوده که فرازهایی از عملکرد ارتش جمهوری اسلامی ایران در برهه‌های مختلف پس از پیروزی انقلاب را تشریح و تبیین کرده و این خبرگزاری در بخش اول تنها 13 دقیقه از آن را منتشر کرده است.

متأسفانه دشمنان حسود و عنود نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران با تقطیع و سوءاستفاده، این گفت و گوی انجام شده را مغرضانه و مزورانه تفسیر، تحلیل و منتشر نموده‌اند.

روابط عمومی ارتش جمهوری اسلامی ایران ضمن محکوم نمودن اقدام ریاکارانه و کینه‌ورزانه رسانه‌‌های معاند و ضد انقلاب اعلام می‌دارد اتحاد و انسجام نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران بویژه ارتش و سپاه بنیادین و ناگسستنی است و دشمنان نظام از این حربه‌ها و نقشه‌ها طرفی نبسته و مطمئناً مردم شریف و هوشیار ایران اسلامی به خوبی به این شیطنت‌ها واقف بوده و با بصیرت انقلابی، امید واهی دشمنان را به یأس و ناکامی تبدیل خواهند کرد.

 

تسنیم

منبع: جام نیوز

کلیدواژه: امیر سیاری اطلاعیه مصاحبه ارتش جمهوری اسلامی ایران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جام نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۱۶۱۹۲۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تجهیزات نظامی در رژه امروز ارتش لرزه بر جان دشمنان انداخته است

به گزارش خبرنگار مهر، علیرضا فخاری در پیامی ضمن تبریک به مناسبت روز ارتش، این نهاد را محترم و دلیر دانست و اظهار کرد: ارتش جان مایه تمام رشادت‌هایی است که می‌توانیم در یک نیروی جان بر کف، ایثارگر و از خود گذشته ببینیم.

فخاری گفت: از ۲۹ فروردین ماه سال ۱۳۵۹ که امام خمینی (ره) این روز را به نام ارتش نامگذاری کرده اند، تاکنون شاهد پایمردی‌های این نهاد ارزشمند هستیم و امروز رژه افتخار این عزیزان مایه مباهات، عزت، غرور ملی و سرفرازی همه ایرانیان و تجهیزات نظامی آنان لرزه‌ای بر جان دشمنان شده است.

استاندار تهران با بیان اینکه حفظ استقلال کشور و دفاع از مرزها را مدیون خدمت جانانه و بی منت ارتش عزیز هستیم عنوان کرد: بدخواهان و بد اندیشان این نظام و انقلاب بدانند، ارتش مقتدر ایران اسلامی در حالی که در قله‌های بلند اقتدار ایستاده خار چشم دشمنان این ملت و مرز و بوم است.

وی در ادامه با تبریک روز ارتش به تمام ارتشیان غیور و خانواده‌های صبورشان و مردم استان تهران بیان کرد: از خداوند متعال برای ارتش جمهوری اسلامی ایران، عزت روزافزون، اقتدار پایدار و سربلندی همیشگی و خدمت به کشور برای رسیدن به اهداف متعالی انقلاب را مسئلت دارم.

کد خبر 6080950

دیگر خبرها

  • برنامه‌های خوبی در سازمان تربیت بدنی ارتش پیش‌بینی شده است
  • وعده صادق تنها بخش کوچکی از اقتدار نظام جمهوری اسلامی است
  • یک قدرت بازدارندگی بی بدیل در کشور ایجاد شده است
  • ارتش و سپاه در مقابل دشمنان جانانه ایستاده‌اند
  • پاسخ کوبنده ایران اسلامی در برابر هر تهدید دشمنان
  • ۲۹ فروردین روز ارتش جمهوری اسلامی گرامی باد
  • تجهیزات نظامی در رژه امروز ارتش لرزه بر جان دشمنان انداخته است
  • رژه روز ارتش در سنندج
  • دشمنان ایران نمی‌توانند در برابر نیروهای مسلح قد علم کنند
  • توطئه های دشمن برای تعرض به امنیت ایران باحضورارتش مقتدرخنثی شد