Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-24@00:45:01 GMT

دمای هوا در شهر یزد به ۴۲ درجه می‌رسد

تاریخ انتشار: ۱۳ خرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۱۶۱۹۸۷

دمای هوا در شهر یزد به ۴۲ درجه می‌رسد

محمدرضا شیرغلامی عصر سه‌شنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: دمای هوای شهر یزد امروز در خنک ترین ساعت ۲۶  و در گرمترین ساعت به ۴۱ درجه سلسیوس  رسید و بعد از ظهر افزایش ابر، وزش باد نسبتاً شدید، همراه با گرد و خاک در برخی مناطق استان پیش‌بینی می‌شود.

کارشناس هواشناسی یزد اظهار کرد: دیروز شهر بافق  با ۴۴ درجه سلسیوس  گرمترین نقطه استان بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

شیرغلامی اشاره‌ای به خنک‌ترین نقطه استان نکرد، معمولا در چنین ایامی برخی روستاهای کوهپایه‌ای تفت خنک‌ترین مناطق استان یزد است.

برچسب‌ها یزد بافق سازمان هواشناسی

منبع: ایرنا

کلیدواژه: یزد بافق سازمان هواشناسی یزد بافق سازمان هواشناسی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۱۶۱۹۸۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بارش‌ها در آذربایجان غربی ۱۴ درصد افزایش یافت

اسماعیل سیمایی مدیرکل هواشناسی آذربایجان‌غربی با اشاره به اینکه میانگین بارش در زمستان پارسال ۱۳۷.۱ میلی‌متر بود، گفت: میانگین بارش استان در مدت مشابه پارسال ۹۷.۴ میلی‌متر بود که نشان از افزایش ۴۰ درصدی بارش‌ها را دارد.

وی با اشاره به اینکه میانگین بارش‌ها در زمستان نسبت به نرمال بلندمدت که ۱۰۱.۵ میلی‌متر بوده و حدود ۲۷ درصد افزایش داشته است، افزود: بیشترین مقدار بارش در فصل زمستان پارسال مربوط به سردشت با ۴۶۲.۴ میلی‌متر و کمترین مقدار مربوط به چایپاره با ۶۱.۹ میلی‌متر است.

سیمایی با اشاره به اینکه میانگین دمای استان در زمستان گذشته ۲.۵ درجه سلسیوس بود، اضافه کرد: این مقدار نسبت به مدت زمان سال قبل از آن که ۱.۱ درجه سلسیوس بود، ۱.۴ درجه سلسیوس افزایش و نسبت به نرمال که منفی ۰.۳ درجه سلسیوس است، ۲.۸ درجه افزایش نشان می‌دهد.

مدیرکل هواشناسی آذربایجان‌غربی در خصوص وضعیت بارش‌های استان در بهار امسال هم در ادامه گفت: بر اساس نقشه‌های پیش‌بینی مرکز ملی خشکسالی کشور، بارش‌های استان در بهار امسال در محدوده نرمال و میانگین دما یک تا دو درجه سلسیوس بیشتر از نرمال باشد.

باشگاه خبرنگاران جوان مهاباد مهاباد

دیگر خبرها

  • بارش باران در تهران تا کی ادامه دارد؟ | بارش ۳۶ میلیمتر باران در این نقطه از شهر در ۲۴ ساعت گذشته
  • اوج فعالیت سامانه‌بارش‌زا در اصفهان طی امشب/دما ۵ درجه‌ کاهش دارد
  • استقرار هوای خنک و بهاری تا چهارشنبه در گیلان
  • هوا گرمتر می‌شود
  • پیش بینی فعالیت توده هوای ناپایدار در جو خراسان جنوبی
  • بارش‌ها در آذربایجان غربی ۱۴ درصد افزایش یافت
  • بارش‌های شدید بهاری در راه گیلان
  • رگبار و رعدوبرق در این استان‌ها/ خنک‌ترین و گرمترین مرکز شهرها کدامند؟
  • پیش بینی افزایش ابر و بارش‌های رگباری در ارتفاعات کرمان 
  • شرایط جوی زنجان ناپایدار می‌شود