Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/بوشهر نشست انعقاد تفاهم نامه همکاری میان اداره کل زندانها و جهاد دانشگاهی استان بوشهر برگزار شد.

رئیس جهاد دانشگاهی استان بوشهر در این نشست عنوان کرد: در حوزه های آموزش، پژوهش و سایر توانمندی‌های جهاد دانشگاهی آماده همکاری و تعامل و خدمات دهی هستیم.

علی احمدی زاده با اشاره به سوابق آموزشی، پژوهشی و فرهنگی جهاد دانشگاهی اظهار کرد: اعتقاد ما بر پژوهش‌های کاربردی و نه پژوهش های کتابخانه ای است تا بتوانیم به قشری که باید و جامعه هدف خود خدمات لازم را ارائه بدهیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: تشکیل کارگروه های علمی و تخصصی با هدف آموزش صحیح، پژوهش کاربردی و همچنین اقدامات فرهنگی موثر در حوزه‌های مختلف مورد نظر می تواند در راستای اهداف عالی سازمانی بسیار مثمر ثمر واقع شود.

مدیر کل زندان ها استان بوشهر با تاکید بر استفاده از ظرفیت‌های دانشگاهی گفت: منابع انسانی سرمایه اصلی ما هستند و هر چقدر که نیروی انسانی ما دانش، علم و مهارت بیشتری در حوزه تخصصی خود داشته باشد می تواند در راستای اجرای سیاست قوه قضائیه یعنی پیشگیری از جرم موفق‌تر عمل کند.

با بیان اینکه خانواده زندانیان در معرض آسیب‌های مختلفی هستند، ادامه داد: بین ۸۵ تا ۹۰ درصد زندانیان استان بوشهر بومی و تقریبا ۶۰% سرپرست خانوار هستند که وقتی سرپرست خانواده وارد زندان می‌شود در درجه اول معیشت آن خانواده و اقتصاد و به تبع آن دیگر موارد تحت تاثیر قرار می‌گیرد.

هدف ما این است که خانواده‌ها دچار آسیب نشوند : متاسفانه در حوزه های تاسیساتی و زیربنایی و خدماتی بهره گیری لازم از نیروی انسانی صورت نگرفته است. 

 در مدت اخیر و با شیوع کرونا، ۴۰ درصد زندانی ها از مرخصی استفاده کردند، زندانی ها بنا بر تفاهم‌نامه با مرکز بهداشت قبل از بازگشت به زندان به آزمایشگاه معرفی شده و از آنها تست کرونا گرفته می‌شود. پس از اخذ گواهی سلامت مجددا به زندان مراجعه می‌کنند.

با ابراز خوشحالی از فراهم شدن امکان همکاری با مجموعه جهاد دانشگاهی در استان بوشهر گفت: در حوزه های مختلف از ظرفیت جهاد دانشگاهی استفاده خواهیم کرد. 

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: جهاد دانشگاهی استان بوشهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۱۶۲۰۴۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ایران و هند تفاهم‌نامه توسعه همکاری در حوزه سلامت امضا کردند

به گزارش گروه سلامت خبرگزاری علم و فناوری آنا، تفاهم نامه همکاری بین مرکز تحقیقات تغییر اقلیم و سلامت دانشگاه علوم پزشکی تهران و موسسه بهداشت عمومی ادوارد و سینتیای هند منعقد شد.

به گفته عباس استاد تقی زاده رئیس مرکز تحقیقات تغییر اقلیم و سلامت، از آنجایی که موضوع تغییر اقلیم یک موضوع جهانی است و در راستای توسعه همکاری‌های بین المللی و بین المللی سازی دانشگااه، این تفاهم نامه امضا گردید. دکتر استاد تقی زاده اضافه کرد: این تفاهم نامه به منظور تبادل تسهیلات، دانشجویان و محققان، تدوین و اجرای تحقیقات مشترک، برگزاری برنامه‌های آموزشی مشترک، و توسعه شبکه‌های علمی در منطقه منعقد گردیده است.

وی افزود: مرکز تحقیقات تغییر اقلیم و سلامت یکی از مراکز تحقیقاتی زیرمجموعه پژوهشکده محیط زیست دانشگاه علوم پزشکی تهران است که در سال ۱۴۰۲ با هدف مقابله با یکی از مهم‌ترین چالش‌های قرن حاضر – تأثیرات تغییرات اقلیمی بر سلامت انسان – تأسیس شده است. مأموریت اصلی این مرکز شناسایی، تحلیل و ارائه راهکار‌هایی برای مقابله با این تأثیرات است. با توجه به گستردگی و پیچیدگی موضوع، مرکز تلاش می‌کند تا با استفاده از داده‌های علمی و رویکرد‌های نوآورانه، به بهبود شرایط زیست‌محیطی و بهداشتی جوامع محلی، ملّی و جهانی کمک کند. این مرکز از متخصص‌ترین و خبره‌ترین اساتید و محققان دانشگاه علوم پزشکی تهران برای انجام ماموریت‌های خود بهره می‌گیرد.

رئیس این مرکز تاکید کرد: مرکز تحقیقات تغییر اقلیم و سلامت بر این باور است که همکاری و مشارکت عمیق میان افراد، دانشگاه ها، مراکز تحقیقاتی، سازمان‌ها و سیاست‌گذاران می‌توان به راه‌حل‌های نوآورانه و پایدار برای مقابله با تغییرات اقلیمی دست یافت.

تقی زاده گفت: موسسه بهداشت عمومی ادوارد - سینتیا موسسه علمی در هند است که در حوزه‌های دانش و تحقیقات علمی در حوزه‌های سلامت جهانی، تغییر اقلیم و دیگر زمینه‌های مشترک فعال بوده و به واسطه شبکه دانشگاهی خود در کشور هند و دیگر کشور‌های جهان می‌تواند همکار مناسبی برای مرکز تحقیقات تغییر اقلیم و سلامت باشد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • ایران و هند تفاهم‌نامه توسعه همکاری در حوزه سلامت امضا کردند
  • انعقاد تفاهم‌نامه سرمایه‌گذاری خارجی ۸ میلیون دلاری در بندر امام خمینی
  • انعقاد تفاهم‌نامه همکاری دانشگاه صنعتی شریف و شرکت ایرانول
  • تقویت ارتباط صنعت و دانشگاه با انعقاد تفاهم نامه شرکت ایرانول و دانشگاه شریف
  • انعقاد تفاهم‌نامه هشت میلیون دلاری در منطقه ویژه اقتصادی بندر امام (ره)
  • انعقاد تفاهم‌نامه همکاری بین فنی‌وحرفه‌ای و دانشگاه صنعتی همدان
  • تفاهم‌نامه همکاری بین دانشگاه زابل و فرهنگ و ارشاد اسلامی سیستان و بلوچستان منعقد شد
  • امضای تفاهم نامه همکاری حوزه هنری و اداره کل تعاون خراسان رضوی
  • انعقاد تفاهم نامه همکار بین اداره کل دامپزشکی استان آذربایجان غربی و دانشکده دامپزشکی دانشگاه ارومیه
  • جهاد دانشگاهی و کارگروه مد و لباس تفاهمنامه امضا کردند