Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «افکارنيوز»
2024-04-25@05:18:06 GMT

سرمربی تیم ملی باید قبل از آغاز لیگ مشخص شود

تاریخ انتشار: ۱۳ خرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۱۶۲۱۱۴

سرمربی تیم ملی باید قبل از آغاز لیگ مشخص شود

به گزارش افکارنیوز،

محمدرضا داورزنی در ابتدای نشست هیات رئیسه فدراسیون که عصر امروز (سه‌شنبه) برگزار شد، افزود: بعد از جابه‌جایی زمان بازی‌های المپیک و تغییر زمان لیگ ملت‌ها، فدراسیون تصمیم به پایان همکاری با ایگور کولاکوویچ گرفت، زیرا شرایط برای فعالیت تیم ملی بزرگسالان در سال جاری مهیا نبود.

اخبار ورزشی- وی با بیان این که با سرمربی تیم ملی والیبال تسویه‌حساب کردیم و این روند خوشبختانه بدون هیچ مشکلی انجام شد، تصریح کرد: اگر قطع همکاری انجام نمی‌شد، تا پایان شهریورماه باید 90 هزار یورو به این مربی پرداخت می‌کردیم، در شرایطی که هیچ برنامه و مسابقه‌ای هم پیش رو نبود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این اقدام گام مهمی برای حفظ منافع ملی بود.

رئیس فدراسیون والیبال با بیان این که برای حضور در مسابقات رده‌های سنی آسیا نیز منتظر تصمیم نهایی کنفدراسیون والیبال آسیا، هستیم، تاکید کرد: البته اگر روند شیوع کرونا به شکل فعلی ادامه یابد، به نظرم این مسابقات نیز امسال برگزار نخواهد شد. کنفدراسیون والیبال آسیا به زودی تصمیم گیری نهایی در این مورد را بر اساس نظر سازمان بهداشت جهانی انجام خواهد داد.

داورزنی درباره روند انتخاب سرمربی جدید تیم ملی والیبال ایران نیز، گفت: نشست‌های مشورتی و هم‌‌اندیشی با کارشناسان و متخصصان برای این موضوع برگزار کردیم. شرایط تیم ایران در بازی‌های المپیک و حریفان احتمالی این تیم در مرحله دوم را نیز بررسی کردیم.

وی ادامه داد: از سوی دیگر زمان پایان لیگ‌های ملی مشخص شده است و عملاً بازیکنان لژیونر ایران تا نیمه اردیبهشت‌ماه سال آینده امکان همراهی تیم ملی را در اردو نخواهند داشت؛ هر چند که تمرینات تیم ملی ایران از پنجم فروردین 1400 با بازیکنان داخلی شروع خواهد شد.

رئیس فدراسیون والیبال تاکید کرد: برای تعیین سرمربی، فاکتورهای متعددی مطرح است که باید به آن‌ها دقت شود؛ در نشست‌های مشورتی هم نظرات مختلفی ارائه شده است و با جمع‌بندی آن‌ها در نشست هیات رئیسه، باید تصمیم‌گیری شود.

وی با بیان این که فرصت هم برای تصمیم‌گیری زیاد است و می‌توانیم در دو ماه آینده سرمربی جدید تیم ملی را انتخاب کنیم، گفت: این کار باید تا شروع لیگ برتر ایران انجام شود تا سرمربی انتخابی، بازیکنان ایران را در لیگ‌های داخلی و خارجی زیر نظر داشته باشد.

منبع: افکارنيوز

کلیدواژه: سرمربی تیم ملی والیبال داورزنی سرمربی تیم ملی داورزنی تیم ملی والیبال کولاکوویچ فدراسیون والیبال تیم ملی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.afkarnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «افکارنيوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۱۶۲۱۱۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کدام بازیکنان از تیم ملی والیبال جدا شدند؟

به گزارش خبرنگار مهر، «موریس موتا پائز» سرمربی تیم ملی والیبال بامداد امروز به ایران آمد تا تمرینات تیم ملی والیبال را برای حضور در لیگ ملت‌ها را آغاز کند. پیش از این اردوی تیم ملی والیبال ایران از ۱۸ فروردین ماه آغاز شده بود که ۳۹ بازیکن هم به اردو دعوت شدند. این اردو زیر نظر پیمان اکبری مربی تیم ملی برگزار شد.

در چند روز گذشته بحث عدم حضور برخی ستاره‌های تیم ملی مطرح شده بود؛ امیر غفور و سیدمحمد موسوی شاخص‌ترین بازیکنانی بود که صحبت از عدم تمایل آن‌ها برای حضور در تیم ملی مطرح شده بود. محمد فلاح و مهدی مرندی هم دو بازیکن دیگری بودند که به دلیل مصدومیت از همراهی با تیم ملی خودداری کردند.

سرمربی جدید تیم ملی والیبال ایران در بدو ورود به ایران، لیست بازیکنان جهت حضور در لیگ ملت‌ها را اعلام کرد که ۹ نفر از این بازیکنان که پیش از این در لیست اولیه دعودت بودند حضور ندارند و از تیم ملی جدا شدند. این نفرات به شرح زیر است:

ایلشن داوودی‌پور، امیر غفور، رضا رضایی، محمد موسوی، محمد فلاح، امیرحسین توخته، یوسف کاظمی، آرمین افشین‌فر، مهدی مرندی

کد خبر 6087493 سیده فرزانه شریفی

دیگر خبرها

  • پائز: المپیک ۲۰۲۴ واقعیت است، نه رویا
  • پائز: قلب بازیکنان را می‌خواهم
  • نام کدام بازیکنان از تیم ملی والیبال خط خورد؟
  • کدام بازیکنان از تیم ملی والیبال جدا شدند؟
  • سرمربی تیم ملی والیبال وارد ایران شد +عکس
  • سرمربی تیم ملی والیبال ایران وارد تهران شد
  • سرمربی تیم ملی والیبال وارد ایران شد
  • سرمربی تیم ملی والیبال به ایران آمد
  • «پائز» بامداد چهارشنبه در تهران/حضور موسوی و غفور در ابهام
  • تصمیم شوکه کننده و غیرمنتظره کاپیتان تیم ملی؛ موسوی رفت