Web Analytics Made Easy - Statcounter

طرفداری- علاقه مندی بارسلونا به لائوتارو مارتینز کاملا جدی است. لائوتارو مارتینز مشکلی با بازی در لالیگا ندارد و بارسلونا باید رضایت اینتر را جلب کند. اینتر تاکید دارد که تنها راه جدایی لائوتارو مارتینز، فعال کردن بند فسخ 111 میلیون یورویی او است.

توافق شخصی بارسلونا با لائوتارو مارتینز

طبق ادعای نیکولو اسکیرا خبرنگار معتبر گاتزتا دلو اسپورت، بارسلونا با لائوتارو مارتینز به توافق شخصی رسیده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بارسلونا بر سر قراردادی 5 ساله با دستمزد 12 میلیون یورو در هر فصل به علاوه پاداش با لائوتارو مارتینز به توافق رسیده است. حالا بارسلونا روی توافق با اینتر تمرکز می کند. اینتر تاکید دارد که بند فسخ 111 میلیون یورویی لائوتارو مارتینز فعال شود درحالیکه بارسلونا به دنبال تخفیف و البته گنجاندن چند بازیکن مازاد خود در این قرارداد است. نراتزوری پیشنهاد 90 میلیون یورو به اضافه یک بازیکن را نیز قبول می کند. گفته می شود آخرین پیشنهاد بارسلونا، 60 میلیون یورو به علاوه نلسون سمدو و آرتورو ویدال بوده که رضایت اینتر را جلب نکرده است.

گفتنی است بند فسخ قرارداد لائوتارو مارتینز در مهلت معینی قابل فعال شدن است (اول تا 15 جولای). این بند باید به صورت یکجا پرداخت شود و نه در اقساط.

منبع: طرفداری

کلیدواژه: لائوتارو مارتینز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۱۶۲۱۱۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خودرو شخصی جواد خیابانی چیست؟

جواد خیابانی در برنامه سلام صبح بخیر وقتی داشت درباره ساخت ورزشگاه در پایتخت حرف می‌زد از این گفت که اگر بودجه لازم برای ساخت این ورزشگاه نیست راستش را به مردم بگویید.

او مثالی هم زد و گفت: «مثلا من توانایی خرید خودروی بهتری را ندارم و خب، چون نمی‌توانم هزینه اش را بدهم همین سمندی که دارم را سوار می‌شوم. درباره ساخت ورزشگاه هم شفاف با مردم حرف بزنید.»

دیگر خبرها

  • خودرو شخصی جواد خیابانی چیست؟
  • میلان و اینتر چگونه برای خرید یاشوا زیرکزی رقابت می‌کنند؟
  • املیانو مارتینز، شیطان بزرگ دنیای فوتبال / انیمیشن بلیچر ریپورت
  • ام باپه شماره 9 جدید رئال مادرید
  • پیوستن اینتر به صف تیم‌های خواهان یاشوا زیرکزی
  • آمریکا: مذاکره مستقیم برجامی با ایران نداریم
  • گزارش: شش سر افعی بی‌رحم در سری آ!
  • در هنگام سوخت گیری از کارت سوخت شخصی استفاده کنید
  • مارتینز اخراج شد، چون ۲۰ روز فولاد را تعطیل کرد!
  • امیدواری بایرن: ستاره مصدوم بارسا مال ما!