Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش رکنا ، آخرین بار رومینا 14 ساله در خانه پدری چشم روی هم گذاشت و دیگر باز نکرد. ساعت از ۶ عصر گذشته بود که ضربات مهلک داس پدر بر گردنش، به زندگی او پایان داد. جرم او فرار با پسری به نام بهمن بود که ۲۸ سال دارد و حدود ۱۵ سال از رومینا بزرگتر است.

بهمن و رومینا که ادعای عشق داشتند، حدود ۵ روز قبل از قتل او از خانه گریخته بودند تا به این ترتیب رضایت پدر دختر را برای ازدواج بگیرند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رضایتی که به گفته بهمن به دلیل "سُنی" بودن او داده نشده بود؛ اما پس از آن بازداشت و دختر به خانه پدری بازگشت و ساعتی بعد به قتل رسید. این ماجرا را حالا همه می‌دانند و بار‌ها آن را مرور کرده‌اند. اما آیا رضا اشرفی واقعا قصد کشتن رومینا را داشته و آنطور که بهمن ادعا می‌کند به دلیل سُنی بودن او مخالف این ازدواج بود؟

چه کسی پدر رومینا اشرفی را عصبانی کرد؟

درباره رضا اشرفی حرف‌های ضد و نقیض زیادی وجود دارد. عده‌ای در روستا او را مردی متعصب و خشن و عده‌ای هم او را بسیار مهربان و آرام می‌دانند. ولی همه اهالی می‌گویند که او دخترش را دوست داشت، اما سخت‌گیری‌های خاص خودش را هم داشته است. البته این قبیل سخت‌گیری‌ها مختص رضا نیست و همه مرد‌های هر دو روستا متعصب و غیرتی هستند. این درست همان چیزی است که بهمن هم می‌داند.

اواخر اردیبهشت بود که رومینا 14 ساله در حالی که هنوز کودک است با همکاری بهمن، شبانه از خانه گریخت. پس از آن به گفته بهمن، رومینا به خانه خواهر بزرگتر بهمن در آستارا می‌رود و حدود ۵ روز در این خانه می‌ماند. تا این‌جا فرار رومینا شبیه همه فرارهاییست که در تالش رخ می‌دهد، اما از این‌جا به بعد اتفاق‌هایی رخ می‌دهد که رضا را به مرز جنون می‌رساند.

بهمن پس از فراری دادن رومینا یک لایو اینستاگرام می‌گذارد که در آن سعی در بوسیدن روی رومینا دارد. از طرفی عکس‌هایی از او منتشر می‌کند که کمتر در روستا دیده می‌شود. هرچند بهمن می‌گوید عکس‌ها را رومینا منتشر کرده، ولی هم تعداد آن‌ها بیشتر از یک عکس هست و هم اینکه عکس‌ها در پیج شخصی خودش منتشر شده است.

ماجرای لایو اینستاگرامی بهمن و رومینا چه بود؟

پس از آن به گفته بهمن، رومینا به خانه خواهر بزرگتر بهمن در آستارا می‌رود و حدود ۵ روز در این خانه می‌ماند. تا این‌جا فرار رومینا شبیه همه فرارهاییست که در تالش رخ می‌دهد، اما از این‌جا به بعد اتفاق‌هایی رخ می‌دهد که رضا را به مرز جنون می‌رساند.

بهمن می‌دانست که رضا رومینا را به او نمی‌دهد پس شروع به بازی با آتش کرد. بهمن می‌گوید که رضا به دلیل سنی بودن مخالف این ازدواج بوده در حالی که خواهر رضا یعنی عمه رومینا با یک مرد مسنی ازدواج کرده و اهالی هر دو روستا هم این موضوع را رد کردند.

رضا مشکل خانوادگی با بهمن داشت. البته شایعاتی درباره برخی رفتار‌ها و خلاف‌های بستگان نزدیک بهمن در منطقه شنیده می‌شود که اثبات آن نیاز به پیگیری‌های قضایی دارد، اما آنچه که معلوم است خانواده بهمن برای رضا خوش‌نام نبودند و رضا تصور می‌کرد بهمن رومینا را برای ازدواج نمی‌خواهد و آینده دیگری در انتظار دخترش است.

پدر رومینا اشرفی چه اختلافی با بهمن داشت؟

به روز قتل برگردیم. رضا تازه رومینا را که از کلانتری به خانه یکی از بستگان رفته بود را به خانه آورده بود و به گفته همه بستگان با او رفتار خوبی داشت. آنقدر خوب که حالا همه تصور می‌کنند همان موقع رضا نقش بازی می‌کرده‌است. اما واقعیت چیز دیگریست رضا وقتی به خانه می‌رسد دوباره به قصد خرید از خانه خارج می‌شود.

رضا به خانه پدر خانمش و جایی که حالا در بالا دست آن قبر رومینا است می‌آید. بستنی و صابون را می‌خرد و به طرف خانه باز می‌گردد. از این‌جا تا خانه رومینا، پیاده حدود ۱۰ دقیقه راه است. ۱۰ دقیقه‌ای که در آن تماسی گرفته می‌شود.

بهمن در آخرین تماس به پدر رومینا چه گفت که عصبانی شد؟

به گفته برادر رضا، بهمن با او تماس می‌گیرد و حرف‌هایی درباره رابطه‌اش با دختر می‌زند که او را به جنون می‌کشاند.

بهمن خیال می‌کرده با این تلفن، تیر خلاص را به رضا می‌زند و او هم دختر را طرد می‌کند. مثل همه فرارها، اما او درواقع با این تماس تیر خلاص را به رومینا می‌زند. بهمن آنقدر در این کار افراط می‌کند که مرد متعصبی، چون رضا که آمادگی انجام هرکاری دارد را به مرز جنون می‌رساند. کار‌هایی که تا به حال هیچ‌کس شبیه آن‌ها را نکرده‌است.

پشت پرده قتل رومینا گفتنی‌های بیشتری دارد که امکان نشر آن‌ها در این گزارش وجود ندارد، اما رومینا را فقط تعصبات و غیرت پدر نکشت. هرچند رضا داس را پایین آورد و گردن را برید، اما بازوی قدرتمند دیگری هم دستش را همراهی می‌کرد. بازویی که در خوابداندن دخترک، زیر خروار‌ها خاک بی تقصیر نیست

منبع: رکنا

کلیدواژه: یارانه دلار بورس کرونا کرونا در جهان جرم فرار قتل کشتن اینستاگرام اخبار حوادث پدر عشق جنون رضایت خاوری حوادث آستارا اخبار گیلان رومینا اشرفی بهمن خاوری فیلم قتل عکس ایران تهران تلگرام کیفری رومینا اشرفی جوان پدر پدر رومینا رخ می دهد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rokna.net دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۱۶۲۱۶۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازداشت مرد الکلی به دلیل اغفال و فراری دادن دختر ۱۸ ساله

آفتاب‌‌نیوز :

سردار علی ولی‌پور گودرزی در این‌باره گفت: اواسط فروردین ماه امسال و درپی فقدان دختری حدوداً ۱۸ ساله و شکایت خانواده وی به پلیس، موضوع رسیدگی به این پرونده در دستورکار تیمی از کارآگاهان اداره چهارم پلیس آگاهی تهران بزرگ قرار گرفت و در جریان آن پدر فرد فقدانی با حضور در مقر انتظامی به کارآگاهان گفت که دختر ۱۸ ساله‌اش حدود هشت ماهه قبل با پسر جوانی که به مشروبات الکلی اعتیاد شدیدی داشت، دوست شده و اصرار داشته تا با او ازدواج کند اما پس از آنکه با مخالفت شدید خانواده‌اش مواجه شده یک روز به بهانه رفتن به سوپر مارکت از خانه خارج شده و دیگر بازنگشته است. 

رئیس پلیس آگاهی پایتخت تصریح کرد: با تحقیقات میدانی مشخص شد فقدانی به همراه مردجوان از خانه فرار کرده و آنها در مسیر از مغازه خوراکی تهیه کردند و بدین ترتیب درابتدا با بازبینی دوربین‌های مداربسته چهره این مرد جوان شناسایی و در نهایت با رصد های اطلاعاتی مخفیگاه وی نیز مورد شناسایی قرار گرفت. پس از اقدامات پلیسی نامحسوس و شبانه‌روزی و با هماهنگی‌های لازم با مرجع قضائی، متهم در مخفیگاهش دستگیر و به‌همراه فقدانی به اداره چهارم پلیس آگاهی منتقل شد.

وی با اشاره به انجام بازجویی از متهم دستگیر شده گفت: متهم پس از انتقال به اداره چهارم پلیس آگاهی هدف تحقیقات قرار گرفت و در جریان آن به جرم خود مبنی بر اغفال دختر جوان با شگرد وعده‌های دروغین ازدواج و مهاجرت اعتراف کرد. در ادامه نیز با صدور قرار قانونی از سوی مرجع قضائی،  فقدانی تحویل خانواده‌اش شد و متهم برای کشف جرائم احتمالی در اختیار کارآگاهان قرار گرفت.

ولی‌پور گودرزی در پایان به جوانان و نوجوانان توصیه کرد که خانواده امن‌ترین محیط برای بیان مشکلات و طرح دغدغه‌هاست و به هیچ عنوان نباید فریب افراد خارج از خانواده را خورده و به این بهانه از کانون گرم خانواده خارج شد.

منبع: خبرگزاری ایسنا

دیگر خبرها

  • ۱۰ رشته انشعاب آب غیرمجاز خانه باغ در ایلام شناسایی و جمع‌آوری شد
  • حکم اعدام آقای کارگردان شکسته شد
  • فریب دختر ۱۸ ساله با وعده ازدواج و مهاجرت
  •  نجات گروگان از مخفیگاه آدم ربایان زباله گرد با تماس شهروند وظیفه شناس
  • حمله مرگبار پلیس آمریکا به بیمار جنسی؛ او به سراغ دختـر ۷ ساله آمده بود! | فیلم
  • آزاد شوم همسرم را هم می‌کشم!
  • جراحی موفق خونریزی مغزی اپیدورال، برروی دختر ۹ ساله سراوانی
  • بازداشت مرد الکلی به دلیل اغفال و فراری دادن دختر ۱۸ ساله
  • (عکس) دختر ۹ ساله‌ای که به لقب هرکول معروف شد
  • دختر ۹ ساله‌ای که به لقب هرکول معروف شد/ عکس