Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش اکوفارس، مدیریت توسعه بازار مشتقه بورس کالای ایران اعلام کرد: فرآیند تحویل در قرارداد آتی پسته تحویل خرداد 99 در روز یکشنبه 25 خرداد ماه جاری و از طریق گواهی سپرده پسته انجام می شود.لذا کلیه مشتریان فروشنده و خریدار دارای موقعیت تعهدی باز موظفند بر اساس ضوابط اعلام شده جهت انجام فرآیند تحویل اقدام کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

براین اساس کلیه مشتریان فروشنده موظفند حداکثر تا روز چهارشنبه 21 خرداد ماه برای تبدیل پسته به گواهی سپرده به شرکت زرین زعفران مشرق زمین و شرکت سبز دانه کویر و شرکت طلای سبز زرند مراجعه کنند.

علاوه بر این مشتریان فروشنده می توانند حداکثر تا ساعت 15:30 آخرین روز معاملاتی یعنی 25 خرداد ماه اقدام به خرید گواهی سپرده پسته در معاملات روزانه گواهی سپرده پسته در نمادهای پسته فندقی 32-30 طلای سبز زرند 9908، پسته فندقی 32-30 سبزدانه 9908، پسته فندقی 32-30 زرینمه ولات 9908 کنند.

* تسنیم

      

منبع: اکوفارس

کلیدواژه: گواهی سپرده

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ecofars.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اکوفارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۱۶۲۲۴۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کاهش مدت زمان انعقاد قراردادهای اجاره از طريق سامانه خودنویس امکان‌پذیر شد

راه اندازی سامانه خودنویس که یکی از اقدامات دولت سیزدهم در راستای بهبود وضعیت بازار اجاره مسکن بوده نقش موثری در کاهش مدت زمان انعقاد قرارداد اجاره و استفاده از ظرفیت‌های مردمی را دارد که همین امر خود  می‌تواند بازار را به سمت آرامش برساند.

از بهمن ماه که مشاوران املاک هم باید قراردادهای خود را در سامانه خودنویس ثبت کنند باعث شد که دست دلالان و سوداگران از این بازار کوتاه شود.

در همین رابطه جنتی مدیرکل راه وشهرسازی استان تهران گفت: بازار اجاره مسکن همواره در سال گذشته با حضور دلالان و سوداگران با نوسان و افزایش قیمت روبرو بود که خوشبختانه با راه اندازی سامانه خودنویس بخش عمده ای از حضور این افراد در بازار مسکن کوتاه شد‌.

وی افزود: راه اندازی این سامانه توانست حضور مردم و مستاجران را در بازار اجاره تقویت کند و نمونه بارزی از مشارکت های مردمی در کنترل بازار مسکن به شمار می رود.

او تاکید کرد: ثبت قرارداد های مسکن خود نقش موثری در کنترل بازار اجاره دارد و مدت زمان ثبت قرارداد را به صورت چشم گیری کاهش داده است.

باشگاه خبرنگاران جوان اقتصادی راه و شهرسازی

دیگر خبرها

  • کاهش مدت زمان انعقاد قراردادهای اجاره از طريق سامانه خودنویس امکان‌پذیر شد
  • پرواز شرکت خودروسازی ویتنامی با خودروهای برقی
  • گران فروشی و افزایش قیمت خلاف عدالت خودرو پژو پارس
  • سود هنگفت این شرکت از فروش خودرو‌های برقی
  • اُفت قابل ملاحظه صادرات پسته ایران در مقایسه با سنوات قبل
  • توزیع ۵۷۰۰ تن اقلام اساسی در مازندران
  • توزیع بیش از ۵ هزار تن اقلام اساسی در مازندران
  • برگزاری جلسه تحویل خط انتقال آب روستای آغبلاغ ولدیان شهرستان خوی
  • مشتریان سینماتیکت به بیش از ۵ میلیون نفر رسید
  • قیمت آجیل و خشکبار در میادین و بازار‌های میوه و تره‌بار