Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-25@21:51:56 GMT

برگزاری ویژه برنامه «فراتر از خورشید» در گیلان

تاریخ انتشار: ۱۳ خرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۱۶۲۲۷۴

برگزاری ویژه برنامه «فراتر از خورشید» در گیلان

ایسنا/گیلان مدیرکل کانون پرورش فکری گیلان گفت: ویژه‌برنامه‌های سی ویکمین سالگرد عروج ملکوتی امام خمینی(ره) با عنوان «فراتر ازخورشید» برگزار ‌می‌شود.

اسفندیار ضیایی در جمع خبرنگاران، از برگزاری ویژه‌برنامه‌های سی ویکمین سالگرد عروج ملکوتی امام خمینی(ره) با عنوان «فراتر از خورشید» خبر داد و اظهار کرد: ماناسازی اندیشه‌های بنیاگذار کبیر انقلاب اسلامی و بازنمایی سیره عملی امام خمینی(ره) برای نسل کودک و نوجوان از جمله اهداف برگزاری این ویژه‌برنامه‌ها به شمار ‌می‌رود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی توجه همزمان به فعالیت‌های میدانی و بهره‌گیری از فضای مجازی را از جمله شاخصه های ویژه‌برنامه‌های سی‌ویکمین سالگرد ارتحال امام خمینی(ره) عنوان کرد و از همراهی همکاران ستادی و مراکز فرهنگی و هنری این نهاد در آشناسازی آینده‌سازان ایران اسلامی در این مسیر خبر داد.

مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان گیلان با تاکید بر لزوم بازخوانی اندیشه های امام راحل، تصریح کرد: فضاسازی متناسب با این ایام، برپایی نمایشگاه آثار امام خمینی(ره) و انقلاب در مراکز ‌فرهنگی و ‌هنری و انتشار فیلم و عکس فعالیت‌های مربیان و اعضای این مجموعه در فضای مجازی از دیگر اقدامات است.

ضیایی خاطرنشان کرد: مسابقه ادبی «دل‌نوشته‌هایی به امام(ره)» و معرفی وقایع قیام خونین پانزده خرداد سال ۴۲ بر بستر فضای مجازی نیز توسط کانون گیلان برگزار می شود.

وی نقش و جایگاه رهبر فقید انقلاب اسلامی در بارورسازی اندیشه‌های باورمندان و هدایت آزادی خواهان عالم در مسیر نیل به اهداف خداپسندانه را خاطرنشان کرد و یادآور شد: تبیین اندیشه‌های امام خمینی(ره) به ویژه برای نسل کودک و نوجوان از اولویت‌های تمامی افراد جامعه است و برهمین اساس نیز از همراهی و همگامی تمامی دستگاه‌های اجرایی و گروه‌های مردم‌نهاد استقبال می‌کنیم.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی اجتماعی کانون پرورش فکری کودکان سالگرد ارتحال امام خمینی ره امام خمینی ره ویژه برنامه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۱۶۲۲۷۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مصلای امام خمینی (ره) تحویل ستاد برگزاری نمایشگاه کتاب تهران شد

به گزارش گروه فرهنگ و هنر ایسکانیوز، حسین تیموری، مدیر کمیته اجرایی و پشتیبانی نمایشگاه کتاب تهران با اشاره به فعالیت‌های کمیته اجرایی در آستانه برگزاری این دوره از نمایشگاه بین‌‎المللی کتاب تهران گفت: فضای مصلای امام خمینی (ره) تحویل ستاد برگزاری نمایشگاه شده و نقشه‌ها و جانمایی ناشران حوزه‌های کودک و نوجوان، ناشران داخلی، ناشران خارجی، ناشران بین‌الملل نهایی شده و اجرای غرفه ناشران این حوزه‌ها اواخر این هفته شروع و تا اوایل هفته آینده تکمیل می‌شود.

تیموری با بیان اینکه غرفه‌سازی ناشران در فضای شبستان مراحل پایانی خود را طی می‌کند، عنوان کرد: آماده‌سازی زیرساخت‌های مورد نیاز در مصلای امام خمینی(ره) همچون غرفه‌های تبلیغات، غرفه‌های رفاهی و غرفه‌های اطلاع‌رسانی از سه شنبه (چهارم اردیبهشت ماه ۱۴۰۳) آغاز شده است.

وی افزود: ارتباط با نهادها و سازمان‌های همکار در برگزاری این رویداد برقرار شده و جلسه‌ای با حضور اعضای کمیسیون فرهنگی و اجتماعی شورای اسلامی شهر تهران برگزار شده است. همچنین کمیته‌های تخصصی شکل گرفته تا در فرآیندی ضمن بازدید از محل برگزاری نمایشگاه برنامه‌ریزی‌ها لازم برای اجرای برنامه‌ها و فعالیت‌های خود پیش‌بینی کنند. بیش از ۷۰ سازمان و نهاد با نمایشگاه همکاری دارند.

سی‌وپنجمین دوره نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران با شعار «بخوانیم و بسازیم» از ۱۹ تا ۲۹ اردیبهشت (۱۴۰۳) در محل مصلای امام خمینی(ره) به شکل حضوری و در سامانه ketab.ir به صورت مجازی برگزار می‌شود.

انتهای پیام/

کیانوش رضایی کد خبر: 1228350 برچسب‌ها کتابخوانی

دیگر خبرها

  • برگزاری نماز جمعه در همه شهر‌های گیلان
  • نوه امام خمینی: اندیشه‌های امام به‌طور هدفمند تحریف می‌شود
  • نوه امام خمینی: اندیشه‌های امام به‌طور هدفمند تحریف می‌شود /یک مورخ باید شجاع باشد و از پروپاگاندای رسانه‌ای نترسد
  • برگزاری ۷۴۰ برنامه ویژه هفته عقیدتی سیاسی در گیلان
  • مصلای امام خمینی (ره) تحویل ستاد برگزاری نمایشگاه کتاب تهران شد
  • اشراقی: ملاک اندیشه‌های امام، رهبر انقلاب هستند
  • نشست خبری بیست ویکمین جشنواره بین‌المللی فرهنگی هنری امام رضا (ع)
  • گزارش تصویری | نشست خبری بیست ویکمین جشنواره بین المللی فرهنگی هنری امام رضا (ع)
  • برگزاری ۳۱ عنوان برنامه ویژه هفته کارگری در گیلان
  • اعزام اولین کاروان سفر عمره مفرده از گیلان