Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری برنا»
2024-04-24@08:49:07 GMT

غول سیاه به فرانسوی‌ها چشمک زد

تاریخ انتشار: ۱۳ خرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۱۶۲۳۳۲

غول سیاه به فرانسوی‌ها چشمک زد

مدافع تنومند تیم فوتبال ناپولی ایتالیا خواهان حضور در لیگ فرانسه است.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا، کالیدو کولیبالی مدافع سنگالی ناپولی، پاری‌سن‌ژرمن را نسبت به سایر مشتریان خود ترجیح می‌دهد و انتقال او به فرانسه محتمل‌تر است. کولیبالی در فرانسه متولد و بزرگ شده و احتمالا همین موضوع، دلیل تصمیم اوست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

کولیبالی که در ماه جاری میلادی ۲۹ ساله خواهد شد در سال ۲۰۱۴ با انتقالی ۷.۷۵ میلیون یورویی از خنک بلژیک به ناپولی پیوست.

پارتنوپی قیمتی ۱۰۰ میلیون یورویی بر روی کولیبالی گذاشته و ملی پوش سنگالی نیز حقوقی بیش از حقوق سالانه ۶ میلیون یورویی خود در ایتالیا را طلب کرده است.

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: نقل و انتقالات فوتبال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۱۶۲۳۳۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

درخواست غرامت 120 میلیونی برای بازیکن کشته شده!

به گزارش "ورزش سه"، مرگ امیلیانو سالا در ژانویه 2019 دنیای فوتبال را شوکه کرد. این مهاجم برای پیوستن به تیم جدیدش از نانت در سفر بود که در یک سانحه هوایی در مسیر کاردیف، جان باخت و مرگ او دعوی حقوقی زیادی را بین این دو باشگاه به دنبال داشته است.

کاردیف سیتی که 17 میلیون یورو برای جذب او پرداخت کرده بود، این هفته بار دیگر خبرساز شد. به گزارش نشریه اکیپ فرانسه، تیم ولزی که در حال حاضر در چمپیونشیپ -دسته دوم انگلیس بازی می‌کند- با شکایت از نانت درخواست دریافت غرامت 120 میلیون یورویی کرده است. این باشگاه مدعی است اگر سالا برای آن‌ها بازی می‌کرد به دسته پایین‌تر سقوط نمی‌کردند و این بازیکن می‌توانست در نتایج این تیم تاثیر زیادی داشته باشد.

باشگاه ولزی با استفاده از یک سیستم آنالیز گل‌های مورد انتظار و امتیازاتی را که در نهایت امیلیانو در نیم فصل دوم لیگ برتر به دست می‌آورد را محاسبه کرده که عملکرد او می‌توانست 54.2 درصد شانس بقای کاردیف در لیگ برتر را افزایش دهد.

کاردیف در ابتدا به فیفا استدلال کرد که سالا در زمان سقوط هواپیما به عنوان بازیکن آن‌ها قراردادی امضا نکرده بود و بنابراین آن‌ها مسئولیتی در قبال هزینه انتقال 17 میلیون یورویی ندارند. به این ترتیب، آن‌ها از پرداخت پیش قسط به ارزش 5 میلیون یورو جلوگیری کردند. با این حال در نهایت باشگاه ولزی با محرومیت در یک پنجره نقل و انتقالاتی مواجه شد.

دیگر خبرها

  • اعمال محدودیت در برگزاری تظاهرات حامی فلسطین در فرانسه و ایتالیا
  • «کونته» گزینه ناپولی نیست/ «ایتالیانو» در یک قدمی «پارتنوپی»
  • حمایت مردم فرانسه از عملیات تنبیهی وعده صادق
  • آقای گل تاریخ فرانسه قدم در راه مسی گذاشت!‏
  • درخواست غرامت 120 میلیونی برای بازیکن کشته شده!
  • به دلیل مصدومیت: ستاره فرانسه در یورو غایب است
  • وزیر دفاع فرانسه: ایران یک چالش امنیتی برای اروپا است
  • نبود هتل، مانع مجازات بازیکنان ناپولی شد!
  • سرمایه گذاری ۸۰ میلیون یورویی آلمانی‌ها برای مدیریت پسماند
  • کشف پرونده فساد ارزی ۸۰۰ هزار یورویی در اردبیل/ کیفرخواست صادر شد