Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش رکنا ، فرمانده انتظامی شهرستان "ساوجبلاغ "سرهنگ "علی سلیمانی" گفت: در پی وقوع چندین فقره سرقت از ویلاها واماکن خصوصی در حوزه کلانتری بخش چندار شهرستان "ساوجبلاغ" و با توجه به اهمیت آن رسیدگی به موضوع به صورت ویژه در دستور کار پلیس آگاهی این شهرستان قرارگرفت.

وی افزود: کارآگاهان با تلاش های شبانه روزی و افزایش گشت های انتظامی در نقاط وقوع سرقت، در نهایت موفق به شناسایی مخفیگاه یکی از سارقان در منطقه "کردان" شده و با هماهنگی مقام قضائی در یک عملیات غافلگیرانه نامبرده دستگیر و به پلیس آگاهی شهرستان ساوجبلاغ منتقل شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

متهم ابتدا منکر سرقت شد

فرمانده انتظامی شهرستان "ساوجبلاغ" بیان کرد : متهم در ابتدا منکر انجام هرگونه سرقت بود اما در مواجهه با مستندات موجود به ناچار لب به اعتراف گشود و به 45 فقره سرقت از ویلاها و اماکن خصوصی منطقه "چندار" شهرستان ساوجبلاغ با همدستی 2 نفر از همدستانش اقرار کرد.

غافلگیری 2 متهم دیگر ازسوی پلیس

این مقام انتظامی اظهار کرد: در ادامه کارآگاهان با انجام اقدامات پلیسی مخفیگاه 2 متهم دیگر پرونده را نیز شناسایی و هر ۲ آن ها را در یک عملیات غافلگیرانه دستگیر کردند.

وی افزود: در بازرسی از مخفیگاه متهمان تعداد زیادی وسایل منزل سرقتی اعم از اقلام صوتی و تصویری، لوازم آشپزخانه و ... کشف شد.

فرمانده انتظامی شهرستان "ساوجبلاغ" خاطرنشان کرد: شهروندان با تجهیز منازل و ویلاهای خود به دزدگیر و دوربین مداربسته از سرقت اموال خود پیشگیری کنند

منبع: رکنا

کلیدواژه: یارانه دلار بورس کرونا کرونا در جهان پلیس منزل آشپزخانه اخبار حوادث سرقت دستگیر باند سارقان ساوجبلاغ اماکن خصوصی اخبار البرز فیلم قتل عکس ایران تهران تلگرام کیفری رومینا اشرفی جوان پدر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rokna.net دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۱۶۲۴۲۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پلیس مانع فروش سکه‌های دوره اشکانی شد

فرمانده انتظامی شهرستان فسا از دستگیری فردی سودجو و کشف ۶۸ سکه با قدمت تاریخی مربوط به دوره اشکانی به ارزش ۳۵ میلیارد ریال خبر داد.

به گزارش ایمنا و به نقل از پایگاه خبری پلیس فارس، فرهاد آراوند اظهار کرد: در پی گزارش مردمی مبنی بر فعالیت فردی سودجو در امر خرید و فروش عتیقه‌جات، مأموران پلیس رسیدگی به موضوع را در دستور کار خود قرار دادند.

وی افزود: مأموران با کنترل تردد فرد مورد نظر و اقدامات تخصصی از قصد وی برای فروش تعدادی سکه قدیمی در شهرستان شیراز مطلع شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان فسا تصریح کرد: مأموران پلیس پس از تحقیقات تکمیلی متوجه شدند که متهم در یک مسافرخانه سکونت دارد و با اخذ نیابت قضائی وی را دستگیر و به مقر پلیس دلالت دادند.

آراوند با اشاره به اینکه در بازرسی از محل سکونت متهم ۶۸ عدد سکه مربوط به دوره اشکانی کشف شد، خاطرنشان کرد: برابر نظر کارشناسان اداره میراث فرهنگی ارزش اموال مکشوفه ۳۵ میلیارد ریال برآورد شده است.

این مقام انتظامی خاطرنشان کرد: متهم پس از تکمیل پرونده و سیر مراحل قانونی روانه زندان شد.

کد خبر 747273

دیگر خبرها

  • انهدام باند سارقان احشام در بیله سوار
  • متلاشی شدن باند ۵ نفره سارقان موتورسیکلت و داخل خودرو در اندیمشک
  • سارقان احشام در سیروان دستگیر شدند
  • کشف بیش از ۶۰ سکه‌های تاریخی در فسا
  • کلاهبردار ۱۶۰ میلیارد ریالی در کرمانشاه دستگیر شد
  • انهدام باند سارقان مسلح در شهرستان منوجان
  • پلیس مانع فروش سکه‌های دوره اشکانی شد
  • کشف سکه‌های تاریخی از یک متهم در مسافرخانه ای در فسا
  • قتل خانم ۸۲ ساله در آباده و سرقت طلاجات او
  • سرقت طلا و قتل شهروند آباده‌ای