Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-04-24@06:31:28 GMT

سیره امام خمینی الگوی مسئولان در کار و زندگی باشد

تاریخ انتشار: ۱۳ خرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۱۶۲۴۲۸

سیره امام خمینی الگوی مسئولان در کار و زندگی باشد

امام‌جمعه اسفراین گفت: مسئولان باید همواره زندگی و سیره حضرت امام خمینی (ره) را سرلوحه کار خود قرار داده و با الگوگیری و پیروی از مکتب ایشان به مردم خدمت کنند.

به گزارش خبرگزاری فارس از اسفراین مراسم ویژه سی و یکمین سالگرد ارتحال امام خمینی (ره) و سالگرد قیام خونین یوم‌الله ۱۵ خرداد با حضور امام‌جمعه، فرماندار و اقشار مختلف مردم اسفراین با رعایت پروتکل‌های بهداشتی در محل مسجد امام خمینی (ره) برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این مراسم امام‌جمعه اسفراین با گرامیداشت یاد و خاطره حضرت امام (ره) و شهدای قیام ۱۵ خرداد به بیان شخصیت حضرت امام و خصوصیات اخلاقی وی پرداخت و گفت: خداباوری، مردم محوری و استکبارستیزی ازجمله ویژگی‌های بارز حضرت امام ( ره) بود که در پیروزی انقلاب اسلامی و موفقیت حضرت امام نقش مهمی داشت.

وی گفت: در مکتب سیاسی امام، معنویت از سیاست جدا نیست و دستاوردهای عظیم انقلاب اسلامی ایران با مرجعیت بنیان‌گذار انقلاب اسلامی ایران حاصل توکل بر خدا و چنگ زدن بر ریسمان الهی است.

حجت‌الاسلام قدیر محمدیان افزود: مسئولان باید همواره زندگی و سیره حضرت امام خمینی (ره) را سرلوحه کار خود قرار داده و با الگوگیری و پیروی از مکتب ایشان به مردم خدمت کنند.

امام‌جمعه اسفراین اظهار داشت: ۱۴ خرداد روز سخت وداع  ملت آزاده ایران با مقتدای خویش امام خمینی (ره) است و همچنین ۱۵ خرداد نقطه عطفی در تاریخ مبارزه ملت آزادیخواه ایران علیه استبداد و استعمار است که با نام، اندیشه و راه امام خمینی (ره) پیوندی ناگسستنی دارد.

در ادامه این مراسم معنوی یکی از مداحان در سوگ حضرت امام و شهدای قیام 15 خرداد به مداحی و مرثیه‌سرایی پرداخت.

انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: امام خمینی امام انقلاب اسلامی اسفراین امام خمینی امام جمعه حضرت امام

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۱۶۲۴۲۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعزام عمره گزاران ایرانی پس از ۹ سال انتظار

به گزارش خبرنگار خبرگزاری صدا و سیما، آیین بدرقه نخستین گروه از زائران عمره گزار ایرانی بامداد امروز دوشنبه (۳ اردیبهشت) در پایانه سلام شهر فرودگاهی امام خمینی با حضور سرپرست حجاج ایرانی، رئیس سازمان حج و زیارت، سفیر عربستان در کشورمان، جمعی از مدیران وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و مسئولان فرودگاه حضرت امام خمینی و هواپیمایی و جمعی از مسئولان ذیربط برگزار شد.

با تلاش دست اندرکاران حج و زیارت و سایر مسئولان کشورمان، سفر‌های عمره پس از وقفه‌ای ۹ساله از سرگیری شد و نخستین گروه عمره گزاران در قالب دو کاروان ۸۵ نفره (۱۷۰نفر) رهسپار مدینه هستند.

این گروه از زائران کشورمان که از استان‌های کرمانشاه و کردستان هستنند با پرواز‌های هواپیمایی ایران ایر، رهسپار سرزمین وحی می‌شوند و به مدت ۵ روز در مدینه و ۵ روز در مکه مکرمه اقامت خواهند داشت و با زیارت حرم پیامبر اکرم (ص) و ائمه بقیع اعمال و مناسک عمره را انجام خواهند داد.

حدود ۵ هزار و ۷۲۰ نفر تا ۱۳ اردیبهشت و قبل از مناسک حج تمتع به عنوان سفر عمره راهی سرزمین وحی می‌شوند و آخرین گروه ۲۳ اردیبهشت به ایران برمی گردند.

اعزام عمره گزاران از ۱۱ فرودگاه کشور شامل مشهد، زاهدان، اهواز، تبریز، یزد، کرمان، بندرعباس، ساری، اصفهان، شیراز و امام خمینی صورت می‌گیرد.

پرواز‌های عمره مفرده قرار بود که در دی سال گذشته انجام شود که به دلیل برخی موانع فنی، این مهم به تعویق افتاد، اما با تلاش‌های دست اندرکاران حج و زیارت و سایر مسئولان عالی رتبه کشوری این موانع رفع و اعزام‌ها از سرگیری شد.

 

دیگر خبرها

  • مقابله با معضلات فرهنگی به کمک کاربردی‌سازی سیره حضرت عبدالعظیم(ع)
  • منادی شفاف سازی در تولیت
  • روزنامه جمهوری اسلامی: ملت که نباید همیشه در شعب ابی طالب زندگی کنند
  • آغاز حج عمره پس از ۹ سال انتظار
  • اعزام عمره گزاران ایرانی پس از ۹ سال انتظار
  • امام جمعه رشت: بسیاری از مردمان دنیا امروز دلداده سپاه هستند
  • بسیاری از مردمان دنیا امروز دلداده سپاه هستند
  • امام جمعه رشت : بسیاری از مردمان دنیا امروز دلداده سپاه هستند
  • به برکت وجود سپاه، دشمن جرئت دست‌اندازی به خاک کشور را ندارد
  • دریادار سیاری: پاسخ ارتش و سپاه به عبور از خط قرمزهای نظام قاطع و سخت است