Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدافع استقلال در تمرین امروز تیمش با مصدومیت شدید روبرو شد.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

بخشی از تمرین امروز استقلال به فوتبال درون تیمی اختصاص داشت، در این تمرین در یک صحنه محمد دانشگر و علی کریمی با هم برخورد کردند که مدافع بوشهری استقلال با مصدومیت شدید روبرو شد.

در این صحنه لب دانشگر در اثر این برخورد شدید شکافت که پزشکان استقلال مجبور شدند آن را بخیه بزنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

دانشگر بعد از این اتفاق در گوشه ای از زمین نشست و تمرین هم تیمی هایش را تماشا کرد.

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: استقلال محمد دانشگر علی کریمی استقلال تمرین استقلال علی کریمی محمد دانشگر محبوبترین تصاویر پرسپولیس استقلال رئال مادرید بارسلونا لیگ برتر استقلال تهران پرسپولیس تهران تیم ملی تیم پرسپولیس لیگ قهرمانان آسیا تراکتورسازی یوونتوس تیم ملی ایران لیونل مسی تیم ملی فوتبال ایران کارلوس کی روش جام جهانی تیم استقلال منچستریونایتد برانکو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۱۶۲۵۱۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری آخرین تمرین پرسپولیس قبل از سفر به آبادان

بازیکنان تیم فوتبال پرسپولیس آخرین تمرین خود پیش از سفر به آبادان و دیدار برابر صنعت نفت را از ساعت ۱۲:۱۵ دقیقه امروز در ورزشگاه شهید کاظمی آغاز کردند.

در این تمرین که حدود یک ساعت به طول انجامید، بازیکنان ابتدا در قالب سه گروه به راندو پرداختند. اوسمار ویرا و سید جلال حسینی هم در یکی از گروه‌ها حاضر بودند و در کنار سایر بازیکنان پا به توپ شدند.

فضای شادی در تمرین امروز وجود داشت و بعد از آن هم، مرور کارهای تاکتیکی و فوتبال هدفمند در دستور کار قرار گرفت.

علیرضا بیرانوند و وحدت هنانوف کماکان به دلیل مصدومیت زیر نظر کادر پزشکی کار کردند و این بازی را هم از دست می‌دهند اما سایر بازیکنان در اختیار کادر فنی قرار داشتند.

پس از پایان تمرین و بعد از استراحتی کوتاه، بازیکنان و اعضای تیم، راهی فرودگاه شدند تا برای پرواز به مقصد آبادان آماده باشند.

تیم فوتبال پرسپولیس، فردا پنج‌شنبه از ساعت ۱۹ در آبادان، میهمان صنعت نفت خواهد بود.

باشگاه خبرنگاران جوان ورزشی فوتبال و فوتسال

دیگر خبرها

  • مرادمند: خدا را شکر این سیلی را الان خوردیم
  • مدافع شمس آذر باید اخراج می‌شد/ پنالتی استقلال درست بود
  • دانشگر با کتف در رفته تمرین می‌کند! (عکس)
  • ترمیم خط دفاعی سپاهان با دوبازیکن کهنه کار
  • غیبت ادامه دار رافائل سیلوا در تمرین استقلال
  • برگزاری آخرین تمرین پرسپولیس قبل از سفر به آبادان
  • آخرین وضعیت مصدومان استقلال مشخص شد
  • غیبت قطعی ۲ بازیکن استقلال برابر شمس آذر
  • آخرین وضعیت مصدومان استقلال
  • تشریح آخرین وضعیت مصدومان استقلال