Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-04-19@14:48:03 GMT

توزیع ۴۳۲۸ بسته معیشتی توسط هلال احمرخراسان رضوی

تاریخ انتشار: ۱۳ خرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۱۶۲۶۳۱

توزیع ۴۳۲۸ بسته معیشتی توسط هلال احمرخراسان رضوی

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان خراسان رضوی در آیین آماده‌سازی و توزیع بسته‌های بهداشتی و معیشتی ویژه بیماران خاص و آسیب‌دیدگان کرونا گفت: چهار هزار و۳۲۸ بسته معیشتی در میان ۲۴ شعبه جمعیت هلال احمر استان خراسان رضوی توزیع شد.

به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد به نقل از روابط عمومی هلال احمر خراسان رضوی، سید مجتبی احمدی بیان کرد: امروز آیین آماده سازی و توزیع هزار بسته معیشتی دیگر از کمک‌های مردمی است که شاهد حضور چشمگیر جوانان، داوطلبان، امدادگران و نجاتگران هستیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی اظهار کرد: بسته بندی هزار بسته معیشتی امروز به یاد معمار حکیم انقلاب اسلامی حضرت امام خمینی(ره) صورت گرفت.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر خراسان رضوی با اشاره به کمک‌های مردمی ادامه داد: چهار میلیارد و 800 هزار تومان از طریق کمک‌های مردمی جمع آوری شد و مردم شریف ایران از طریق درگاه #۱۱۲* می‌توانند کمک‌های خود را به جمعیت هلال احمر اهدا کنند.

احمدی خاطر نشان کرد: جمعیت هلال احمر با همکاری دانشگاه علوم پزشکی به افراد بستری شده مبتلا به ویروس کووید ۱۹ تسهیلات ۳ الی۵ میلیون ریالی اهدا می‌کند،که تا کنون ۳۴۱ بیمار به جمعیت هلال احمر معرفی شده است.

وی ضمن اشاره به توزیع بسته های بهداشتی اظهار کرد: ۳۵ هزار بسته معیشتی در سراسر استان خراسان رضوی برای بیماران خاص توزیع گردیده است.

انتهای پیام/ 70068

منبع: فارس

کلیدواژه: خراسان رضوی مشهد جمعیت هلال احمر بیماران مدیرعامل جمعیت هلال احمر خراسان رضوی بسته معیشتی جمعیت هلال احمر بسته معیشتی خراسان رضوی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۱۶۲۶۳۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

امدادرسانی به ۱۳۵ حادثه دیده سیل جنوب سیستان و بلوچستان

مدیرعامل جمعیت هلال احمر سیستان و بلوچستان از امداد رسانی به ۱۳۵ حادثه دیده سیل در جنوب استان خبر داد و گفت: ۷۷ نفر از این حادثه دیدگان اسکان اضطراری یافتند.

سید محمد مهدی سجادی عصر سه شنبه در گفت و گو با ایرنا اظهار کرد: با جاری شدن سیل در شهرهای جنوبی استان سیستان و بلوچستان ۱۳۵ نفر در قالب ۳۵ خانوار دچار حادثه شدند.
وی افزود: به منظور پشتیبانی هر چه بهتر و خدمات رسانی مناسب ۱۲۱ نیرو در قالب ۲۴ تیم از هلال احمر استان عازم شهرهای سیل زده جنوب استان شدند.
مدیرعامل جمعیت هلال احمر سیستان و بلوچستان تصریح کرد: تا پیش از ظهر امروز منازل ۱۲ روستا درگیر سیلاب و آبگرفتگی با بکارگیری موتور پمپ از آب تخلیه شد.

سجادی افزود: ۸۰ تخته پتو، ۴۵ تخته موکت، ۲۱ دستگاه چادر امدادی و ۲۸۰ قوطی کنسرو میان حادثه دیدگان سیلاب توزیع شد.

وی ادامه داد: تیم های امدادی جمعیت هلال احمر به صورت ۲۴ ساعته در ۱۸ شعبه هلال احمر آماده خدمت رسانی به آسیب دیدگان هستند.

به گزارش ایرنا، مدیرکل هواشناسی سیستان و بلوچستان با اشاره به صدور بالاترین سطح هشدار هواشناسی در استان در بحث تشدیدفعالیت سامانه بارشی اظهار کرد: از عصر سه شنبه تا عصر چهارشنبه (۲۸ تا ۲۹ فروردین) برای مناطق ساحلی و دور از ساحل دریای عمان رگبار فوق سنگین باران و تگرگ، وزش تند باد شدید با سرعت بیش از ۷۰ کیلومتر بر ساعت و توفانی شدن دریا و افزایش ارتفاع موج تا حدود ۲ تا ۲.۵ متر پیش بینی می‌شود.

محسن حیدری بیان کرد: برای شهرستان‌های زرآباد، فنوج، کنارک، لاشار، قصرقند، چابهار، دشتیاری، نیکشهر، دلگان، جنوب ایرانشهر، بمپور، راسک، سرباز، سیب سوران، مهرستان، سراوان، گلشن و جنوب خاش رگبار سنگین باران و تگرگ در مدت زمان کوتاه، رعد برق شدید، وزش باد شدید موقتی پیش‌بینی می‌شود.

کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: کمک ۵۰ میلیارد تومانی شهرداری تهران به سیل‌زدگان سیستان و بلوچستان

دیگر خبرها

  • گزارش ارزیابی زمین لرزه شهر روداب سبزوار و روستاهای تابعه و شهرستان ششتمد
  • امدادرسانی به بیش از ۵۰۰۰ نفر در سیلاب سیستان و بلوچستان
  • اعزام ۱۰ تیم هلال احمر یزد به سیستان و بلوچستان
  • ۷ نفر از سیلاب رودخانه‌های خراسان جنوبی نجات یافتند
  • کمک بیش از یک میلیارد ریالی زنجانی ها به مردم غزه
  • کمک بیش از یک میلیارد ریالی زنجانی‌ها به مردم غزه
  • ارسال ۷۰۰ بسته موادغذایی به مناطق سیل‌زده سیستان و بلوچستان
  • ارسال ۷۰۰ بسته مواد غذایی به مناطق سیل زده سیستان و بلوچستان
  • بهره مندی بیش از ۱۸۵هزار نفر از خدمات نوروزی جمعیت هلال احمر چهارمحال و بختیاری
  • امدادرسانی به ۱۳۵ حادثه دیده سیل جنوب سیستان و بلوچستان