Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «صراط نیوز»
2024-04-24@16:21:43 GMT

ترافیک فوق سنگین به سمت شهرهای شمالی کشور

تاریخ انتشار: ۱۳ خرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۱۶۲۶۴۴

صراط:

سیاوش محبی فرمانده پلیس راه ویژه شرق استان تهران دقایقی پیش در گفت و گو با فارس در خصوص اوضاع ترافیکی محورهای هراز، فیروزکوه، امام رضا(ع) و بزرگراه حرم به حرم، اظهار کرد: هم اکنون تردد انواع وسایل نقلیه از جنوب به شمال محور هراز سنگین و پرحجم در جریان است و در مناطقی مانند امامزاده هاشم(ع) ترافیک با پس زدگی و فوق سنگین است و خودروها به مرور در حال تخلیه این محور هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

وی با بیان اینکه حادثه خاصی در محورهای مواصلاتی شرق استان تهران رخ نداده،گفت: عبور و مرور وسایل نقلیه از جنوب به شمال محور فیروزکوه سنگین و پرحجم و در شهرهای عبوری این محور فوق سنگین در جریان است و خودروها به مرور در حال عبور از این محور هستند.

محبی افزود: آمد و شد انواع وسایل نقلیه از محور امام رضا(ع) و بزرگراه حرم به حرم سنگین و پرحجم گزارش شده و به دلیل گنجایش بالای عبور وسایل نقلیه از این محورها با گره ترافیکی و یا ترافیک‌های سنگین مواجه نمی‌شویم.

فرمانده پلیس راه ویژه شرق استان تهران با بیان اینکه محور هراز در روز جمعه به صورت یکطرفه در خواهد آمد، تاکید کرد: این محور از ساعت 12 از رودهن به سمت شمال مسدود و از ساعت 14 الی 2 بامداد روز شنبه این محور از آب اسک به سمت رودهن به صورت یک طرف درخواهد آمد.

وی با اشاره به ترافیک سنگین در محورهای شرق استان، بیان کرد: هم وطنان سفر خود را به زمان دیگری موکول کرده و با توجه به تعطیلات پیش رو هم وطنان مدیریت زمان سفر را سرلوحه مسافرت خود قرار داده و قبل و در حین مسافرت استراحت کافی را مد نظر قرار داده و حداقل در هر دو ساعت رانندگی ۲۰ دقیقه را به استراحت بپردازند.
محبی اذعان کرد: هم وطنان با رعایت کامل مقررات راهنمایی و رانندگی، پرهیز از عجله و شتاب، رعایت فاصله طولی مناسب نسبت به خودروهای جلویی، عدم ارتکاب تخلفات حادثه ساز و صبر و شکیبایی در حین مسافرت، سفری ایمن و بدون خطر را برای خود و دیگر هم وطنان مان رقم بزنند.

منبع: صراط نیوز

کلیدواژه: پلیس راه امامزاده هاشم صراط وسایل نقلیه شرق استان هم وطنان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.seratnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «صراط نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۱۶۲۶۴۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ثبت هوشمند تخلفات اضافه تناژ ناوگان باری در مازندران

حسن جهانیان مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان مازندران گفت: سامانه‌های هوشمند توزین در حال حرکت استان در فروردین ماه امسال بیش از ۱۷۹ هزار تردد از وسایل نقلیه باری را رصد و پایش کرده و بیش از ۱۹ هزار تخلف اضافه تناژ بالای ده درصد مجاز شناسایی شده است این میزان از تخلفات معادل بیش از ۱۰ درصد تردد وسایل نقلیه سنگین بوده که عدد قابل توجهی می‌باشد.

او افزود: با توجه به اینکه یکی از علل اصلی تخریب رویه راه‌ها و ابنیه آن اضافه بار وسایل نقلیه سنگین است بنابراین کنترل و شناسایی وسایل نقلیه سنگینی که دارای اضافه بار غیرمجاز هستند اهمیت بالایی در حفظ راه و کاهش هزینه‌های نگهداری آن دارد.

جهانیان گفت: بدین منظور اداره مدیریت راه‌های اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای مازندران کریدور‌های اصلی حمل بار در استان را مجهز به سامانه هوشمند توزین در حال حرکت کرده است.

او افزود: مهمترین شاخصه سامانه توزین در حال حرکت WIM کنترل وزن وسایل نقلیه در حال حرکت بدون نیاز به توقف آنهاست که مزایایی، چون عدم اتلاف زمان، صرفه جویی سوخت و حذف نیروی انسانی را به همراه دارد.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای مازندران گفت: این سامانه با استفاده از سنسور‌های نصب شده در سطح جاده وسایل نقلیه متخلف دارای اضافه تناژ را به صورت هوشمند شناسایی کرده و اطلاعات آن را به صورت برخط به پاسگاه پلیس راه ارسال می‌کند. در مرحله بعد در باسکول‌های ثابت پلیس راه وسیله نقلیه خاطی به طور دقیق وزن شده و نسبت به اعمال مقررات از جمله اعمال جریمه، تخلیه بار و معرفی راننده و شرکت متخلف به کمیسیون رسیدگی به تخلفات ناوگان باری در این اداره کل اقدام می‌گردد. "

او افزود: از دیگر مزایای استفاده از این تکنولوژی شناسایی تخلف سرعت وسایل نقلیه سنگین، شناسایی وسایل فاقد بار نامه و مجوز حمل بار و تشکیل پایگاه آماری جامع از حمل و نقل بار در استان جهت برنامه ریزی و مدیریت بر آن است.

باشگاه خبرنگاران جوان مازندران ساری

دیگر خبرها

  • زمین احداث پارکینگ وسایل نقلیه سنگین در کرمانشاه تامین شد
  • ترافیک سنگین در محور دامغان - سمنان
  • دستور دادستانی لرستان درباره رفع توقیف وسایل نقلیه فاقد بیمه شخص ثالث
  • تجهیز کریدورهای حمل بار مازندران به سامانه هوشمند توزین
  • مازندران مجهز به سامانه هوشمند ثبت تخلفات اضافه تناژ ناوگان باری
  • ثبت هوشمند تخلفات اضافه تناژ ناوگان باری در مازندران
  • واژگونی تانکر روغن به دلیل خواب‌آلودگی راننده
  • ترافیک سنگین در محور هراز و آزادراه قزوین کرج تهران
  • ترافیک سنگین در محور هراز/ فاقد مداخلات جوی در محورهای شمالی
  • ترافیک در محور هراز سنگین است