Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از ایرنا، محمدباقر نوبخت عصر سه‌شنبه در جمع خبرنگاران در فرودگاه رامسر با اشاره به اینکه هفته آینده همراه با وزیر راه و شهرسازی و رییس بنیاد مستضعفان از آزادراه تهران - شمال بازدید خواهند داشت افزود: امیدواریم تا پایان سال عملیات ساخت قطعه دوم نیز به پایان برسد و زیر بار ترافیکی برود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود :‌ با وجود آنکه قطعه اول آزادراه تهران - شمال افتتاح شده است، تلاش و برنامه‌ریزی دولت برای ادامه عملیات ساخت قطعه دوم این آزادراه تا بهره برداری کامل است.

رییس سازمان برنامه و بودجه تامین زیرساخت‌های حمل و نقل را لازمه جذب گردشگر و توسعه گردشگری در مازندران و شهرهای شمالی عنوان کرد و گفت: طرح توسعه فرودگاه رامسر ظرفیتی مناسب برای اجرای قراردادهای گردشگری با کشورهای همسایه است.

نوبخت در خصوص احداث راه‌آهن شمال هم گفت: اجرای طرح‌های خط ریل در جاده شمالی با به اصطلاح کناره در دست مطالع است ضمن اینکه اعتقاد دولت بر اتمام طرح‌های ناتمام است و چنانچه تامین اعتبار مالی آن انجام شود در این زمینه هم مطالعاتی را انجام خواهیم داد.

شهرستان ۸۰ هزار نفری رامسر در غرب مازندران قرار دارد.

منبع: اقتصاد آنلاین

کلیدواژه: محمدباقر نوبخت بنیاد مستضعفان آزادراه تهران شمال پروژه عمرانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.eghtesadonline.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اقتصاد آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۱۶۲۶۹۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ارز ۵۳۳ میلیون تن کالای اساسی تامین شد

سعیدی، مدیرعامل مرکز مبادله طلا و ارز گفت: از ابتدای فروردین ماه تا ۲۸ فروردین، ۲ میلیارد و ۴۸۴ میلیون دلار ارز تامین شده که برای کالا‌های اساسی به میزان  ۵۳۳ میلیون تن ارز ۲۸ هزار و ۵۰۰ تومانی تامین شده است.

وی ادامه داد: ارز تامین شده برای کالا‌های اساسی با نرخ  ۲۸ هزار و ۵۰۰ تومان که از این طریق ۵۳۳ میلیون تن تامین شده و برای کالا‌های تجاری و بازرگانی با ارز ۴۱ هزار تومان هزار ۳۸۷ میلیون تن و برای کالا‌های واردات در مقابل صادرات که با نرخ توافقی بوده ۴۸۵ میلیون تن کالا تامین شده است.

مدیرعامل مرکز مبادله طلا وارز گفت: یک میلیارد و ۳۷۸ میلیون دلار ارز نیمایی و ۴۸۵ میلیون دلار ارز واردات در مقابل صادرات تامین شده است.

سعیدی بیان کرد: در آخرین جلسه حراج شمش مرکز مبادله ایران  از ۴۵۹ قطعه شمش عرضه شده، ۲۵۲ قطعه معامله شده که میانگین قیمت آنها ۴ میلیارد و ۸۶۶ میلیون تومان بوده است.

وی یادآور شد:  بانک مرکز‌ی طی ابلاغیه ای که ارائه کرده است بانک‌ها برای مشتریانی که گواهی تمکن مالی صادر می‌کند حتما باید پیش از صدور به تارنمای مرکز مبادله مراجعه کنند.

باشگاه خبرنگاران جوان اقتصادی اقتصاد و انرژی

دیگر خبرها

  • میانگین نرخ ارز تخصیصی برای واردات ۳۷ هزار و ۵۰۰ تومان است
  • میانگین نرخ ارز تخصیصی برای واردات ۳۷ هزار و ۵۰۰ تومان است/ تامین ۲.۵ میلیارد دلار ارز
  • تامین ۲ میلیارد و ۴۸۴ میلیون دلار ارز در مرکز مبادله 
  • کاهش بار ترافیکی میدان آزادی با تکمیل شاخه غربی بزرگراه یادگار امام (ره)/ شمال تهران نیاز به کمربندی دارد
  • اعمال محدودیت ترافیکی در جاده کرج- چالوس و آزادراه تهران - شمال
  • وضعیت جاده‌های کشور؛ امروز پنجشنبه ۳۰ فروردین / بارش باران در محورهای مواصلاتی ۳ استان
  • وضعیت راه‌های کشور؛ ترافیک سنگین در جاده چالوس و هراز
  • نیاز به ۹۰‌ همت اعتبار برای تکمیل پروژه آزادراه حرم تا حرم
  • ارز ۵۳۳ میلیون تن کالای اساسی تامین شد
  • بودجه مورد نیاز در سال 1403 برای بزرگراه تهران شمال 15000میلیاردتومان، بودجه تخصیصی 165میلیارد تومان