Web Analytics Made Easy - Statcounter

آفتاب‌‌نیوز :

محمدباقر نوبخت عصر سه‌شنبه در جمع خبرنگاران در فرودگاه رامسر با اشاره به اینکه هفته آینده همراه با وزیر راه و شهرسازی و رییس بنیاد مستضعفان از آزادراه تهران - شمال بازدید خواهند داشت افزود: امیدواریم تا پایان سال عملیات ساخت قطعه دوم نیز به پایان برسد و زیر بار ترافیکی برود.

وی افزود :‌ با وجود آنکه قطعه اول آزادراه تهران - شمال افتتاح شده است، تلاش و برنامه‌ریزی دولت برای ادامه عملیات ساخت قطعه دوم این آزادراه تا بهره برداری کامل است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رییس سازمان برنامه و بودجه تامین زیرساخت‌های حمل و نقل را لازمه جذب گردشگر و توسعه گردشگری در مازندران و شهرهای شمالی عنوان کرد و گفت: طرح توسعه فرودگاه رامسر ظرفیتی مناسب برای اجرای قراردادهای گردشگری با کشورهای همسایه است.

نوبخت در خصوص احداث راه‌آهن شمال هم گفت: اجرای طرح‌های خط ریل در جاده شمالی با به اصطلاح کناره در دست مطالع است ضمن اینکه اعتقاد دولت بر اتمام طرح‌های ناتمام است و چنانچه تامین اعتبار مالی آن انجام شود در این زمینه هم مطالعاتی را انجام خواهیم داد.

شهرستان ۸۰ هزار نفری رامسر در غرب مازندران قرار دارد.

منبع: خبرگزاری ایرنا

منبع: آفتاب

کلیدواژه: نوبخت جاده تهران شمال فرودگاه رامسر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت aftabnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آفتاب» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۱۶۲۶۹۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیشرفت ۴۶ درصدی بوستان ۵ هکتاری بانوان طُرق مشهد

  به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز خراسان رضوی، سرپرست شهرداری منطقه ۷ شهرداری مشهد گفت: یکی از طرح‌های عمرانی سطح منطقه ۷، اجرای بوستان پنج هکتاری بانوان طُرق است که نقش زیادی در ارتقای نشاط و شادابی بانوان منطقه خواهد داشت.    مجید وحدتی پور افزود: این طرح هم اکنون پیشرفت ۴۶ درصدی داشته و امسال ۳۱ میلیارد تومان اعتبار به آن تخصیص یافته است.   وی ادامه داد: شهرداری منطقه به طور جدی پیگیر تکمیل و بهره‌برداری از این طرح بود و سال گذشته نیز ۱۷ میلیارد تومان برای آن درنظر گرفته شده بود.   وحدتی پور ابراز امیدواری کرد با اهتمام مضاعف و تخصیص و تامین اعتبارات، تا پایان امسال از این طرح مهم فضای سبز منطقه، بهره برداری و گام موثری برای بانوان مشهدی برداشته شود.

دیگر خبرها

  • پیشرفت ۴۶ درصدی بوستان ۵ هکتاری بانوان طُرق مشهد
  • نرخ جدید عوارض آزادراه خرم آباد - پل زال اعلام شد
  • احداث ۱۱ جایگاه سوخت کوچک مقیاس در تهران تا پایان شهریور ۱۴۰۳
  • بهره برداری از مرحله نخست طرح آبرسانی آتیشگاه تا پایان امسال
  • بهره برداری از ۱۱ جایگاه سوخت تا پایان تابستان امسال
  • بهره برداری از ۱۱ جایگاه سوخت کوچک مقیاس تا پایان تابستان امسال
  • به زودی، بهره برداری از قطعه سوم کمربندی نسیم شمال قزوین+ فیلم
  • پیشرفت فیزیکی مطلوب قطعه ۶ آزادراه تبریز- ارومیه/کاهش بار ترافیکی
  • بهره برداری از قطعه سوم کمربندی نسیم شمال قزوین بزودی + فیلم
  • بهره‌برداری از ۱۱ جایگاه سوخت تا پایان تابستان امسال در تهران