Web Analytics Made Easy - Statcounter

روسای ورزش برزیل اقدام جالبی را به منظور سالم نگه داشتن ورزشکاران این کشور انجام می‌دهند. ۱۳ خرداد ۱۳۹۹ - ۲۳:۵۵ ورزشی ورزش جهان نظرات - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، سران ورزش کشور برزیل در اقدامی جالب به منظور مصون نگه داشتن ورزشکاران اعزامی‌ به المپیک توکیو  از ویروس کرونا، آن‌ها را به کشورهای اروپایی منتقل می‌کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 برزیل با داشتن بیش از 500 هزار مبتلا به ویروس کرونا، پس از آمریکا بیشترین مبتلا به ویروس کرونا در دنیا را دارد و آمار مبتلایان به کرونا در این کشور، سیر تصاعدی دارد.

 مقامات ورزش و بهداشت برزیل به دنبال فرستادن 200 ورزشکار المپیکی برزیل به کشورهای اروپایی هستند تا از خطر ابتلا به ویروس کرونا مصون بمانند. کشورهای اروپایی کم کم به مرحله کنترل ویروس کرونا نزدیک می‌شوند. ورزشکاران برزیلی برای آماده سازی برای حضور در رقابت های المپیک توکیو که در تابستان 2021 برگزار می شود، به اروپا خواهند رفت. پرتغال، مقصد احتمالی ورزشکاران المپیکی برزیل است زیرا علاوه بر هم‌زبان بودن، کشور پرتغال نسبت به سایر کشورهای اروپایی، آسیب کم‌تری از ویروس کرونا دیده است.

مهاجم سابق تیم ملی برزیل برای پیوستن به تیم جدیدش 600 کیلومتر رکاب می‌زند!

 

انتهای پیام/

R7879/P/S3,33,28/CT10 واژه های کاربردی مرتبط فدراسیون فوتبال برزیل

منبع: تسنیم

کلیدواژه: فدراسیون فوتبال برزیل فدراسیون فوتبال برزیل کشورهای اروپایی ویروس کرونا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۱۶۲۷۰۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ورزشکاران بیماران خاص اردبیل ۱۵ مدال کشوری کسب کردند

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مرکز اردبیل، تقی پیرموذن با اشاره به اهم فعالیت‌های هیات ورزش بیماران خاص و پیوند اعضا استان اردبیل، افزود: این ورزشکاران در رشته‌های مختلف ورزشی موفق به کسب ۱۵ مدال رنگارنگ در مسابقات کشوری شدند.
وی گفت: کسب ۲ مدال نقره توسط تیم دیابت استان در مسابقات کشوری گرگان، کسب یک مدال نقره و سه مدال برنز توسط تیم ام اس در مسابقات کشوری رامسر و کسب یک مدال نقره و پنج مدال برنز توسط تیم تالاسمی در مسابقات قهرمانی کشور بوشهر از جمله مدال‌های کسب شده توسط ورزشکاران بیماران خاص و پیوند اعضا استان اردبیل است.
سرپرست هیات ورزش بیماران خاص و پیوند اعضا استان اردبیل گفت: اعزام ۲ داور خانم به کلاس داوری دو و میدانی فدراسیون، اعزام یک مربی خانم به کلاس مربیگری دارت در استان‌های قم و آذربایجان غربی، حضور مربی آقا در کلاس مربیگری تنیس روی میز و حضور ورزشکار پیوند اعضای استان اردبیل در تیم ملی فوتبال را از دیگر اقدامات هیات ورزش بیماران خاص و پیوند اعضا استان ذکر کرد.
پیرموذن اظهار کرد: بیماران در ۶ گروه ورزشی شامل بیماران دیابتی، هموفیلی، تالاسمی، ام اس، هموفیلی و همودیالیزی و پیوندی‌ها شامل پیوند کلیه، کبد، قلب، پانکراس و مغز استخوان عضو این هیات ورزشی هستند و در ۱۶ رشته ورزشی که با تشخیص پزشک معالج به آنها تجویز می‌شود، تحت نظر پزشک مربوطه فعالیت می‌کنند و برخی از بیماران نیز در چند گروه ورزشی فعال هستند.
وی گفت: ورزشکاران فعال در این هیات ورزشی بر اساس جدول سالانه مشخص شده از سوی فدراسیون در ۶ گروه و در رشته‌های مختلف تمرینات ورزشی را برای کسب آمادگی کامل انجام و به مسابقات استانی و کشوری اعزام می‌شوند.
سرپرست هیات ورزش بیماران خاص و پیوند اعضا استان اردبیل با بیان اینکه ورزش، لازمه سلامتی و نشاط بیماران خاص و پیوند اعضا است، اضافه کرد: حفظ سلامتی و بازیابی توانمندی‌های بیماران خاص و پیوند اعضا با کمک فعالیت‌های ورزشی و ایجاد شور و نشاط و ارتقای سطح امید و زندگی از جمله اهداف فدراسیون و هیات استان است.

دیگر خبرها

  • اروپا قواعد گمرکی علیه اوکراین را تشدید می‌کند
  • سفر قریب‌الوقوع بلینکن به سه کشور اروپایی
  • وزیر خارجه آمریکا هفته آینده به سه کشور اروپایی سفر می‌کند
  • ۸ ورزشکار مازندران سهمیه المپیک پاریس را کسب کردند
  • ورزشکاران بیماران خاص اردبیل ۱۵ مدال کشوری کسب کردند
  • رقابت سخت ۷۴ کیلوها در باکو و دورخیز المپیکی تانک روسی
  • دفاع اروپایی مقابل تکروی آمریکایی / خطر بازگشت ترامپ؛ قاره سبز چه گزینه هایی دارد؟
  • (تصاویر) تکرار تاریخ؛ شباهت همه گیری آنفلوآنزای اسپانیایی و کرونا
  • فرمانده ارشد ارتش: تلاش‌ پدافند هوایی موجب امنیت پایدار و مصون ماندن ایران در برابر نفوذ شده است
  • اسرائیل در مورد به رسمیت شناختن کشور فلسطین به کشورهای اروپایی هشدار داد