Web Analytics Made Easy - Statcounter

وبینار کمیسیون داوران اتحادیه جهانی کشتی بعداز ظهر امروز (سه شنبه) به وقت ایران برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری فارس و به نقل از روابط عمومی فدراسیون کشتی، در ابتدی این وبینار که از ساعت 16:30 به وقت تهران برگزارشد، ننادلالویچ با تشکر از عملکرد کمیسیون داوران اتحادیه جهانی برای تمامی خانواده های کشتی آرزوی سلامتی کرد و در ادامه با اظهار امیدواری که بعد ازکرونا به زودی شاهد برگزاری مسابقات کشتی خواهیم بود گفت: این تکنولوژی جدید (وبینار) را ابزاری سریع و کم هزینه برای ارتباط بین اعضای خانواده کشتی می‌دانیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رییس فدراسیون جهانی کشتی در ادامه با اشاره به این موضوع که خصیصه مهم داوران در بی طرفی در قضاوت است تصریح کرد: رمز موفقیت داوران در دانش، مهارت و تجربه آن هاست.

سپس آنتونیوسیلوستری رئیس کمیسیون داوران اتحادیه جهانی کشتی ضمن آرزوی سلامتی برای تمامی داوراندرسرتاسر دنیا، ضایعه درگذشت زنوف (نایب رئیس بلغارستانی اتحادیه جهانی) را تسلیت گفته و از ایشان بعنوان انسانی بزرگ یاد کرد و در ادامه اهداف برگزاری این جلسه را به شرح زیر اعلام کرد:

درجات تمامی داوران درسال 2021 بدون تغییر باقی خواهد ماند و تنزل درجه نخواهیم داشت، اما داوران درسال آینده تست خواهند شد.

در صورت امکان از تعدادی از داوران درجه المپیکی برای شرکت در مسابقات امیدهای جهان دعوت خواهد شد، و باتوجه به نبودن مسابقات مهم بین المللی از داوران می خواهیم که با کارکردن و آنالیز فیلم های آموزشی و شرکت در مسابقات داخلی (درصورت امکان) و همچنین با شرکت در وبینارها آمادگی خود را حفظ کنند. همچنین داوران المپیکی برای شرکت در مسابقات بزرگسالان درقاره های خود آمادگی کامل داشته باشند.

برای حفظ و ارتقاء آمادگی داوران در آینده (هفته آینده) وبینارهای آموزشی برگزار خواهد شد، همچنین از مدرسینی که با تهیه فیلم های آموزشی باعث ارتقاء سطح آموزشی داوران شدند نیز تشکر می شود.

رئیس کمیسیون داوران اتحادیه جهانی درپایان این وبینار به تعدادی ازسوالات مطرح شده پاسخ دادند که سوالی هم که از طرف ناصر فروتن رئیس کمسیون داوران ایران، مبنی بر ادامه داربودن این سیستم وبینار، وی قرار گرفت و بر ادامه این نوع ارتباط تاکید کرد.

محمد مصلایی پور از یزد، سعید عباسی از قم، نیما صادقی از مازندران و مهدی بشیری از خوزستان 4 داور درجه S1 (المپیکی) کشورمان بهمراه ناصر فروتن رئیس کمیسیون داوران کشور در این جلسه که به صورت ویدیو کنفرانس برگزار شد، حضور داشتند.

انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: کشتی داوران ایران رییس فدراسیون کمیسیون داوران اتحادیه جهانی جهانی کشتی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۱۶۲۸۱۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

لیگ برتر علیه اتهام تبانی: بسیار ناراحت کننده بود!

به گزارش "ورزش سه"، ناتینگهام فارست شب گذشته در بازی هفته سی و چهارم لیگ برتر انگلیس به مصاف اورتون رفت و با نتیجه 2-0 شکست خورد.

چند دقیقه پس از سوت پایان بازی در گودیسون پارک، پستی در حساب رسمی باشگاه ناتینگهام فارست منتشر شد که در آن از داوران مسابقه از جمله استوارت اتول، داور VAR انتقاد کرد.

این باشگاه مدعی شد که چون این داور طرفدار لوتون تاون بوده، سه پنالتی به سود آن‌ها اعلام نکرده و موجب شکست آن‌ها شده است. لوتون یکی از تیم‌های قعر جدول است که با شکست روز گذشته فارست، اکنون با یک امتیاز کمتر از این تیم در رده هجدهم حضور دارد. اورتون هم با این برد 30 امتیازی شد و بالاتر از ناتینگهام رده هفدهمی ایستاد.

اتحادیه فوتبال انگلیس اعلام کرده قصد دارد این توییت را بررسی کند چون ادعای بزرگی مبنی بر تبانی مسئولان برگزاری مسابقات مطرح شده است.

در بیانیه لیگ برتر آمده است:"لیگ برتر از خواندن بیانیه ناتینگهام فارست در شبکه‌های اجتماعی پس از بازی مقابل اورتون بسیار ناراحت شد. اتحادیه فوتبال انگلیس بیانیه باشگاه را بررسی خواهد کرد. پسندیده نیست که صداقت داوران مسابقه را زیر سوال ببریم و ماهیت این اظهارات به این معنی است که لیگ برتر نیز این موضوع را در رابطه با قوانین لیگ بررسی خواهد کرد."

اوایل امروز ناتینگهام فارست تایید کرد که پرونده‌ای را همراه اتحادیه داوران انگلیس آغاز کرده تا صدای داوران اتاق VAR بازی روز گذشته منتشر شود.

دیگر خبرها

  • برگزاری نشست کمیسیون‌ ورزشکاران و مربیان فدراسیون دوومیدانی
  • تعیین تیم های داوری لیگ برتر با تایید کارگروه صیانت
  • محرومیت ۶داور کشتی جهان بخاطر رشوه آذربایجان!
  • نقره داغ تیم داوری کشتی جنجالی در باکو؛ چی چی اوغلو از المپیک محروم شد
  • نقره‌داغ تیم داوری مبارزه جنجالی کشتی در باکو/ چی چی اوغلو از المپیک محروم شد
  • داوران معروف UWW محروم شدند، برنده کشتی جنجالی عوض نشد
  • دیوید تیلور، عددی نبود!/ پیش‌بینی پارسال محقق شد
  • دیوید تیلور عددی نبود!
  • لیگ برتر علیه اتهام تبانی: بسیار ناراحت کننده بود!
  • حسینی، نماینده مجلس: به جای تغییر در تیم اقتصادی دولت باید به دنبال بهبود سیاست‌ها بود/ اتفاقات بین‌المللی در قیمت ارز به شدت تاثیرگذار است