Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیر کل امور حقوقی وزارت ورزش و جوانان گفت : تدوین مقررات و اساسنامه برعهده هیات رئیسه و مجمع فدراسیون فوتبال بوده و دخالت کارکنان و مدیران وزارت ورزش و جوانان کذب محض است.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

به نقل از پایگاه خبری وزارت ورزش، مرتضی فلاح پیرامون اظهارات رییس اسبق فوتبال ایران گفت:

به کار بردن لفظ دلالی برای اساسنامه فدراسیون فوتبال از سوی وزارت ورزش و جوانان ،برای اولین بار در ادبیات ورزش کشور از سوی آقای دکتر دادکان بیان شده و بسیار عجیب ،سوال برانگیز و مبهم است و از همه مهمتر مصداق بارز توهین و نشر اکاذیب به مدیران و مسوولان وزارت ورزش و جوانان است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مرتضی فلاح توضیح داد:

تشویش اذهان عمومی نسبت به برخی مشکلات از جمله اساسنامه فدراسیون فوتبال و به کار بردن لفط دلالی وزارت ورزش و جوانان براساس کدام مصداق و مستند بیان شده و چه معنی و مفهومی دارد و از همه مهمتر خارج از دایره اخلاق است که خودرا مبرا از هرگونه اشکال ، ایراد و خطا در محضر خدا و مردم تصور کنیم و با بی انصافی ،کارکنان و مدیران یک دستگاه دولتی را به باد نقد گرفته وبا ادبیات توهین امیز، آنها را به دلالی متهم کنیم ،بنابراین این حق برای کارکنان این وزارتخانه برای پیگیری ادعاهایی که مطرح شده طی فرآیند قانونی محفوظ خواهد بود.

مدیر کل امور حقوقی وزارت ورزش و جوانان تاکید کرد:

تدوین مقررات و اساسنامه برعهده هیات رئیسه و مجمع فدراسیون فوتبال بوده و دخالت مدیران وزارت ورزش و جوانان کذب محض است.

مرتضی فلاح حفظ منافع و مصالح ملی را مهم برشمرد و اظهار داشت :

اگر زمانی برخی افراد خلاف منافع ملی حرکت کرده ،اکنون در این برهه از زمان ضروری است، بدون فرافکنی و بدون حب و بغض ها در چنین چالش هایی به جای ایجاد شبهه برای بیگانگان و فرافکنی نسبت به دستگاه متولی ورزش کشور ،منافع ملی و بین المللی کشورمان حکم می کند با نقدها و نظرهای سازنده به ورزش کمک کرده و به ابرو و حیثیت کشور بیاندیشند.

مرتضی فلاح تصریح کرد:

باید پذیرفت که انتقاد سازنده می بایست با واقعیت تطبیق داشته باشد و اینکه برخی اشخاص بااهداف خاص، نقدهای غیرمنصفانه و فاقد وجاهت را در رسانه ها با ادبیات غیراخلاقی بیان نمایند تا از این طریق به اهداف مدنظر برسند، دارای ایراد اساسی است واگر به حقوق اشخاص و کارکنان یک دستگاه دولتی انتقادی هست، باید با رعایت موارد قانونی و عدل و انصاف سخن بگوئیم.

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: مرتضی فلاح وزارت ورزش دادکان وزارت ورزش و جوانان دادکان فوتبال ایران مرتضی فلاح وزارت ورزش وزارت ورزش و جوانان وزارت ورزش و جوانان فدراسیون فوتبال مرتضی فلاح

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۱۶۲۹۱۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

راه‌اندازی ۹ خانه ورزش روستایی در استان اردبیل

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مرکز اردبیل، محمدعلی پهناور اظهار کرد: این خانه‌های ورزش روستایی با هدف ترویج و توسعه ورزش‌های بومی و محلی، افزایش سلامتی جامعه، کاهش آسیب‌های اجتماعی و مبارزه با مواد مخدر در روستا‌ها با همکاری شورای مبارزه با مواد مخدر استان، دفتر روستایی و عشایری استانداری و هیات ورزش‌های روستایی و بازی‌های بومی و محلی تجهیز و راه‌اندازی شد.
وی افزود: این ۹ خانه ورزش روستایی در شهرستان‌های اردبیل، خلخال، گرمی، اصلاندوز، بیله‌سوار، نیر، نمین، مشگین‌شهر و کوثر تجهیز و راه‌اندازی شد.
مدیرکل ورزش و جوانان استان اردبیل گفت: خانه ورزش روستایی یونجالو بخش ویلکیج نمین، گورادل بخش هیر شهرستان اردبیل، نظرعلی بلاغی بخش قشلاق دشت شهرستان بیله‌سوار، زنگه‌بار بخش مرکزی شهرستان گرمی، بران سفلی بخش مرکزی اصلاندوز، خوجین بخش مرکزی خلخال، آقامیرلو شهرستان کوثر، گوگرچین شهرستان نیر و مجنده بخش جمایران شهرستان مشگین‌شهر از جمله روستا‌های تجهیز شده هستند.
پهناور اضافه کرد: خانه‌های ورزش روستایی با ۱۳ قلم اقلام ورزشی مانند میز فوتبال دستی، میز، راکت و توپ تنیس روی میز، صفحه دارت، شطرنج، طناب، توپ فوتبال، توپ، تور و میله والیبال، لوازم بازی هفت سنگ و لوازم بازی دال پلانو تجهیز شد.
وی با اشاره به فعالیت ۱۲۰ خانه ورزش روستایی در نقاط مختلف استان اردبیل، ادامه داد: تجهیز و فعال کردن خانه‌های ورزش روستایی یکی از اولویت‌های متولیان ورزش استان است.
مدیرکل ورزش و جوانان استان اردبیل گفت: خانه‌های ورزش روستایی در نقاط مختلف استان اردبیل با بهره‌مندی از فضای مازاد و بدون استفاده اداری سازمان، ارگان‌ها و نهاد‌ها راه‌اندازی و فعال می‌شوند.
پهناور با بیان اینکه خانه‌های ورزش روستایی با توجه به طرح آمایش سرزمینی به تناسب ظرفیت و استعداد جوانان روستایی تجهیز و راه‌اندازی می‌شود، افزود: این خانه‌ها به تجهیزات روز مجهز می‌شوند تا اهالی روستا، جوانان و بانوان روستایی به امکانات ورزشی دسترسی داشته باشند.

دیگر خبرها

  • دیدار دو ساعته معاون وزیر ورزش با رئیس فدراسیون و ورزشکاران اتومبیلرانی و موتورسواری
  • غزه افشاگر دروغ‌های مدعیان دفاع از حقوق بشر
  • راه‌اندازی ۹ خانه ورزش روستایی در استان اردبیل
  • جزییات حمله سنگین اسرائیل به سوریه در شب گذشته/ وزارت خارجه ایران واکنش نشان داد
  • «بی‌طرفی»؛ سیاستی که وزیر ورزش از آن کوتاه نمی‌آید
  • وزارت بهداشت بالاخره واکنش نشان داد/ نسبت به تعویق یکساله طرح دکتر پرستو بخشی با وی همکاری کامل داشتیم
  • اگر الزام کنفدراسیون فوتبال آسیا نبود؛ پرسپولیس و استقلال تا ۱۰۰ سال دیگر زیر نظر وزارت ورزش بودند
  • برگزاری نخستین جلسه کمیته فنی فدراسیون فوتبال در سال ۱۴۰۳
  • چیلاورت گریه کردن وینیسیوس را مسخره کرد!
  • بانوان ورزشکار حمایت می‌شوند/ افزایش کسب کرسی‌های بین‌المللی