Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، نقطه حادثه خیز مقابل پادگان مهندسی بروجرد در سال‌های اخیر معضلاتی به وجود آورده است که اعتراض شهروندان را نسبت به تصادفات رخ داده در این نقطه در پی داشته است.

وقوع تصادفات جاده‌ای مکرر و نبود پل زیر گذر یا دوربرگردان در این محل از عللی بود که دست اندرکاران وقت را به این فکر وا داشت تا در اسرع وقت نسبت به رفع مشکل چاره‌ای بیاندیشند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

لذا در سال ۹۷، فرماندار وقت بروجرد با همکاری اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای لرستان و فرماندهی پادگان مهندسی بروجرد جلساتی مبنی بر بررسی نقطه حادثه خیز و تعیین تکلیف و تأمین اعتبارات لازم برگزار کردند که تا به امروز این اقدامات با کش و قوس‌هایی مواجه بوده و ساخت زیر گذر پادگان مهندسی به عنوان گزینه مطرح هنوز عملیاتی نشده است.

تغییر مسیر لوله گاز و فیبرنوری در محل اجرای پروژه زیرگذر پادگان مهندسی

مسعود فلاح معاون عمرانی فرماندار بروجرد در این رابطه در گفت و گو با خبرنگار مهر گفت: آخرین وضعیت عملیات اجرایی در نقطه حادثه خیز برای ایجاد پل زیر گذر پادگان مهندسی بروجرد این است که شرکت گاز و مخابرات بروجرد استعلام لازم را جهت تشخیص جانمایی تأسیسات را انجام داده اند.

وی افزود: لازم دیده شده است که لوله گاز و فیبرنوری تغییر مسیر پیدا کند و تأسیسات زیربنایی هرچه سریع‌تر به اتمام برسد.

معاون عمرانی فرماندار بروجرد تصریح کرد: پیمانکار پروژه تا کنون ۵۴ باکس ساخته است که از این تعداد ۱۷ باکس نصب شده و مابقی هم باید هر چه سریع‌تر نصب شوند.

فلاح ادامه داد: این اقدامات حداقل ۳ ماه طول خواهد کشید که انتظار می‌رود دستگاه‌های مربوطه در اسرع وقت با تأمین اعتبارات لازم در ساخت پل زیرگذر پادگان مهندسی بروجرد از بروز خطرات احتمالی و تصادفات جاده‌ای جلوگیری کنند.

رفع معارضین پروژه و تعیین پیمانکار

عبدالرحیم رحیمی فرماندار بروجرد نیز در این رابطه گفت: پروژه ساخت پل زیرگذر پادگان مهندسی بروجرد به دلایل مختلف تا به امروز به تعویق افتاده است.

وی تصریح کرد: این پروژه معارضینی داشت که با اقدامات انجام شده برطرف شد و پیمانکار آن هم مشخص شد و تا حدودی عملیات اجرایی آن پیش رفته است.

فرماندار بروجرد ادامه داد: امید است در پایان امسال نیز شاهد افتتاح زیر گذر پادگان مهندسی بروجرد باشیم که این مستلزم تخصیص اعتبارات لازم است.

رحیمی گفت: عملیات اجرایی پروژه زیرگذر پادگان مهندسی بروجرد بیش از حد انتظار به طول انجامیده است و انتظار می‌رود با رعایت حداقل‌ها در اجرایی شدن پروژه‌های نیمه تمام رضایت مردم بروجرد را جلب کنیم.

راهداری برای اجرای پروژه‌ها باید برنامه زمان‌بندی داشته باشد

گودرز امیری معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار لرستان نیز در این رابطه اظهار داشت: پروژه زیرگذر پادگان مهندسی بروجرد چندماه بوده که از طریق اداره راهداری به پیمانکار واگذار شده ولی تاکنون اقدامی صورت نگرفته است.

وی تصریح کرد: راهداری برای اجرای پروژه‌ها باید برنامه زمان‌بندی داشته باشد و هرچه سریع‌تر عملیات اجرایی زیرگذر پادگان مهندسی بروجرد آغاز شود.

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار لرستان با تاکید بر اینکه عملیات اجرایی این پروژه باید از ۲۰ خردادماه آغاز و هرچه سریع‌تر کار انجام شود، ادامه داد: درصورتی‌که راهداری توان انجام زیرگذر پادگان مهندسی را ندارد اعلام کرده تا پروژه به اداره راه و شهرسازی واگذار شود.

عملیات اجرایی زیرگذر پادگان مهندسی بروجرد باید از ۲۰ خردادماه آغاز

امیری افزود: مسئولیت احداث زیرگذر پادگان مهندسی بروجرد با راهداری است و برای انجام پروژه‌ها باید برنامه زمان‌بندی مشخص کند.

به گفته وی، راهداری باید هماهنگی لازم را با دستگاه‌های خدمات رسان مانند ادارات گاز و مخابرات داشته باشد تا طبق برنامه زمانی که راهداری ارائه می‌دهد تأسیسات را انجام دهند.

کد خبر 4940740

منبع: مهر

کلیدواژه: بروجرد فرمانداری بروجرد گودرز امیری استانداری لرستان اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای لرستان ویروس کرونا شیراز بوشهر شهرکرد شیوع کرونا گرگان روز قدس بیرجند عید سعید فطر قزوین ایلام ستاد مقابله با کرونا یاسوج نماز عید سعید فطر زیرگذر پادگان مهندسی بروجرد فرماندار بروجرد عملیات اجرایی پروژه ها زیر گذر سریع تر پل زیر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۱۶۳۰۸۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پل انجیرلو در مسیر ترانزیتی گرمی ـ بیله‌سوار آماده افتتاح شد

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان اردبیل گفت: پل تخریب شده انجیرلوی محور گرمی – بیله‌سوار که در سیل سال گذشته تخریب شده بود، در مرحله بهسازی و افتتاح قرار گرفته است. - اخبار استانها -

کلیم‌‌الله وثوقی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در اردبیل، اظهار داشت: عملیات بهسازی پل انجیرلوی محور گرمی به بیله‌سوار بعد از وارد آمدن خسارت در اثر جاری شدن سیل سال گذشته در دستور کار بهسازی قرار گرفت اما به صورت موقت پل فلزی را در این مسیر راه‌اندازی کردیم تا عبور و مرور در این محور مواصلاتی ترانزیتی با اختلال روبه‌رو نشود.

وی تصریح کرد: این پروژه خاص با تلاش راهداری و عوامل مهندسی استان به شکل مطلوب طراحی شده که در یک سال اخیر اجرای آن با قوت و قدرت ادامه پیدا کرد که امروز شاهد انجام مراحل پایانی و تکمیلی این پل هستیم.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان اردبیل گفت: برای این پل 16 شمع در ارتفاع 20 متر به کارگیری شده و فنداسیون آن با کیفیتی مطلوب اجرایی و عملیاتی شده است.

وثوقی افزود: تا آخر تیرماه شاهد بهره‌برداری و راه‌اندازی پل انجیرلو خواهیم بود تا با مطلوبیت امکان تردد در محور گرمی – بیله‌سوار فراهم آید.

وی در بخش دیگری از سخنان خود خاطرنشان کرد: در طراحی و اجرای این پروژه به نحوی عمل شده تا سازه آن بر اثر حوادث غیرمترقبه به ویژه جاری شدن سیل دچار تخریب نشده و امکان بهره‌برداری آن فراهم آید.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان اردبیل اضافه کرد: پیش‌بینی ما هزینه‌کرد 40 میلیارد تومانی برای این پروژه بود اما با تعدیلی که در این یک سال انجام شد، پروژه با هزینه‌ای بالغ بر 50 میلیارد تومان آماده افتتاح شده است.

وثوقی بیان کرد: امیدواریم هموطنان در محور گرمی – بیله‌سوار به عنوان مسیر ترانزیتی از این پل و بزرگراه در حال احداث بهره‌برداری کرده و امکان تردد ایمن داشته باشند.

انتهای پیام/131/.

دیگر خبرها

  • آغاز عملیات اجرایی ساخت زمین چمن مصنوعی در بروجرد
  • عملیات اجرایی بخش دوم طرح های عمرانی حفاظت محیط زیست کلید خورد
  • کلنگ‌زنی و آغاز عملیات اجرایی ۲ تقاطع غیرهمسطح در شرق شیراز
  • اینفوگرافیک | پروژه های فعال راهداری و حمل و نقل جاده ای استان مرکزی در هفته آخر فروردین ماه ۱۴۰۳
  • پل انجیرلو در مسیر ترانزیتی گرمی ـ بیله‌ سوار آماده افتتاح شد
  • نیرو‌های مسلح ایران اسلامی در اوج قدرت آفندی و پدافندی هستند
  • تکمیل طرح های راهداری مرکزی نیازمند ۸۶۰ میلیارد تومان اعتبار است
  • آغاز ۵۶ پروژه عمرانی در جاده‌های استان مرکزی
  • درآمد ۵میلیارد دلاری از صادرات خدمات فنی و مهندسی
  • پل انجیرلو در مسیر ترانزیتی گرمی ـ بیله‌سوار آماده افتتاح شد