Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- مسئول مرکز حرکت‌های جهادی بسیج سازندگی با بیان اینکه رزمایش جهش تولید در همه استان‌های کشور برگزار می‌شود و تا پایان سال ادامه خواهد داشت، گفت: رویکرد‌های آموزشی، تسهیل‌گری و خدمات‌دهی، سه محور اصلی در رزمایش جهش تولید بسیج خواهند بود. تاریخ انتشار: 03:00 - 14 خرداد 1399 - کد خبر: ۶۲۵۹۰۴

صادق مفرد در گفتگو با میزان اظهار کرد: در سومین ماه از سال ۹۹ که از سوی رهبر معظم انقلاب اسلامی به نام سال «جهش تولید» نامگذاری شده است، مقدمات برگزاری رزمایش «جهش تولید» از سوی سازمان بسیج مستضعفین و با محوریت سازمان بسیج سازندگی در حال فراهم شدن است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: رویکرد‌های آموزشی، تسهیل‌گری و خدمات‌دهی، سه محور اصلی در رزمایش جهش تولید بسیج خواهند بود.

مسئول مرکز حرکت‌های جهادی بسیج سازندگی با بیان اینکه رزمایش جهش تولید در همه استان‌های کشور برگزار می‌شود و تا پایان سال ادامه خواهد داشت، گفت: از توان گروه‌های جهادی در برگزاری این رزمایش به نحو کامل استفاده خواهیم کرد.

بیشتر بخوانید: رزمایش «جهش تولید» بسیج از هفته آینده آغاز می‌شود

انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: جهش اقتصادی رزمایش جهش تولید

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۱۶۳۱۵۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رویکرد مردم‌محور در دستور کار نظام شورایی کشور است

رئیس شورای استان خراسان رضوی گفت: رویکرد مردم‌‎محور در دستور کار نظام شورایی کشور است تا  این ارتباط تنگاتنگ بیش از پیش تقویت شود و  به طور خاص، ساختارهای مختلف شورای اسلامی استان در خدمت مردم باشند.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از خراسان‌رضوی و به نقل از روابط‌عمومی شورای استان، در بیست‌ودومین جلسه شورای اسلامی استان، موسی‌الرضا حاجی‌بگلو ضمن تبریک فرارسیدن سالروز تأسیس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و هفته کار و کارگر اظهار کرد: گروه‌های مختلف جامعه شایسته خدمت صادقانه هستند و نظام شورایی در کشور را با حضور نمایندگانی از گروه‌های مختلف مردم، می‌توان چکیده جامعه دانست.

وی افزود: رویکرد مردم‌‎محور در دستور کار نظام شورایی کشور است تا این ارتباط تنگاتنگ بیش از پیش تقویت شود و به‌طور خاص، ساختارهای مختلف شورای اسلامی استان در خدمت مردم باشند.

رئیس شورای استان گفت: همکاری نزدیک و تعامل مستقیم شورای اسلامی استان با شوراهای اداری، کمیته امور زیربنایی و هیئت‌های حل اختلاف استان توانسته است دستاوردهای ملموسی در شکل‎‌گیری یک پایگاه اجتماعی برای مصوبات شورای استان داشته باشد و به همین دلیل است که همه باید خود را مسئول پاسخگویی به مردم بدانیم تا مطالبات عمومی، روح حاکم بر مصوبات شورای استان باشد.

کد خبر 747385

دیگر خبرها

  • کاشت ۸۰ هکتار باغ زیتون در لرستان
  • شبکه ملی تسهیل‌گر جوانی جمعیت در سمنان ایجاد می‌شود
  • بهره‌برداری از گلخانه ۳ هزار متری دهکده اقتصاد مقاومتی بسیج سازندگی ظرف ۶ ماه آینده
  • اشتغال‌زایی ۳۵۰ میلیاردی بسیج سازندگی در لرستان
  • اجرای رزمایش واکسیناسیون دام در طرح شهید زاهدی در کازرون
  • رویکرد مردم‌محور در دستور کار نظام شورایی کشور است
  • مستند ستاره دنباله دار؛ روایت حضور جهادگران اصفهانی در بزنوید لرستان +فیلم
  • کاشت ۸۰هکتار باغ زیتون در لرستان
  • برگزاری کارگاه آموزشی سبک فرزندپروری با رویکرد اسلامی
  • ۳۸۵ اردوی جهادی در خراسان جنوبی برگزار شد