Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش افکارنیوز، مرگ غم انگیز جرج فلوید به دست افسر آمریکایی درروز‌های اخیر واکنش بسیاری را در جهان برانگیخته و ستاره‌های بزرگ دنیای ورزش نیز از این قاعده مستثنی نبوده اند. پل پوگبا نیز با انتشار متنی در صفحه رسمی خود ابراز امیدواری کرد روند نژادپرستی در دنیا متوقف شود و افراد سیاهپسوت دیگر مورد ظلم قرار نگیرند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اخبار ورزشی- پل پوگبا نوشت: در طول چند روز گذشته در مورد نحوه بیان احساساتم در مورد اتفاقاتی که در مینیاپولیس رخ داده بسیار فکر کردم. احساس خشم، ترحم، نفرت، عصبانیت، درد و غم دارم. غم و اندوه برای جورج و برای همه سیاه پوستانی که هر روز از نژادپرستی رنج می‌برند. چه در فوتبال، چه در محل کار، چه در مدرسه، هر کجا. این روند باید متوقف شود، یک بار و برای همیشه، نه فردا یا روز دیگر، این شرایط همین امروز باید پایان یابد. اعمال خشونت آمیز نژادپرستی دیگر قابل تحمل نیست. تحمل نمی‌کنم و تحمل نخواهیم کرد. نژادپرستی نشانه نادانی است و عشق از شعور است. سکوت را تمام کنید. نژادپرستی باید تمام شود.  

 

منبع: افکارنيوز

کلیدواژه: پل پوگبا پوگبا نژادپرستی فوتبال نژادپرستی منچستر يونايتد پوگبا پل پوگبا مینیاپولیس فلوید

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.afkarnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «افکارنيوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۱۶۳۲۳۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

واکنش «جدی می‌فرمایید» به شکست تیلور

«احمد مجدزاده» که در تلویزیون با ماجرای لوله‌کشی شراب معروف شده است، در واکنش به باخت و حذف تیلور آمریکایی در انتخابی المپیک پاریس گفت: دیدید که گفتم تیلور شکست‌ناپذیر نیست، جوانی که تیلور را شکست داده کار بزرگی انجام داد.

به گزارش تابناک ورزشی؛ مجدزاده ملقب به "آقای جدی می‌فرمایید" اظهار داشت: بروکس در برابر حسن نمی‌تواند حرفی برای گفتن داشته باشد و یزدانی مثل آب خوردن و با یک دست او را شکست می‌دهد زیرا «آرون بروکس» با کشتی انفجاری و حرکات خاص یزدانی آشنا نیست.

البته بروکس مانند خیلی از آمریکایی‌ها از جمله تیلور کشتی‌های سریع، گارد بسته و دوخم‌های خوبی می‌گیرند و حتی استایل این کشتی‌گیر مانند جادوگر آمریکایی است. تیلور در کشتی سریع بود و مثل عقاب چنگ می‌انداخت و این کشتی‌گیر نیز مانند تیلور عمل خواهد کرد.

دیگر خبرها

  • (عکس) کوین یامگا با چشم بند با استقللال تمرین کرد
  • به دلیل مصدومیت: ستاره فرانسه در یورو غایب است
  • تظاهرات مردم پاریس علیه اسلام‌هراسی
  • واکنش سرمربی تیم‌ملی کشتی به حذف تیلور
  • واکنش سرمربی تیم ملی به شکست تیلور
  • واکنش آقای «جدی می‌فرمایید» به شکست تیلور؛ دیدید گفتم!
  • واکنش آقای «جدی می‌فرمایید» به شکست تیلور | یزدانی مثل آب خوردن و با یک دست بروکس را شکست می‌دهد
  • واکنش آقای «جدی می‌فرمایید» به شکست تیلور
  • واکنش عجیب آقای «جدی می‌فرمایید» به شکست تیلور
  • واکنش «جدی می‌فرمایید» به شکست تیلور