Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارسینه»
2024-04-24@08:32:03 GMT

زن و شوهر فریبکار بلای شومی سر زن تنها آوردند

تاریخ انتشار: ۱۴ خرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۱۶۳۲۷۷

زن و شوهر فریبکار بلای شومی سر زن تنها آوردند

رییس پلیس آگاهی استان همدان اظهار داشت: شاکیه هیچگونه آدرس و مشخصاتی از متهم در اختیار نداشت لذا کارآگاهان با اقدامات اطلاعاتی و بررسی دوربین‌های مدار بسته تصویر سارق را شناسایی و با اخذ نیابت قضایی نامبرده و همسرش را در یکی از استان‌های شمالی کشور در یک عملیات غافلگیرانه دستگیر کردند. ماجرا چه بود؟ سرهنگ کارآگاه علی اسد بیگی در تشریح این خبر گفت: در پی مراجعه خانمی به پلیس آگاهی استان همدان و طرح شکایت مبنی بر اینکه شوهرش که به مواد مخدر اعتیاد داشته و با خودرو در حال مسافرکشی بوده با ۲ نفر زن و مرد آشنا می‌شود که مرد ناشناس خود را از خیرین معرفی و بیان می‌کند که قصد کمک به شوهرم برای ترک اعتیاد وی را دارد که این ۲ نفر به این بهانه به منزل ما مراجعه کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرصت طلبی سارقان از خانه خالی این مقام انتظامی افزود: شاکیه در ادامه اظهاراتش گفت، متهم حدود ۱۰ روز همراه همسرش در منزل آن‌ها حضور داشته و در این مدت شوهرش را برای ترک اعتیاد در بیمارستان بستری می‌کنند و در یک روز که شاکیه در منزل حضور نداشته اقدام به سرقت ۱۳۰ گرم طلا، ۴ عدد نگین فیروزه ای، ۹۴ میلیون ریال وجه نقد، ماشین ریش تراش، چمدان پر از لباس‌های زنانه و مردانه نو، لوازم شخصی، سوییچ یدک خودرو و... کرده و متواری شده اند. متهم هیچ آدرسی به جا نگذاشت

سرهنگ اسدبیگی ادامه داد: شاکیه هیچگونه آدرس و مشخصاتی از متهم در اختیار نداشت لذا کارآگاهان با اقدامات اطلاعاتی و بررسی دوربین های مدار بسته تصویر سارق را شناسایی و با اخذ نیابت قضایی متهم و همسرش را در یکی از استان های شمالی کشور در یک عملیات غافلگیرانه دستگیر کردند.

رییس پلیس آگاهی استان همدان در پایان گفت: متهمان در استان اصفهان و استان یزد نیز تحت تعقیب بودند و ضمن هماهنگی با پلیس آگاهی آن استان ها با قرار مناسب از طریق مرجع قضایی روانه زندان شدند.

منبع: پارسینه

کلیدواژه: سرقت اعتیاد مسافرکشی سرقت طلا ترک اعتیاد پارسی خبر همدان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.parsine.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارسینه» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۱۶۳۲۷۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

زندگی قاتل با جسد زن گمشده به مدت ۲ شبانه‌روز!

به گزارش «تابناک» به نقل از تسنیم، اواخر فروردین امسال، مرد جوانی به اداره چهارم پلیس آگاهی مراجعه کرد و هنگامی که مقابل کارآگاهان قرار گرفت، با اظهارات ضد و نقیضی گفت: همسرم به نام مهتاب چندی قبل از خانه خارج شده اما دیگر بازنگشته است. ساعتی پیش یک پیامک از تلفن‌همراهش برای من آمده که در آن فردی نوشته بود، همسرم را به‌خاطر اختلافات شخصی به قتل رسانده و جسدش را در یک باغ دفن کرده است؛ سه فرزند دارم که بهانه مادر خود را می‌گیرند، لطفاً کمک کنید.

پس از ثبت شکایت و تشکیل پرونده در دادسرای امورجنایی، تیمی از کارآگاهان با دستور بازپرس پرونده وارد عمل شدند و برای تحقیقات محلی پای در خانه زن فقدانی گذاشتند اما در آنجا مشخص شد این زوج جوان اختلافات خانوادگی گسترده‌ای با یکدیگر دارند که همسایه‌ها نیز این موضوع را تایید کردند.

تیم جنایی در گام بعدی به سراغ اقدامات اطلاعاتی رفتند که بررسی‌های فنی در این شاخه از تحقیقات حاکی از آن بود، چند هفته قبل این زوج جوان با یک خانواده دیگر برای مسافرت به شمال رفتند اما پس بازگشت از این سفر اختلافات آنها بیشتر شده است.

در ادامه نیز مشخص شد، مردی که فقدانی همسر خود را با اظهارات ضد و نقیضی به پلیس آگاهی گزارش کرده است، به فرزندان خود گفته که مادرشان از خانه قهر کرده و دیگر با نخواهد گشت که این سرنخ‌های مهم باعث شد تا متهم با دستور بازپرس جنایی، بازداشت شود.

متهم که به موادمخدر اعتیاد شدیدی دارد در جریان بازجویی‌ها منکر هرگونه اختلاف با همسر خود بود اما او پس مواجه با مدارک موجود داخل پرونده چاره‌ای جز بیان حقیقت را نداشت و از یک جنایت هولناک پرده کرد.

مرد جوان ماجرا را اینطور توضیح داد: با همسر اختلاف داشتیم و به یکدیگر بدبین بودیم؛ چند هفته قبل با یک خانواده دیگر که از دوستان ما بودند به شمال رفتیم اما من در آنجا مخفیانه و به دور از چشم مهتاب پیشنهاد دوستی به یکی از همسفرها دادم که همسرم متوجه و باعث شد تا اختلاف‌ها بیشتر شود.

متهم گفت: هنگامی به تهران بازگشتیم، بچه‌ها به مدرسه رفتند و مهتاب این ماجرا را با من درمیان گذاشت که منجر به درگیری شدید بین ما شد؛ در جریان این نزاع کنترل خود را از دست دادم و با یک روسری همسرم را به قتل رساندم؛ نمی‌دانستم چه‌کاری انجام دهم برای همین جسد را زیر تختخواب داخل اتاق گذاشتم و به هنگامی که بچه‌ها به خانه آمدند مدعی شدم که مادرشان قهر کرده و از خانه رفته است.

وی ادامه داد: جسد نزدیک به دو روز زیر تخت قرار داشت و دچار جمود نعشی شده بود؛ برای همین وانت یکی از اقوام را قرض گرفتم و جسد بین یک پتو قرار دادم؛ اتفاقاً آن روز نیز در ساختمان ما یکی از همسایه‌ها اسباب‌کشی داشت به‌خاطر همین کسی به من شک نکرد!

مرد جنایتکار گفت: جسد را به یکی از روستا‌های اطراف شرق تهران بردم و در آنجا دفن کردم و با تلفن همراه همسرم یک پیامک برای گمراه کردن مسیر پرونده برای خود ارسال و پس از آن با طراحی یک سناریوی خیالی فقدان مهتاب را به پلیس اعلام کردم.

پس از اعترافات متهم و رمزگشایی از سرنوشت مرگبار زن گمشده، کارآگاهان اداره چهارم و تیم تشخیص هویت پلیس آگاهی ماموریت یافتند تا به همراه متهم راهی روستای موردنظر واقع در شرق تهران شوند و جسد را پیدا کنند.

به گزارش تسنیم، با صدور قرار قانونی از سوی مرجع قضایی، متهم برای روشن شدن زوایای پنهان پرونده در اختیار کارآگاهان جنایی پلیس آگاهی تهران بزرگ قرار گرفت.

دیگر خبرها

  • دستگیری سارقان مسلح طلا و جواهرات در اهر
  • فریب دختر ۱۸ ساله با وعده ازدواج و مهاجرت
  • دستگیری سه سارق به عنف در شهرستان اهر
  • زندگی قاتل با جسد زن گمشده به مدت ۲ شبانه‌روز!
  • دستگیری سارقان به عنف در اهر
  • دستگیری کلاهبرداری با ۱۸ شاکی در ورامین
  • دستگیری قاتل فراری پس از ۲ سال در قشم
  • قاتل فراری در قشم دستگیر شد
  • قاتل تهرانی در قشم به دام افتاد
  • دستبند پلیس بر دستان قاتل فراری