Web Analytics Made Easy - Statcounter

 آیت الله «قربانعلی دری نجف آبادی» در این بیانیه که نسخه ای از آن روز چهارشنبه در اختیار ایرنا قرار گرفت، آورده است: ۱۴ خرداد ماه یادآور اندوه یک امت در فراغ پیشوا و رهبری دلسوز است که با اتکا به قدرت پروردگار و آموزه های اسلام ناب محمدی(ص) نهضتی را پایه‌گذاری کردکه نجات بخش همه مردم تحت ستم دنیا شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این بیانیه آمده است: ۱۴ خرداد یادآور روزهای حزن و اندوه برای بزرگ مرد الهی و مبارز نستوهی است که انقلاب شکوهمند اسلامی را به‌عنوان بزرگترین رویداد تاریخ قرن با تکیه بر فرهنگ عظیم عاشورا و مکتب سیدالشهدا(ع) و پشتیبانی کرد و به پیروزی رساند.

در بخش دیگری از این بیانیه آمده است: امام خمینی(ره) با رهبری حکیمانه و عالمانه خود عظیم‌ترین حماسه مردمی و شگفت انگیزترین پدیده قرن حاضر را به خلق حکومت دینی برخاسته از اراده مردم را طراحی و پایه‌گذاری کرد و منابع استکبار و صهیونیزم جنایتکار را در منطقه به چالش کشید.

در ادامه این بیانیه آمده است: ۱۴ خرداد ماه بهترین فرصت برای بازخوانی آرمان‌های امام راحل برای مردم و مسئولان است تا همه بدانند که کارگزاران نظام تا چه میزان در مسیر آرمان های امام راحل گام برداشته و مبانی و اهداف آن پیر مراد را تا چه اندازه جامه عمل پوشانده اند.

نماینده ولی فقیه در استان مرکزی در این بیانیه آمده است: برخورداری از هدایت الهی، عزت، مودت و مهربانی، وحدت، نصرت پروردگار و پشتوانه‌ی مردمی از ویژگی‌های بی‌نظیر حرکت عظیم و تاریخی امام خمینی (ره) است و این حرکت و مجاهدت بزرگ پس از ارتحال خمینی کبیر نیز با انتخاب جانشین شایسته آن حضرت به بهترین شکل تداوم یافت.

آیت الله دری نجف‌آبادی در بخش دیگری از این بیانیه آورده است: معمار  انقلاب اسلامی با اعتقاد به خدا و با همراهی مردم در مخالفتی صریح با جبهه‌ مستبدان داخلی و قلدران بین المللی و مستکبران در قیام شورانگیز ۱۵ خرداد نهالی کاشت که امروز به درختی تنومند و پر ثمر تبدیل شده است، درختی که با خون شهدای ۱۵ خرداد آبیاری شد.

در ادامه این بیانیه آمده است: امام راحل با صبر، استقامت و مجاهدت شبانه روزی و تحمل مشقت تبعید از خود رفتاری را نشان داد که جریان ساز پیروزی انقلاب اسلامی شد و راهبری فکری و اجرایی وی در سال‌های پس از پیروی انقلاب نیز سراسر درس است.

در بخش دیگری از این بیانیه آمده است: امام خمینی(ره) در راستای احیای اسلام ناب محمدی(ص) گام برداشت و در این راه خطیر از هیچ کوششی فروگذار نبود و می طلبد مدیران، گروه های مرجع فکری،جامعه روحانیت و دانشگاهیان و اندیشمندان امروز با شیوه های کارآمد و اثرگذار اهداف والای امام راحل را عمل کنند و اشاعه دهند.

مسئولان و دولتمردان باید در راه نیل به اهداف بزرگ و والای امام راحل و رهبر معظم انقلاب از هرگونه تک روی و تزلزل پرهیز کرده و از تجمل گرایی، اشرافی گیری، غفلت و غرور اجتناب کنند و با استعانت از خداوند متعال، عنایات امام زمان(عج) و ارواح طیبه شهدای گرانسنگ برای سربلندی ایران اسلامی تلاش کنند.

امام خمینی(ره) ۱۴ خرداد ۱۳۶۸ به ملکوت اعلی پیوست.

برچسب‌ها نماینده ولی فقیه مرکزی امام جمعه اراک امام خمینی(ره)

منبع: ایرنا

کلیدواژه: نماینده ولی فقیه مرکزی امام جمعه اراک امام خمینی ره نماینده ولی فقیه مرکزی امام جمعه اراک امام خمینی ره

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۱۶۳۳۵۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رژیم صهیونیستی پاسخ شیطنت‌های خود را با دفاع مقتدرانه جمهوری اسلامی گرفت

به گزارش خبرنگار حوزه استان‌های خبرگزاری تقریب، حجت‌الاسلام والمسلمین سیدمهدی قریشی امروز در آیین عبادی سیاسی نماز جمعه ارومیه با دعوت نمازگزاران به رعایت تقوای الهی و با اشاره به ضرورت رعایت حق‌الناس در جامعه اظهار داشت: باید کسی که مرتکب حق‌الناس شده و اموال مردم را تصاحب می‌کند و یا مرتکب غیبت و دروغ شده و با آبروی دیگران بازی کرده است، تا پیش از اینکه از دنیا برود از دیگران حلالیت خواسته و اگر آنان در دسترس نبودند، از عوضشان به فقرا و نیازمندان کمک کرد.

وی در ادامه نیز با اشاره به مسئله حجاب و عفاف در جامعه تصریح کرد: حجاب یک مسئله شرعی و فطری بوده و رهبر معظم انقلاب اسلامی نیز تصریح کردند که مسئله شرعی و قانونی است و در این راستا دولت و قوه قضائیه باید به وظیفه خود عمل کنند.

نماینده ولی‌فقیه در آذربایجان‌غربی و امام جمعه ارومیه گفت: ماموران انتظامی موظف هستند که در جامعه تذکر دهند و بنابراین مردم نیز برای رسیدن به مطالباتشان باید از آنها حمایت کنند چون برخی به عمد خواهان مخدوش کردن عفت در جامعه هستند که مسئولان مربوطه باید با قدرت و با رعایت تمامی موازین اخلاقی و شرعی، این مشکل را برطرف کنند.

وی در ادامه با اشاره به «وعده صادق» جمهوری اسلامی ایران افزود: نظام ایران پس از اینکه سال‌ها تعددی رژیم صهیونیستی در ترور دانشمندان ایرانی و خلل به امنیت کشورمان را تحمل کرد و اخیرا نیز اسرائیل در تجاوزی آشکار به سفارت ایران در دمشق حمله کرد و تعدادی از سرداران کشورمان را به شهادت رساند، به دستور رهبر معظم انقلاب اسلامی باید تنبیه می‌شد و بنابراین سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با موشک و پهباد پاسخ دندان‌شکنی به رژیمی داد که 20 کشور جهان او را همراهی می‌کرد.

حجت الاسلام والمسلمین قریشی تصریح کرد: بی‌شک این پاسخ مقتدرانه هیچ زمانی از یاد رژیم صهیونیستی نخواهد رفت و جواب شیطنت‌های خود را خواهد گرفت چون گستاخی خود را به آخرین حد خود رسانده بود و بنابراین نظام اسلامی براساس رعایت قوانین بین‌المللی، رژیم صهیونیستی را تنبیه کرد و به این رژیم هشدار داد که اگر این اقدامات ادامه یابد برخوردش شدیدتر خواهد شد.

وی گفت: رهبر معظم انقلاب اسلامی در سخنرانی 40 سال پیش و زمانی که ایران دارای قدرت دفاعی پایینی بود، پیش‌بینی کردند که من آن روزی را می‌بینم که ایران به قدرتی می‌رسد که کسی در ذهن خود نیز نمی‌تواند کشورمان را مورد هجمه قرار دهد و هر کس را که حمله کند مایوس و ناامید می‌کنیم و از حمله خود سرافکنده می‌شود.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • تشکیل سپاه پاسداران نتیجه هوشمندی و درایت الهی امام راحل بود
  • رژیم صهیونیستی پاسخ شیطنت‌های خود را با دفاع مقتدرانه جمهوری اسلامی گرفت
  • حمایت همه جانبه مردم آبادان و خرمشهر از عملیات «وعده صادق»
  • فرمانده کل ارتش: جز حضرت امام (ره) و رهبر انقلاب، کسی در ابتدای انقلاب حامی ارتش نبود/ در راستای بیانیه گام دوم وظیفه‌ ارتش این است که هم منتظر باشد، هم مستحق ظهور؛ یعنی ارتشی که آرمانش نابودی رژیم صهیونیستی و فروکشیدن استکبار از اریکه‌ قدرت
  • ارتش و سپاه در مقابل دشمنان جانانه ایستاده‌اند
  • ۲۹ فروردین روز ارتش جمهوری اسلامی گرامی باد
  • برای صلح و امنیت در منطقه حضور داریم
  • روایت رهبر انقلاب از حضور در اولین مراسم ۲۹ فروردین تا برشماری ویژگی‌های ارتش | ماجرای اجرای مراسم روز ارتش مقابل بیمارستان محل بستری امام خمینی(ره)
  • رهبر انقلاب با قدرت و حکمت امروز در حال اداره کشور است
  • ۲۹ فروردین تاریخی ماندگار برای ارتش جمهوری اسلامی ایران