Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از تسنیم، محمدجواد ظریف وزیر امور خارجه جمهوری اسلامی ایران امروز سه‌شنبه در پیامی توئیتری تأکید کرد که اگر اروپا همچنان می‌خواهد درقبال وحشیگری علیه مردم و رسانه ها در آمریکا سکوت کند باید برای همیشه دهانش را ببندد.

ظریف در توئیتر نوشت: «همزمان با مطرح شدن تهدید سرکوب نظامی، شهرهای ایالات متحده صحنه وحشیگری علیه تظاهرکنندگان و رسانه‌ها است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اروپا که در قبال جوامع غیر غربی به سرعت دست به قضاوت و داوری می‌زند، این بار، به سکوت کرکننده خود ادامه می‌دهد. اگر اروپا می‌خواهد همچنان دهانش را بسته نگاه دارد، باید برای همیشه دهانش را ببندد.»

دوشنبه گذشته یک افسر سفیدپوست در آمریکا یک مرد سیاه‌پوست غیرمسلح را در شهر مینیاپولیس به قتل رساند و پس از آن ایالت مینه‌سوتا و چندین ایالت دیگر آمریکا شاهد برگزاری تظاهرات گسترده مردمی در اعتراض به تبعیض و همچنین رفتار نژادپرستانه و وحشیانه پلیس با سیاهپوستان بوده است.

دونالد ترامپ رئیس‌جمهور آمریکا از زمان شروع اعتراضات تاکنون چندین بار به‌صورت مستقیم و غیرمستقیم معترضان را تهدید کرده است.

وی روز گذشته در یک نشست ویدیویی با فرمانداران ایالت‌های این کشور اعلام کرد که دولتش قصد دارد هزاران نفر از معترضان را بازداشت و اعتراضات را به‌شدت سرکوب کند.

کد خبر 517662

منبع: همشهری آنلاین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.hamshahrionline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «همشهری آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۱۶۳۶۱۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

امیدواری پیروانی به تکرار اتفاقات سال نو

به گزارش “ورزش سه”، پرسپوليس در فصل گذشته و در شرایطی که از سپاهان عقب افتاده بود و امید کمی برای قهرمانی آنها می‌رفت، با شروع سال جدید و پیروزی‌های پیاپی خود توانست عنوان قهرمانی را کسب کند.

جالب اینکه فصل گذشته نیز سرخ‌ها سال جدید را در کرمان و در دیدار مقابل مس رفسنجان استارت زده بودند و اکنون نیز قرار است راهی این استان شده و با گل‌گهر سیرجان سال جدید را استارت بزنند.

افشین پیروانی مدیر محبوب تیم پرسپولیس که طی فصول اخیر در کنار این تیم اتفاقات خوبی را دنبال کرده، اکنون در سال جدید نیز امیدوار است اتفاقات سال گذشته و خیز بزرگ این تیم برای تکرار قهرمانی بار دیگر تکرار شود.

پیروانی با شروع دوباره تمرینات این تیم با حضور در استادیوم شهید کاظمی پیگیر وضعیت بازیکنان و همچنین نفرات ملی‌پوش این تیم در ترکمنستان بود و بعد از پیروزی مقابل این حریف، به بازیکنان این‌تیم تبریک گفت.

دیگر خبرها

  • چاقوکشی در ایلینوی آمریکا ۴ نفر کشته و ۷ تن زخمی به همراه داشت
  • هشدار ووچیچ نسبت به اتفاقات خطرناک برای صربستان
  • تعلیق قانون دستگیری مهاجران غیرقانونی در مرز مکزیک با آمریکا
  • چه بر سر سیاست بایدن در قبال ایران آمده؟ / واشنگتن دیگر باید با تهران به عنوان یک قدرت هسته‌ای رفتار کند
  • ببینید | فروریختن پل در بالتیمور
  • (ویدئو) فیلم کامل از لحظه برخورد کشتی سنگاپوری به پل فرانسیس اسکات در ایالت مریلند آمریکا
  • فروریختن پل در بالتیمور/ ۶ کارگر حین آسفالت جاده کشته شدند+ فیلم
  • امیدواری پیروانی به تکرار اتفاقات سال نو
  • (ویدئو) صحنه عجیب فروریختن یک پل در ایالت بالتیمور آمریکا
  • تحلیل جالب یک حقوقدان از موضع آمریکا در قبال غزه: دلیل این تناقض چیست؟