Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، حجت‌الاسلام سیدعلی‌پناه محمودی‌نیا معاون فرهنگی، پژوهشی و آموزشی اداره کل تبلیغات اسلامی استان بوشهر با تسلیت فرا رسیدن سالروز ارتحال معمار کبیر انقلاب، بیان کرد: امام خمینی (ره) برای ملت ایران فقط یک مرجع دینی و رهبری سیاسی نبودند، بلکه یک اندیشه بودند که می‌توان تبلور این اندیشه را به وضوح در قیامی همچون قیام ۱۵ خرداد مشاهده کرد؛ رویدادی که به جرأت می‌توان گفت رمز پیروزی انقلاب اسلامی بوده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او افزود: اگر بخواهیم اندیشه حضرت امام را در یک کلمه خلاصه کنیم، آن کلمه، استبدادگریزی خواهد بود و این مهم جز با اتکا به پروردگار، همدلی و اتحاد میسر نخواهد شد.

معاون فرهنگی، پژوهشی و آموزشی اداره کل تبلیغات اسلامی استان بوشهر ادامه داد: رهبر انقلاب در خاطره‌ای نقل می‌فرمایند هنگامی که حضرت امام در بستر بیماری بودند من به ملاقات ایشان رفتم، ایشان در آن لحظات سخت و حساس به من فرمودند: اگر با هم باشید و به خدا متکی باشید، هیچ کس نمی‌تواند به شما آسیبی برساند؛ رهبر انقلاب پس از بیان این خاطره فرمودند تمام وصیت‌نامه ۳۰ صفحه‌ای حضرت امام را می‌توان در این جمله خلاصه کرد.

محمودی‌نیا در بخش دیگری از سخنان خود با گرامیداشت قیام ۱۵ خرداد، این رویداد را در تاریخ انقلاب اسلامی نماد همدلی و توکل برشمرد.

او بیان کرد: نکته مهم در این میان این است که ملت ایران باید اندیشه استبدادگریزی و استکبارستیزی را نه تنها در عرصه سیاسی، بلکه در تمام عرصه‌ها به ویژه عرصه‌ اقتصادی به کار ببندند.

معاون اداره کل تبلیغات اسلامی استان بوشهر گفت: حضرت امام (ره) در وصیت‌نامه سیاسی الهی خویش وابستگی اقتصادی یک ملت به ملتی دیگر و تن به سلطه‌ی اقتصادی دادن را موجب زوال و نابودی و انحطاط امت مسلمان می‌دانند، بنابراین بر امت مسلمان و انقلابی ایران لازم است اندیشه استبدادگریزی و استکبارستیزی را سرلوحه خود قرار دهند.

محمودی‌نیا عنوان کرد: ملت مسلمان ایران اسلامی با پشتیبانی از ولایت فقیه و رهبر معظم انقلاب در راه مبارزه با استعمار و استبداد کشور‌های بیگانه همچون آمریکا و رژیم صهیونیستی و تابعین آن‌ها از هیچ کوششی دریغ نمی‌کنند.

انتهای پیام/ک

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: امام خمینی امام راحل ارتحال امام انقلاب اسلامی حضرت امام

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۱۶۳۷۱۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دیدار اسماعیل هنیه رئیس دفتر سیاسی حماس و هیات همراه با حضرت آیت‌الله خامنه‌ای

رئیس دفتر سیاسی حماس و هیات همراه با رهبر معظم انقلاب اسلامی دیدار کرد.

به گزارش ایسنا، اسماعیل هنیه رئیس دفتر سیاسی حماس و هیات همراه با حضرت آیت‌الله خامنه‌ای رهبر معظم انقلاب اسلامی دیدار کرد.

این خبر تکمیل می‌شود

دیگر خبرها

  • جایگاه هنر و ادب در نظم نوین جهانی برای جمهوری اسلامی بسیار اساسی است
  • دیدار زیاد النخاله با رهبر انقلاب
  • دیدار زیاد نخاله با رهبر انقلاب
  • سخنران مراسم ۱۲ فروردین۱۴۰۳ در حرم امام راحل مشخص شد
  • سخنران مراسم ۱۲ فروردین در حرم امام راحل مشخص شد
  • سخنرانی رئیس جمهور در مراسم ۱۲ فروردین در حرم امام راحل
  • ۱۲ فروردین تکمیل کننده نهضت و انقلاب امام‌ خمینی راحل می باشد
  • آیین اهتزار پرچم جمهوری اسلامی ایران درپایتخت مقاومت
  • هوشیار باشیم توطئه انشقاق بین مردم و نظام عملیاتی نشود
  • دیدار اسماعیل هنیه رئیس دفتر سیاسی حماس و هیات همراه با حضرت آیت‌الله خامنه‌ای