Web Analytics Made Easy - Statcounter

فتح‌الله حقیقی روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا ضمن گرامیداشت یاد و خاطره امام(ره) و شهدا، اظهار داشت: بعد از رحلت جانگداز امام خمینی(ره)، رهبر معظم انقلاب اسلامی به عنوان جانشین بر حق ایشان در برابر تمام هجمه‌های دشمنان، ایستادگی و کشتی انقلاب را هدایت کردند.

وی، ایران را کشوری مستقل و باثبات خواند و تصریح کرد: امروز سردمداران استکبار و استبداد در برابر بیماری کرونا عاجز بوده و مدعیان دفاع از حقوق بشر به جایی رسیده‌اند که وحشیانه‌ترین اقدام را در انظار عمومی با مردم انجام می‌دهند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حقیقی با بیان اینکه امام خمینی(ره)، رهبری نهضت مردم ایران را بر عهده گرفت و انقلاب اسلامی را در سال ۵۷ به پیروزی رساند، گفت: در طول تاریخ و به‌ویژه در دهه‌های اخیر، کمتر انقلابی پیدا می‌شود که در قبل، حین و بعد از پیروزی در برابر دشمنان، مقاومت کرده و به مشکل برنخورد.

استاندار زنجان اظهار داشت: میلیون‌ها ایرانی هنگام ورود امام(ره) به کشور از ایشان استقبال کرده و سال‌ها عاشقانه گوش به فرمان ایشان بودند و شخصیت ایشان به‌گونه‌ای بود که میلیون‌ها نفر از مردم ایران از سراسر کشور در مراسم تشییع پیکر ایشان شرکت کردند.

وی خاطرنشان کرد: ملت ایران، امروز نیز عاشقانه گوش به فرمان رهبر انقلاب، جانشین بر حق امام خمینی(ره) بوده و در برابر تمام زورگویی‌ها ایستادگی کرده و از حقوق مظلومان عالم، دفاع می‌کنند.

حقیقی افزود: امام(ره) برای تشکیل حکومت و نظام اسلامی، رای و نظر مردم را مورد توجه قرار داده و تمام نهادهای لازم برای اداره یک حکومت اسلامی را در همان ابتدای پیروزی انقلاب در کشور ایجاد و مستقر کردند.

استاندار زنجان در خصوص ۱۵ خرداد، گفت: در این روز، مردم ایران اسلامی با قیام خونین خود در شهرهای قم، تهران، ورامین و دیگر شهرها ضمن فداکاری برای حفظ جان امام(ره)، شهدای زیادی را تقدیم انقلاب اسلامی کردند.

وی خاطرنشان کرد: شاید اگر آن اتفاق در ۱۵ خرداد نمی‌افتاد، مشکلات زیادی در مسیر اهداف امام(ره) و نهضت انقلاب پیش می‌آمد.

برچسب‌ها جنگ تحمیلی مقام معظم رهبری استانداری زنجان مقاومت فتح‌الله حقیقی امام خمینی(ره) رحلت امام خمینی (ره) پروندهٔ خبری سی و یکمین سالگرد هجرت آفتاب

منبع: ایرنا

کلیدواژه: جنگ تحمیلی مقام معظم رهبری استانداری زنجان مقاومت فتح الله حقیقی امام خمینی ره رحلت امام خمینی ره جنگ تحمیلی مقام معظم رهبری استانداری زنجان مقاومت فتح الله حقیقی امام خمینی ره رحلت امام خمینی ره امام خمینی ره امام ره

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۱۶۳۷۱۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گرامیداشت سالروز تشکیل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در مهاباد

به گزارش خبرگزاری صدا وسیمای مرکز مهاباد؛ امام جمعه مهاباد درآیین گرامیداشت سالروز تشکیل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با بیان اینکه قدرت تدافعی و امنیتی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی موجب شده تا این نهاد به مایه افتخار و عزت جهان اسلام تبدیل شود، گفت:

جواب دندان شکن و تنبیهی به رژیم غاصب صهیونیستی در پی حمله به بخش کنسولی سفارت ایران در سوریه با موفقیت کامل همراه بود که بر عزت این نیروی مسلح افزود.

ماموستا عبدالسلام امامی افزود: مقابله و حمله به تروریست ها و زورگویان و کشورهایی همچون رژیم صهیونیستی که دارای بیشترین موشکهای کلاهک دار هسته ای هستند، نشان از قدرت بازدارندگی و اقتدار نظام جمهوری اسلامی بوده که در سایه اقتدار نیروهای مسلح به دست آمده است.

ماموستا امامی، با بیان اینکه قدرت نظامی و تدافعی ما با اوایل انقلاب قابل مقایسه نیست، اظهارکرد: خداوند را به خاطر وجود چنین نیروهای ارزشی و وفادار مانند سپاه پاسداران و ارتش مردمی جمهوری اسلامی سپاسگزاریم که عزت را برای کشور به ارمغان آوردند.

ماموستا امامی، با اشاره به فرموده امام خمینی (ره) مبنی بر اینکه اگر سپاه نبود کشور هم نبود، افزود: اکنون نیروهای پاسدار ما تنها معطوف به نظامیان نیست و تمام مردم کشور در بخشهای مختلف پاسدار نظام مقدس جمهوری اسلامی هستند.

وی، ضمن تبریک دوباره فرا رسیدن روز ۲۹ فروردین و روز ارتش گفت: نیروهای مسلح ما علاوه برتوانایی در بخش نظامی در سایرحوزه های خدماتی و سازندگی و همچنین رویدادهای داخلی در کنار مردم بوده و خدمات خود را در طبق اخلاص ارائه می کنند.

فرماندار ویژه شهرستان مهاباد هم در این مراسم با بیان اینکه سپاه پاسداران خدمتگزار واقعی مردم است، گفت: این نیروهای ارزشی، مطیع، وفادار و فداکار در حوادث طبیعی و غیر طبیعی در کنار مردم بوده و خدمت می کنند.

حسن عباسی افزود: عملیات وعده صادق برای نخستین بار از خاک کشور و با اعلام قبلی در حالی با موفقیت صورت گرفت که چندین کشور به حمایت از رژیم صهیونیستی پرداخته بودند.

عباسی، با تأکید بر اینکه این عملیات ابهت پوشالی رژیم صهیونیستی را درهم شکست، اضافه کرد: قدرت بازدارندگی نظام به برکت وجود نیروهای مسلح و حمایت مردمی بوده و نقش ارتش جمهوری اسلامی نیز در کنار سپاه پاسداران غیرقابل انکار است.

در پایان این مراسم از امیر عیسی بیات فرمانده تیپ ۳۶۴ پیاده متحرک هجومی مهاباد و سرهنگ اکبر نوروزی فرمانده قرارگاه امام سجاد (ع) و سپاه مهاباد با اهدای لوح از طرف شورای اداری قدردانی شد.

دیگر خبرها

  • کارگران فردا با رهبر معظم انقلاب اسلامی دیدار می‌کنند
  • دیدار ۶۴ نفر از کارگران خراسان رضوی با رهبر انقلاب اسلامی
  • وظیفه محوری سپاه، پاسداری از انقلاب اسلامی است
  • حمایت همه جانبه امام خمینی (ره) از سپاه پاسداران
  • سپاه‌پاسداران به افتخار و عزت جهان اسلام تبدیل شده است
  • به برکت وجود سپاه، دشمن جرئت دست‌اندازی به خاک کشور را ندارد
  • گرامیداشت سالروز تشکیل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در مهاباد
  • دریادار سیاری: پاسخ ارتش و سپاه به عبور از خط قرمزهای نظام قاطع و سخت است
  • سپاه پاسداران، حافظ حریم نظام و انقلاب اسلامی
  • سپاه پاسداران مظهر عینی شعارهای ایستادگی است