Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق آذربایجان غربی گفت: درفصل تابستان که فصل پیک مصرف برق است ، ۳۳درصد از مصرف برق استان مربوط به مشترکین بخش کشاورزی است.

اکبر حسن بگلو در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در ارومیه از انعقاد تفاهم نامه همکاری مشترک فی ما بین سازمان جهاد کشاورزی آذربایجان غربی و شرکت توزیع نیروی برق استان خبر داد و اظهار داشت: این تفاهم‌نامه در راستای کاهش مصرف برق در چاه‌های کشاورزی  در ساعت پیک مصرف منعقد می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی تصریح کرد: با انعقاد این تفاهم نامه، بهای برق مصرفی صاحبان چاه‌های کشاورزی که از ساعت 12 تا 16 ظهر، یعنی ساعات پیک مصرف، پمپاژ  و موتورهای های آب خود را خاموش کنند و ساعات آبیاری خود را به ساعات پایانی شب موکول کنند رایگان محاسبه خواهد شد.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق آذربایجان‌غربی از ارایه 20 ساعت برق رایگان به کشاورزان صرفه جوی استان در ساعات پیک مصرف خبر داد و گفت: لازم است کشاورزان صنعت برق را در تامین برق پایدار یاری کنند.

 حسن بگلو افزود: در فصل تابستان که فصل پیک مصرف برق است، ۳۳درصد از مصرف برق استان مربوط به مشترکین در بخش کشاورزی  است.

وی عنوان کرد: سال گذشته برای 4 هزار مشترک برق 1.8 میلیارد تومان پاداش از بابت همکاری در مدیریت مصرف برق در ساعت پیک مصرف پرداخت شده است.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق آذربایجان غربی ادامه داد: در صورت رعایت اصول مدیریت مصرف از سوی این مشترکین و کاهش استفاده در ساعات اوج مصرف می توان قدم موثری در راستای کاهش خاموشی و تامین برق مشترکین بخش کشاورزی استان برداشت.

انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: ارومیه کشاورزی فضای سبز شرکت توزیع نیروی برق برق آذربایجان غربی مصرف برق بخش کشاورزی پیک مصرف

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۱۶۳۷۱۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بهینه‌سازی نزدیک به ۸ هزار موتورخانه در آذربایجان شرقی

مدیرعامل شرکت گاز استان آذربایجان شرقی گفت: ‌ازسال با بهینه‌سازی مصرف انرژی ۱۰۳۵ موتورخانه، شمار موتورخانه‌های بهینه‌سازی شده استان به ۷ هزار و ۷۷۷ مورد رسید.

به گزارش شانا به نقل از شرکت ملی گاز ایران، نادر کمالی توضیح داد: شرکت گاز استان آذربایجان شرقی همواره در بحث بهسازی و مصر ف بهینه از شرکت‌های پیشرو در سطح شرکت ملی گاز ایران از لحاظ تعداد، کیفیت و سرعت اجرا بوده و به همین دلیلبه‌عنوان استان معین استان‌های گیلان، مازندران و اردبیل برای اجرای دستورعمل‌های ابلاغی و تسریع در اجرای پروژه‌های بهسازی موتورخانه‌ها معرفی شده است.

وی با اشاره به عملکرد این شرکت در نصب بخاری‌های پربازده و کم‌مصرف هرمتیک در سطح استان اظهار کرد: نصب این نوع بخاری‌ها بر اساس تفاهم‌نامه با سازمان بهزیستی و کمیته امداد و برای عمل به مسئولیت‌های اجتماعی و حمایت از قشر آسیب‌پذیر جامعه آغاز شده است.

به گفته مدیرعامل شرکت گاز استان آذربایجان شرقی، همه خانواده‌های روستایی زیر پوشش سازمان‌های حمایتی جزو دستور کار اجرا قرار گرفته و تاکنون بیش از ۷۰۰ دستگاه در سطح روستاهای استان نصب شده است.

کمالی ادامه داد: بخاری های هرمتیک در ۶۵۰ مدرسه استان نیز نصب و راه اندازی شده است.

وی تصریح کرد: سال ۱۴۰۲ در بخش بهینه‌سازی مصرف انرژی اعم از بهسازی موتورخانه‌ها و نصب بخاری هرمتیک،  ۶۵۰ میلیارد ریال اعتبار هزینه شده و امسال نیز طبق دستورعمل‌های ابلاغی، این موضوع با شتاب بیشتری تداوم خواهد داشت.

دیگر خبرها

  • افزایش حجم آب سد‌های آذربایجان‌غربی
  • تعویض بیش از پنج هزار کنتور فرسوده آب مشترکین در استان یزد
  • اجرای طرح جهش تولید گندم در ۱۸۹ هزار هکتار از اراضی آذربایجان غربی
  • طرح جهش تولید گندم در آذربایجان‌غربی برای سومین سال در حال اجراست
  • اختصاص اعتبار ویژه برای اجرای طرح‌های آب و خاک در آذربایجان غربی
  • ساعت ۱۷- ۱۸ پر ترددترین ساعت ترددهای جاده ای در آذربایجان غربی
  • اصلاح و بازسازی شبکه توزیع آب شهرستان میبد + عکس
  • تردد در جاده‌ های آذربایجان غربی از مرز ۴میلیون گذشت
  • اعلام ساعات کار ادارات و دستگاه‌های اجرایی آذربایجان‌ شرقی تا پایان ماه رمضان
  • بهینه‌سازی نزدیک به ۸ هزار موتورخانه در آذربایجان شرقی