Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-04-19@22:13:29 GMT

انتصاب 4 مربی برای حضور موفق قم در جودو قهرمانی کشور

تاریخ انتشار: ۱۴ خرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۱۶۳۷۳۶

انتصاب 4 مربی برای حضور موفق قم در جودو قهرمانی کشور

هیأت جودو استان قم مربیان تیم‌های چهار رده سنی بخش پسران این هیأت را برای آماده‌سازی و حضور موفق در مسابقات کشوری سال جاری را معرفی و منصوب کرد.

به گزارش خبرگزاری فارس از قم، هیأت جودو استان قم که آخرین ماه‌های دوره چهار ساله ریاست مجید متقی را سپری می‌کند، این روزها با وجود اینکه هنوز فعالیت‌های بخش شیایی یا مبارزه آن از سوی ستاد مقابله با کرونا در ورزش مجوز فعالیت مجدد نگرفته اما در تلاش برای حضور موفق در مسابقات کشوری پیش‌رو است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بر اساس اطلاعیه شماره 16 ستاد مقابله با کرونا در ورزش، هنوز برخی رشته‌های ورزشی نظیر جودو، تکواندو، بوکس، کاراته، ووشو و ... که در بخش مبارزه آنها درگیری و تماس بدنی وجود دارد، مجوز فعالیت ندارند اما کادر موفق هیأت جودو استان قم بیکار ننشسته و در حال برنامه‌ریزی برای تداوم پیشرفت‌های این رشته است.

تصمیم‌گیری نهایی برای انتخاب مربیان تیم‌های منتخب هیأت جودو استان قم به منظور شرکت در مسابقات قهرمانی نونهالان، ‌نوجوانان، جوانان، امید و بزرگسالان کشور در جلسه شورای فنی هیأت انجام گرفت، جلسه‌ای تاکید تمام اعضای آن حضور پرقدرت قم در مسابقات قهرمانی کشور و انتخابی تیم‌های ‌ملی بود.

با تصمیم این شورا سرمربی تیم‌های نونهالان، نوجوانان، جوانان، امید و بزرگسالان هیأت جودو استان قم برای مدت دوسال تا پایان سال 1400 انتخاب شدند، شورایی که هدایت تیم نونهالان را به استاد رضا زیبایی محوّل کرد و سرمربیگری تیم نوجوانان جودو قم را به استاد محمدرضا صحرایی سپرد.

همچنین با تصمیم اتخاذ شده در شورای فنی هیأت جودو استان قم، استاد سیدعلی میرسپاسی سرمربیگری تیم جوانان جودو را بر عهده گرفت و استاد علیرضا معتضدی که هم اکنون در مسوولیت دبیری این هیأت ورزشی نیز فعال است، به عنوان سرمربی تیم منتخب امید و بزرگسالان جودو قم منصوب شد.

هیأت جودو استان قم با قدردانی از زحمات باشگاه‌ها و مربیان این رشته در موضوع قهرمان‌پروری از آنها خواسته با توجه به شناختی که از هنرآموزان خود و قابلیت‌های فنی و جسمی آنها دارند، به منظور آشنایی بهتر کادر فنی تیم جودو نونهالان قم با استعدادهای بالقوه استان، جودوکارانی که تاریخ تولد آنها بین سال‌های 1384 تا 1387 است با ذکر مشخصات فردی و شماره تماس به اساتید این رشته رضا زیبایی و سعید علیزاده معرفی کنند.

انتهای پیام / 78002

منبع: فارس

کلیدواژه: استان قم جودو تيم ملي هیأت جودو استان قم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۱۶۳۷۳۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حضور مربی بام ایران در در دوره آموزشی سرمربیان پایه کشتی کشور

آقای سلیمی اظهار داشت: دومین کارگاه آموزشی سرمربیان پایه کشتی استان‌ها در خانه کشتی شهید ابراهیم هادی کمپ تیم‌های ملی شهید سلیمانی برگزار شد.

وی افزود: مرتضی زمانی مربی کشتی چهارمحال و بختیاری در دوره آموزشی سرمربیان پایه کشتی کشور شرکت کرد.

بیشتر بخوانید

دعوت داور چهارمحال و بختیاری به رقابت‌های کشتی فرنگی

سلیمی اضافه کرد: در این دوره که زیر نظر انستیتو کشتی برگزار و سرمربیان پایه استان‌های کشور در کارگاه‌های مختلف آموزشی از جمله سنجش و ارزیابی کشتی‌گیران پایه، چارچوب استعدادیابی، پیشگیری از آسیب‌های ورزشی، اصول و مبانی روانشناسی در کشتی‌گیران، تغذیه ورزشی و آموزش فنی در کشتی حضور یافتند.

باشگاه خبرنگاران جوان چهارمحال و بختیاری شهرکرد

دیگر خبرها

  • سیل دبی بازهم برای ورزش ایران دردسر شد
  • حضور ۹۰ بازیکن و مربی در سومین مرحله جشنواره مینی بسکتبال کشور
  • رشته‌های نوپا آینده ورزش کشور را رقم می‌زنند
  • اختصاص ۷۰ درصد درآمد‌ فدراسیون موتورسواری و اتومبیلرانی به هیأت‌های استانی
  • انتخاب رئیس هیأت موتورسواری و اتومبیلرانی کردستان
  • مربی موفق ایرانی در لیگ عراق لژیونر شد ( عکس )
  • برگزاری ۷۰ رویداد ملی ورزش موتورسواری و اتومبیلرانی طی سال گذشته
  • حضور مربی بام ایران در در دوره آموزشی سرمربیان پایه کشتی کشور
  • قهرمانی نمایندگان مریوان در رقابت‌های فوتسال نونهالان و نوجوانان
  • لغو پرواز تیم ملی جودو به مسابقات قهرمانی آسیا