Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-23@21:17:45 GMT

۱۲۰۰ پرس غذای گرم در بیجار توزیع می‌شود

تاریخ انتشار: ۱۴ خرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۱۶۳۹۲۳

۱۲۰۰ پرس غذای گرم در بیجار توزیع می‌شود

جواد عزیزی روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: به مناسبت گرامیداشت سی و یکمین سالگرد ارتحال حضرت امام خمینی(ره)، کمیته امداد شهرستان، در نظر دارد غذای گرم بین نیازمندان و خانواده‌های تحت حمایت خود در شهرهای بیجار، توپ آغاج، بابارشانی و پیرتاج توزیع کند.

وی افزود: در این راستا بیش از یک هزار و ۲۰۰ پرس غذای گرم از صبح امروز توسط آشپزان و برخی از عوامل کمیته امداد حضرت امام خمینی (ره) شهرستان بیجار طبخ خواهد شد تا در هنگام شب، در میان خانواده های مورد نظر توزیع شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رییس کمیته حضرت امام خمینی (ره) بیجار یاد آور شد: این کمیته در طول ماه مبارک رمضان، روزانه یک هزار پرس غذای گرم با مشارکت خیرین تهیه و در میان نیازمندان این شهرستان توزیع کرده است.

وی: هزینه تهیه هر پرس غذای گرم حدود ۱۵۰ هزار ریال برآورد شده است که جهت طبخ و توزیع یک هزار و ۲۰۰ پرس، ۱۸۰ میلیون ریال از محل کمک های مردمی و خییرین هزینه شده است.

عزیزی تاکید کرد: از دیگر اقدامات کمیته امداد حضرت امام خمینی (ره) شهرستان بیجار در ماه مبارک رمضان،  حامی یابی برای ایتام و طرح محسنین و کمک به خانوارهای دارای بیمار صعب العلاج، با پرداخت حداقل ۲۰۰ هزار ریال در ماه،  طرح مفتاح الجنه (بازدید و سرکشی به منازل نیازمندان به همراه مسوولین) نیز به تعداد ۲۰۰ خانواده با اولویت خانواده‌های عائله مند دارای ایتام، زمین گیر و بیماران صعب العلاج نیز از دیگر طرح‌های اجرایی این ماه بود.

وی افزود: شهروندان جهت مشارکت در این برنامه ها و طرح‌های حمایتی کمیته امداد بیجار، می‌توانند از طریق روش های غیر حضوری ( تماس تلفنی با ۰۸۷۳۸۲۲۴۰۵۰ و #۰۸۷۲*۸۸۷۷* ) در این امر خداپسندانه سهیم شوند.

شهرستان ۸۹ هزار نفری بیجار در ۱۴۲ کیلومتری شرق شهر سنندج مرکز استان کردستان قرار دارد.

برچسب‌ها کردستان کمیته امداد امام خمینی (ره) بیجار

منبع: ایرنا

کلیدواژه: کردستان کمیته امداد امام خمینی ره بیجار کردستان کمیته امداد امام خمینی ره بیجار حضرت امام خمینی پرس غذای گرم کمیته امداد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۱۶۳۹۲۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مددخواهی بیش از هزار نفر در سفر رییس‌جمهور به استان سمنان از کمیته امداد

وام خوداشتغالی، کمک بلاعوض، قرض‌الحسنه و خدمات در حوزه مسکن، جهیزیه، لوازم ضروری زندگی و درمان از جمله درخواست‌های مردمی در میز خدمت ستادهای استانی کمیته امداد امام خمینی(ره) در دور دوم سفر رییس جمهور به استان سمنان است.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) سمنان برپایی ستادهای ارتباطات مردمی را یکی از مهم‌ترین برنامه‌های سفر رییس جمهور به این استان در بهار ۱۴۰۳ برشمرد و  گفت: برپایی میزهای خدمت و ستاد پاسخگویی، اصلی‌ترین برنامه‌های سفرهای استانی رییس جمهور و گواه مردمی بودن دولت آیت‌الله رییسی است.

باشگاه خبرنگاران جوان سمنان سمنان

دیگر خبرها

  • مددخواهی بیش از هزار نفر در سفر رییس‌جمهور به استان سمنان از کمیته امداد
  • نخستین رویداد کارآفرینی دانش آموزان کمیته امداد امام خمینی(ره)
  • ایرانیان در سال گذشته ۷۰۰ میلیارد تومان صدقه دادند
  • مخبر: کسی بدون نظر جمهوری اسلامی توان تصمیم‌گیری در منطقه را ندارد
  • کسی بدون نظر جمهوری اسلامی توان تصمیم‌گیری در منطقه را ندارد
  • مخبر: نخبگان سرمایه‌های اصلی کشور هستند/ نظام سلطه جرات مقابله نظامی با ایران را ندارد
  • نخبگان سرمایه‌های اصلی کشور هستند
  • خودکفایی ۲ هزار خانوارتحت حمایت کمیته امداد
  • توزیع هزار بسته معیشتی بین نیازمندان بخش شیبکوه
  • توزیع ۱۵۰۰ جعبه تخم نوغان میان مددجویان خراسان‌شمالی