Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیر اجرایی طرح گرنت از انتشار ۳ عنوان از کتاب‌های کودک و نوجوان ایران در سوئد با حمایت ایران خبر داد. ۱۴ خرداد ۱۳۹۹ - ۰۹:۳۰ فرهنگی ادبیات و نشر نظرات - اخبار فرهنگی -

علی فریدونی رئیس اداره مجامع و تشکل‌های فرهنگی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در گفت‌وگوبا خبرنگار فرهنگی خبرگزاری تسنیم،‌ از انتشار 4 عنوان از کتاب‌های کودک و نوجوان ایران در سوئد خبر داد و گفت: این کتاب‌ها که از سوی نشر افق در ایران منتشر شده‌اند،‌با حمایت گرنت توسط ناشر سوئدی ترجمه و منتشر شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی گفت: "جوجه تیغی‌های پسرعمو" نوشته مجید راستی،‌ "چه کسی آقای صورتی را می‌شناسد؟" نوشته مژگان کلهر‌، "ساندویج ساز مودم اسبی‌باف" نوشته مهدی رجبی این 3 عنوان کتاب هستندکه توسط انتشارات رایتون منتشر شده است.

فریدونی گفت:  این کتاب‌ها با گرنت 500 یورویی در سوئد ترجمه و منتشر شده‌اند.

فروش رایت دو کتاب آموزشی فارسی ـ عربی به ناشر مصریتوافق اولیه برای فروش رایت بیش از 100 عنوان کتاب ایرانیفروش رایت «مردگان باغ سبز» به ناشران ترکیه و آذربایجانانتهای پیام/ R1013198/P/S4,35/CT1 واژه های کاربردی مرتبط کتاب و ادبیات

منبع: تسنیم

کلیدواژه: کتاب و ادبیات کتاب و ادبیات منتشر شده

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۱۶۳۹۵۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اشک تمساح رسانه‌های هوادار اسرائیل در انگلیس برای یک کودک فلسطینی

   به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری صدا و سیما؛  از لندن، در پی حمله اسرائیل به غزه در ۷ ماه اخیر، بیش از ۳۴ هزار فلسطینی، از جمله حدود ۱۴ هزار کودک کشته شده اند، اما رسانه‌های هوادار صهیونیسم در انگلیس، تقریبا هیچ خبر و عکسی درباره آنان منتشر نمی‌کنند. تصاویر هزاران کودک فلسطینی به خاک و خون کشیده شده در حملات اسرائیل، هیچ گاه در رسانه‌های انگلیسی منتشر نمی‌شود، اما اکنون تصویر یک دختر ۴ ساله به نام امینه الحسینی (Amina al-Hassouni) در رسانه‌های دولتی و راست افراطی انگلیس پخش می‌شود که این رسانه‌ها مدعی اند در پی حمله این هفته ایران به اسرائیل، از ناحیه سر مجروح شده است.
نشریه صهیونیستی " جوئیش کرونیکل" (The Jewish Chronicle) نخستین بار این تصویر را منتشر کرد که بلافاصله در یک برنامه تبلیغاتی، رسانه‌های هوادار اسرائیل آن را بازنشر می‌کنند.
صبح امروز روزنامه‌های دیلی میل و تایمز، با انتشار مجدد تصویر امینه الحسینی، نگرانی خود را درباره سلامت وی ابراز کردند. در حملات اخیر رژیم اشغالگر قدس به غزه، بیش از ۷۵ هزار نفر مجروح و معلول شده اند که اغلب آنان، زنان و کودکان فلسطینی اند که رسانه‌های هوادار اسرائیل در انگلیس، هیچ گاه به فکر سلامت آنان نیفتاده اند.
رفتاری که حتی مخاطبان این رسانه‌ها آن را به استهزا گرفته اند و حامیان فلسطین این نوع اطلاع رسانی را شرم آور توصیف کردند.
برخی مخاطبان این رسانه‌ها نیز با انتقاد از این دوگانگی آشکار نوشتند: اگر این ادعا درست هم باشد ایران نشان داد که همچون اسراییل نیست که ده‌ها هزار زن و کودک را در حملات خود به قتل برساند.
اینکه بیش از سیصد پهپاد و موشک حتی به ادعای شما یک زخمی برجای گذاشت نشان می‌دهد که ایران برخلاف اسراییل و حامیانش چقدر به جان انسان‌ها اهمیت می‌دهد.

دیگر خبرها

  • کتاب های عجیب و غول پیکر یک کشیش! (+عکس)
  • اشک تمساح رسانه‌های هوادار اسرائیل در انگلیس برای یک کودک فلسطینی
  • نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران فرصت مناسبی برای آشنایی با جامعه ادبی ایران و هند است
  • دیدار احمدوند و سفیر هند در آستانه نمایشگاه کتاب تهران
  • «تاریخ طب در ایران» معرفی و بررسی می‌شود
  • نمایشگاه کتاب فرصتی برای آشنایی با جامعه ادبی ایران و هند
  • داستان‌هایی پیرامون عفاف و حجاب در «ای کاش زودتر» منتشر شد
  • صنعت نشر با حبس سرمایه رو به روست
  • حمایت از نویسندگان ادبیات کودک و نوجوان در لرستان
  • چرا ترجمه‌ها در حوزه کودک و نوجوان بر تألیف پیشی گرفت؟