Web Analytics Made Easy - Statcounter

سخنگوی وزارت امور خارجه کشورمان خاطر نشان کرد که اندیشه امام خمینی (ره) افقی نو به روی انسان عصر جدید گسترد و با رهایی ایران از چنگ قطب های جهانی، دنیایی نوآیین با نظمی نوین و الهام بخش بنیان نهاد. ۱۴ خرداد ۱۳۹۹ - ۰۹:۳۶ بین الملل دیپلماسی ایران نظرات - اخبار بین الملل -

به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری تسنیم، سید عباس موسوی سخنگوی وزارت امور خارجه جمهوری اسلامی ایران به مناسبت سالگرد ارتحال امام خمینی (ره) در صحفه توئیتری خود نوشت: «میراث بی زوال پیر ما، چون بنیان مرصوصی است که شعاعش از زمان و مکان فراتر می رود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اندیشه او افقی نو به روی انسان عصر جدید گسترد و با رهایی ایران از چنگ قطب های جهانی، دنیایی نوآیین با نظمی نوین و الهام بخش بنیان نهاد؛ و این راه ادامه دارد...»

مراسم بزرگداشت سالگرد ارتحال امام خمینی(ره) در جوار مزار حاج قاسم در کرمان به روایت تصویرعضو مجلس خبرگان رهبری: ‌کسی ‌که دم از مذاکره با آمریکا بزند ضد خط امام(ره) عمل‌کرده استحاج‌آقا مجتبی‌تهرانی: امام خمینی شعبه‌ای از نور حسینی است11 شاخص مکتب امام خمینی(ره) از نگاه مقام معظم رهبریآیت‌الله طباطبایی: در مکتب امام (ره) دفاع از مظلوم حد‌ و مرز‌ ندارد و یاری ستمدیدگان‌ در هر نقطه از دنیا واجب است


انتهای پیام/

R1016169/P/S8,90,95/CT12 واژه های کاربردی مرتبط امام خمینی (ره)

منبع: تسنیم

کلیدواژه: امام خمینی ره امام خمینی ره امام خمینی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۱۶۴۰۳۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

معارفه امام جمعه جدید شهر میانرود دزفول

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان خوزستان، با حضور نماینده ولی فقیه در استان، جمعی از مسئولان، روحانیون و قشر‌های مختلف مردم، امام جمعه جدید شهر میانرود شهرستان دزفول معرفی شد. 

حجت الاسلام و المسلمین موسوی فرد در این مراسم گفت: امام جمعه محور وحدت و تحول یک منطقه است.

وی افزود: وقتی مسئولان، مردم و امام جمعه در کنار یکدیگر باشند تلاش می‌کنند که مشکلات را کاهش بدهند.

در این مراسم با تقدیر از خدمات حجت الاسلام سید طاهر حمیدی، امام جمعه پیشین، حجت الاسلام سید احمد علوی اصل به عنوان امام جمعه جدید شهر میانرود معرفی شد. 

در حاشیه این مراسم، جمعی از مردم شهر میانرود با حجت الاسلام والمسلمین موسوی‌فرد نماینده ولی فقیه در خوزستان دیدار و به بیان دغدغه‌ها و مطالبات خود پرداختند.

دیگر خبرها

  • همه دستاوردهای امروز ایران اسلامی، از برکات نهضت امام راحل است
  • معارفه امام جمعه جدید شهر میانرود دزفول
  • ویترین تسنیم شماره ۶۵۲/ رئالیسم نوین ایرانی
  • امام خمینی: اسرائیلی غلط می کند به ایران بیاید؛ پایشان را قطع می کنیم
  • برگزاری مراسم بزرگداشت شاعر معاصر زنده یاد استاد علی نظمی تبریزی
  • مسلمی نائینی: ارائه آموزش‌های تخصصی، مهارتی و دانش‌بنیان توسط جهاددانشگاهی
  • مخبر: نخبگان سرمایه‌های اصلی کشور هستند/ نظام سلطه جرات مقابله نظامی با ایران را ندارد
  • وظیفه محوری سپاه، پاسداری از انقلاب اسلامی است
  • روایت حسن روحانی از گلایه سید احمد خمینی از رأی مخالف ۹۹ نماینده به میرحسین موسوی
  • چرا شهر آفتاب محل برگزاری سی و پنجمین دوره نمایشگاه کتاب نشد؟