Web Analytics Made Easy - Statcounter

   
http://www.taghribnews.com/images/docs/files/000464/nf00464708-2.mp4  
http://www.taghribnews.com/images/docs/files/000464/nf00464708-1.mp4

.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: تقریب

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.taghribnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تقریب» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۱۶۴۰۷۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ایجاد فضای کسب‌وکار برای سازندگان و مردم در بازار مسکن ضروری است

 فرشید پور حاجت دبیر انجمن انبوه سازان مسکن کشور در گفت‌وگو با باشگاه خبرنگاران جوان با بیان اینکه فراهم کردن فضای کسب و کار برای افزایش سرمایه‌گذاری بخش خصوصی و مردم  مهم‌ترین عامل برای تحقق فرمایشات رهبر معظم انقلاب در خصوص جهش تولید با مشارکت مردم است گفت: در همین راستا پیشنهاد می‌شود مجلس با تشکیل کارگروه مشترک با مشارکت انبوه‌سازان و بخش خصوص سیاست‌های تشویقی انگیزشی متناسب با شعار سال را برای بخش خصوصی مهیا کند.

وی ادامه داد: از سوی دیگر دولت می تواند با حمایت از بخش خصوصی در قالب پرداخت تسهیلات ساخت و همچنین حمایت های مالی از سازندگان بخش خصوصی و مردم زمینه را برای ورود این بخش به حوزه مسکن فراهم کند.

دبیر انجمن انبوه سازان مسکن تاکید کرد:  دولت با رویکرد تحقق فرمان مقام معظم رهبری با استفاده از ظرفیت‌های موجود تشکیل کارگروه مشترک با انبوه‌سازان جهت برنامه‌های کوتاه‌مدت و بلندمدت برای برون رفت از شرایط حاکم بر اقتصاد مسکن و افزایش تولید و عرضه مسکن به‌عنوان مهم‌ترین عامل ثبات درحوزه مسکن و ساختمان هدفگذاری کند.

پور حاجت اظهار کرد: فرمان مقام معظم رهبری دربهار ۱۴۰۳ کاملا شفاف و نور امید را برای بخش خصوصی کشور  وهمچنین استفاده از ظرفیت های مردمی روشن کرده و امیدواریم با توجه به فرمایشات رهبری و با ایجاد همگرای و هم‌افزایی بین دولت و بخش خصوص اقدامات مناسب در حوزه اقتصاد و مسکن برای آبادانی ایران مهیا شود.

باشگاه خبرنگاران جوان اقتصادی راه و شهرسازی

دیگر خبرها

  • ۱۲ فروردین روزی فراموش نشدنی در تاریخ انقلاب اسلامی است
  • ایجاد فضای کسب‌وکار برای سازندگان و مردم در بازار مسکن ضروری است
  • حمایت از تولید داخلی کشور را به یک قدرت اقتصادی تبدیل می‌کند
  • شاعر بوشهری بی نشان را به مقام معظم رهبری تقدیم کرد
  • آیا خواسته مقام معظم رهبری درباره شعار سال «۱۴۰۲» محقق شد؟
  • ایده «محفل امام حسنی ها» برگرفته از فرمایشات مقام معظم رهبری است
  • دیدار زیاد النخاله با مقام معظم رهبری
  • کارگروه پیگیری شعار سال در وزارت کار تشکیل شد
  •  نقش حوزه علم و فناوری در بیانات نوروزی مقام معظم رهبری
  • محمد غلوم: مادحین برای تولید اثر جهانی فکر کنند / امروز خیلی‌ها در دنیا فارسی یاد می‌گیرند که صحبت‌های مقام معظم رهبری را متوجه شوند+فیلم