Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- معاون خدمات زائرین مسجد مقدس جمکران با اشاره به گرمی هوا و نبود سایبان در صحن‌های این مکان مقدس گفت: با موافقت مسئولان استان دو شبستان حضرت علی (ع) و حضرت زهرا (س) به صورت ۲۴ ساعته با رعایت پروتکل‌های بهداشتی پذیرای زائرین خواهند بود. تاریخ انتشار: 09:41 - 14 خرداد 1399 - کد خبر: ۶۲۶۰۷۷

خبرگزاری میزان - طبق اعلام مرکز خبر مسجد مقدس جمکران، ابراهیم صدوقی با اشاره به اینکه با پیگیری‌های مسئولان مسجد مقدس جمکران و موافقت ستاد ملی مقابله با کرونا از روز دوشنبه ۱۲ خرداد ماه صحن‌های مسجد به صورت ۲۴ ساعته باز شد، اظهار کرد: روز گذشته با همکاری مرکز بهداشت استان قم جلسه آموزشی با موضوع کرونا برای خادمین این مکان مقدس برگزار شد تا آمادگی لازم برای میزبانی از زائران در این شرایط را به صورت کامل ایجاد شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: با توجه به گرمای شدید و نبود سایبان در صحن‌های مسجد مقدس جمکران و با موافقت مسئولان استان، شبستان‌های امام علی (ع) و حضرت زهرا (س) نیز از امروز به صورت ۲۴ ساعته به روی مردم باز شد.

بیشتر بخوانید: برای مطالعه مطالب و گفت‌وگوهای مذهبی اینجا کلیک کنید

معاون خدمات زائرین مسجد مقدس جمکران با تاکید بر اینکه زائران این مکان مقدس به خوبی از دستورالعمل‌های بهداشتی آگاهی دارند و این نکات را به درستی رعایت می‌کنند، بیان کرد: طبق دستورالعمل ابلاغی، تمامی کتب قرآن و ادعیه، مهر و تسبیح‌ها از این دو شبستان جمع آوری شده و زائران می‌بایست این ملزومات را با خود به همراه داشته باشند و به صورت انفرادی از آن‌ها استفاده کنند.

صدوقی با تاکید بر اینکه فرش‌های این مسجد یک روز درمیان تعویض می‌شوند، گفت: خادمان موظف شده اند مباحث مربوط به فاصله گذاری فیزیکی و پروتکل‌های بهداشتی را به صورت کامل در این مکان مقدس اجرا کنند. علاوه بر این ماشین‌های زائربر و ویلچر‌ها نیز به صورت مستمر پس از هر سرویس ضد عفونی می‌شوند.

وی با اشاره به اینکه دو شبستان فوق با یک چهارم ظرفیت در خدمت زائران هستند، اظهار کرد: پس از تکمیل این ظرفیت درب‌های ورودی بسته می‌شوند تا جمعیت داخل شبستان‌ها از درب‌های خروجی خارج شوند. همچنین برای سهولت کار زائران در دو ورودی باب الشهدا و باب المعصومه (س) کانکس‌هایی قرار دادیم تا بسته‌هایی حاوی مهر، تسبیح، ماسک و دستکش را با قیمت تمام شده به زائران عرضه کنند.

معاون خدمات زائرین مسجد مقدس جمکران با تاکید بر همکاری خوب زائران با خادمان این مکان مقدس و رعایت نکات بهداشتی، خاطرنشان کرد: ان شالله با رعایت تمام دستورات ستاد ملی مقابله با کرونا شاهد بهبود وضعیت بوده و به زودی با ظرفیت کامل در خدمت عاشقان و منتظران حضرت، ولی عصر (عج) باشیم.

انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: اخبار مذهبی مسجد مقدس جمکران مسجد مقدس جمکران مکان مقدس دو شبستان ۲۴ ساعته

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۱۶۴۱۱۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بمباران یک مسجد و تخریب خانه‌های فلسطینی‌ها در غزه

به گزارش خبرگزاری مهر، بر اساس این گزارش جنگنده‌های رژیم صهیونیستی مسجد شهدا الفاخوره واقع در اردوگاه جبالیا در شمال نوار غزه را بمباران کردند.

در جریان این حمله دست کم ۱۰ شهید و زخمی برجای مانده است. جنگنده‌های متجاوز رژیم صهیونیستی به صورت گسترده اردوگاه جبالیا و غرب شهر رفح واقع در جنوب نوار غزه را بمباران کردند. حمله‌های هوایی رژیم صهیونیستی بامداد امروز منطقه تل السلطان واقع در رفح را نیز هدف قرار دادند.

در جریان این حمله‌ها که به صورت مشخص خانه‌های فلسطینی را هدف قرار دادند تعدادی از ساکنان نوار غزه به شهادت رسیده و تعدادی نیز زخمی شدند. جنگنده‌های رژیم صهیونیستی منطقه‌های مختلف خربه العدس در رفح را نیز بمباران کردند.

همچنین صدای وقوع انفجار شدید در منطقه المغراقه واقع در شمال اردوگاه النصیرات در مرکز نوار غزه به گوش رسیده است. توپخانه رژیم صهیونیستی نیز همزمان با حمله‌های هوایی این رژیم منطقه بیت حانون در شمال نوار غزه را هدف قرار داد.

سخنگوی وزارت بهداشت غزه روز گذشته اعلام کرد: رژیم صهیونیستی با ارتکاب جنایت نسل کشی سبب شده است نوار غزه دیگر قابل سکونت نباشد.

سایت شبکه الجزیره به نقل از دفتر اطلاع رسانی وزارت بهداشت غزه نوشت: رژیم اشغالگر صهیونیستی از نخستین لحظه جنگ به صورت نظام یافته مراکز درمانی را هدف قرار داده است تا غیرنظامیان را به مهاجرت وادار کند.

به گزارش وزارت بهداشت غزه، رژیم صهیونیستی تاکنون ۱۵۵ مرکز درمانی را تخریب کرده و هدف قرار داده است.

کد خبر 6079424

دیگر خبرها

  • آئین شکرانه خدمت زائران نوروزی حضرت رضا (ع) 
  • درخواست رئیس جامعه مدرسین حوزه علمیه قم درباره قبرستان بقیع
  • آغاز برنامه‌ریزی‌ها برای برگزاری جشن‌های دهه کرامت سال ۱۴۰۳ از مشهد مقدس
  • قبرستان بقیع در سطح بین‌المللی معرفی شود
  • دو زلزله منطقه مسجد حضرت ابوالفضل خسارتی نداشته
  • دو زلزله منطقه مسجد حضرت ابوالفضل خسارتی نداشته است
  • لرزش مجدد مسجد حضرت ابوالفضل
  • زلزله ۴ و ۸ دهم ریشتری در مسجد حضرت ابوالفضل
  • فعالیت سامانه خودنویس ۲۴ ساعته شد
  • بمباران یک مسجد و تخریب خانه‌های فلسطینی‌ها در غزه