Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-04-25@21:33:00 GMT

درجه داوران کشتی در سال ۲۰۲۱ تغییر نمی‌کند

تاریخ انتشار: ۱۴ خرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۱۶۴۱۷۰

درجه داوران کشتی در سال ۲۰۲۱ تغییر نمی‌کند

وبینار کمیسیون داوران اتحادیه جهانی کشتی برگزار و مقرر شد درجه داوران در سال ۲۰۲۱ بدون تغییر باقی بماند. ۱۴ خرداد ۱۳۹۹ - ۰۹:۴۹ ورزشی کشتی و وزنه برداری نظرات - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم و به نقل از روابط عمومی فدراسیون کشتی، در ابتدای این وبینار که روز گذشته از ساعت 16:30 به وقت تهران برگزار شد، نناد لالویچ با تشکر از عملکرد کمیسیون داوران اتحادیه جهانی برای تمامی خانواده‌های کشتی آرزوی سلامتی کرد و در ادامه با اظهار امیدواری که بعد از کرونا به زودی شاهد برگزاری مسابقات کشتی خواهیم بود گفت: این تکنولوژی جدید (وبینار) را ابزاری سریع و کم هزینه برای ارتباط بین اعضای خانواده کشتی می‌دانیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس فدراسیون جهانی کشتی در ادامه با اشاره به این موضوع که خصیصه مهم داوران در بی‌طرفی در قضاوت است تصریح کرد: رمز موفقیت داوران را در دانش، مهارت و تجربه آن‌هاست.

سپس آنتونیوسیلوستری رئیس کمیسیون داوران اتحادیه جهانی کشتی ضمن آرزوی سلامتی برای تمامی داوران در سرتاسر دنیا، ضایعه درگذشت زنوف (نایب رئیس بلغارستانی اتحادیه جهانی) را تسلیت گفته و از ایشان بعنوان انسانی بزرگ یاد کرد و درادامه اهداف برگزاری این جلسه را به شرح زیر اعلام کرد:

* درجات تمامی داوران درسال 2021 بدون تغییر باقی خواهد ماند و تنزل درجه نخواهیم داشت، اما داوران درسال آینده تست خواهند شد.

* در صورت امکان از تعدادی از داوران درجه المپیکی برای شرکت در مسابقات امیدهای جهان دعوت خواهد شد، و باتوجه به نبودن مسابقات مهم بین‌المللی از داوران می‌خواهیم که با کارکردن و آنالیز فیلم‌های آموزشی و شرکت در مسابقات داخلی (در صورت امکان) و همچنین با شرکت در وبینارها آمادگی خود را حفظ کنند. همچنین داوران المپیکی برای شرکت در مسابقات بزرگسالان در قاره‌های خود آمادگی کامل داشته باشند.

* برای حفظ و ارتقاء آمادگی داوران در آینده (هفته آینده) وبینارهای آموزشی برگزار خواهد شد، همچنین از مدرسینی که با تهیه فیلم های آموزشی باعث ارتقاء سطح آموزشی داوران شدند نیز تشکر می شود.

رئیس کمیسیون داوران اتحادیه جهانی در پایان این وبینار به تعدادی از سوالات مطرح شده پاسخ دادند که سوالی هم که از طرف ناصر فروتن رئیس کمیسیون داوران ایران، مبنی بر ادامه‌دار بودن این سیستم وبینار، وی قرار گرفت و بر ادامه این نوع ارتباط تاکید کرد.

محمد مصلایی‌پور از یزد، سعید عباسی از قم، نیما صادقی از مازندران و مهدی بشیری از خوزستان 4 داور درجه S1 (المپیکی) کشورمان به همراه ناصر فروتن رئیس کمیسیون داوران کشور در این جلسه که به صورت ویدیو کنفرانس برگزار شد، حضور داشتند.

درجات داوران در سال 2021 بدون تغییر خواهد ماند

 

انتهای پیام/ 

R39383/P/S3,29/CT12 واژه های کاربردی مرتبط کشتی ایران فدراسیون کشتی

منبع: تسنیم

کلیدواژه: کشتی ایران فدراسیون کشتی کشتی ایران فدراسیون کشتی کمیسیون داوران اتحادیه جهانی رئیس کمیسیون داوران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۱۶۴۱۷۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

راهیابی ۲ کشتی گیر نونهال آباده‌ای به مسابقات کشوری

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز فارس، مربی کشتی آباده گفت: آرین نعمت اللهی در وزن ۵۷ کیلوگرم و محمد حسین قزلی در وزن ۷۵ کیلوگرم به مسابقات نونهالان کشور که نیمه اردیبهشت در تهران برگزار می‌شود، راه یافتند. 

طباطبایی افزود: این دو کشتی گیر در مسابقات استانی رده سنی نونهالان مدال طلا را از آن خود کردند.

دیگر خبرها

  • آغاز مسابقات بین‌المللی کشتی فرنگی جام تختی در اهواز
  • راهیابی ۲ کشتی گیر نونهال آباده‌ای به مسابقات کشوری
  • برگزاری نشست کمیسیون‌ ورزشکاران و مربیان فدراسیون دوومیدانی
  • بررسی و تعیین تکلیف ۱۵ پرونده در کمیسیون ماده ۵ استان آذربایجان‌غربی
  • نبی: هیچ باشگاهی نباید رایگان بودن رقابت‌ها را اعلام کند
  • تعیین تیم های داوری لیگ برتر با تایید کارگروه صیانت
  • داوران معروف UWW محروم شدند، برنده کشتی جنجالی عوض نشد
  • اسامی داوران حاضر در یورو 2024 اعلام شد
  • دیوید تیلور، عددی نبود!/ پیش‌بینی پارسال محقق شد
  • دیوید تیلور عددی نبود!