Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مشرق»
2024-04-24@12:11:51 GMT

ساعت فروش سهام عدلت در بورس اعلام شد

تاریخ انتشار: ۱۴ خرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۱۶۴۲۲۲

ساعت فروش سهام عدلت در بورس اعلام شد

معاون بازار بورس اوراق بهادار تهران اعلام کرد: برای تعیین میانگین قیمت شرکت‌های موجود در سهام عدالت، معاملات این سهام بعد از ساعت معاملاتی بازار است.

به گزارش مشرق، محمود گودرزی معاون بازار بورس اوراق بهادار تهران گفت: از امروز امکان معامله ۳۰ درصد از ارزش سبد سهام عدالت در بورس فراهم شد.

اخبار سهام عدالت را از اینجا بخوانید

وی ادامه داد: در گذشته سهام عدالت قابل فروش نبود، اما طی اطلاعیه‌ای بورس اوراق بهادار تهران، نحوه معامله و کلیه مسیرهای معاملاتی این سهام اعلام شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به اینکه در نظر داریم بیشترین عایدی نصیب سهامداران شود، افزود: قیمت سهام براساس میانگین قیمت روزانه تعیین می‌شود و از امروز بعد از اتمام ساعات معاملات بازار از ساعت ۱۲:۴۵ تا ۱۴ تمام نمادها در بازار معامله می‌شود و دارندگان سهام عدالت می‌توانند از طریق فروش آنلاین یا کارگزاری‌ها اقدام به فروش کنند.

معاون بازار بورس اوراق بهادار تهران گفت: فروش سهام عدالت به دو روش فروش یکجا به وسیله بانک‌ها و فروش از طریق کارگزاری‌ها صورت می‌گیرد و از این طریق می‌توانند سفارش خود را ثبت کنند.

وی بیان کرد: تا روز ۲۱ خرداد معاملات سهام عدالت بعد از ساعت معاملات بازار است.

منبع: مشرق

کلیدواژه: کرونا اعتراضات آمریکا سهام عدالت مجلس یازدهم اینجا سهام عدالت بورس بورس اوراق بهادار تهران بورس اوراق بهادار تهران سهام عدالت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mashreghnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مشرق» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۱۶۴۲۲۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بورس امروز ۴ اردیبهشت۱۴۰۳ + شاخص و نمای بازار

شاخص کل بورس در شروع معاملات امروز با افت ۱۴۳۴ واحدی به ۲,۳۱۵,۳۷۰ واحد رسید.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، شاخص کل بورس در شروع معاملات امروز _سه‌شنبه چهارم اردیبهشت_ با افت ۱۴۳۴ واحدی به ۲,۳۱۵,۳۷۰ واحد رسید.

از تغییر شاخص‌های دیگر بورس می‌توان به رشد ۱۰۷۷.۴۵ و احدی شاخص کل هم‌وزن اشاره کرد.

همچنین حجم معاملات تاکنون ۶۴۴.۶۳۱ میلیارد سهم بود که طی ۳۱,۳۱۲ معامله دادوستد شده و ارزش کل این معاملات نیز به ۴,۷۴۳.۹۲۵ میلیارد ریال رسیده است.

ارزش کل بازار بورس نیز بالغ بر ۷۹,۹۷۸,۵۵۰.۴۸۸ میلیارد ریال شد.

کد خبر 746290

دیگر خبرها

  • محرک جدید بورس
  • صعود بورس ادامه خواهد یافت؟ | روزهای سرنوشت‌ساز برای شاخص کل
  • پیش‌بینی بورس چهارشنبه ۵ اردیبهشت ماه ۱۴۰۳
  • پیش بینی بورس چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳/ افت بازار سهام، سیگنال فرصت خرید است؟
  • سهامداران عدالت بخوانند؛ تغییرات در واریز سود سهام؟
  • سهامداران عدالت بخوانند/ تغییرات در واریز سود سهام؟
  • بورس امروز ۴ اردیبهشت۱۴۰۳ + شاخص و نمای بازار
  •  پیش‌بینی بورس فردا ۴ اردیبهشت ماه ۱۴۰۳
  • پیش‌بینی بورس فردا سه شنبه ۴ اردیبهشت ماه ۱۴۰۳
  • مرکز مبادله ایران فاقد وجاهت قانونی است؟