Web Analytics Made Easy - Statcounter

AFC می‌خواهد پرونده مسابقات انتخابی در مرحله اول را در حد فاصل 17 مهر تا 22 آبان ببندد.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا، با ابلاغ AFC به فدراسیون کویت؛ اولین بازی این تیم با استرالیا که قرار بود در تاریخ 7 فروردین برگزار شود ولی به خاطر شیوع ویروس کرونا به تعویق افتاد، در تاریخ 8 اکتبر (17 مهر) برگزار می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بازی های بعدی کویت به ترتیب با اردن در تاریخ 13 اکتبر (22 مهر) و چین تایپه در تاریخ 12 نوامبر (22 آبان) برگزار خواهد شد.

این خبر رسمی از سوی فدراسیون کویت مشخص کرد بازی اول تیم ملی کشورمان در انتخابی جام جهانی 2022 که قرار بود همزمان با دیدار کویت و استرالیا در تاریخ 7 فرودین برگزار شود، طبق برنامه اعلامی AFC در تاریخ 17 مهر برگزار خواهد شد.  همچنین AFC می خواهد پرونده مسابقات انتخابی در مرحله اول را در حد فاصل 17 مهر تا 22 آبان ببندد.

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: جام جهانی فوتبال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۱۶۴۳۹۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خلاصه بازی ترکمنستان ۰ - ۱ ایران + ویدئو

تیم ملی فوتبال ایران در جریان مرحله مقدماتی انتخابی جام‌جهانی ۲۰۲۶، ترکمنستان را یک بر صفر شکست داد.

تیم ملی فوتبال ایران در جریان هفته چهارم مرحله دوم انتخابی جام‌جهانی ۲۰۲۶، از ساعت ۱۸:۳۰ در ورزشگاه عشق‌آباد مهمان ترکمنستان بود که این دیدار با برتری یک بر صفر ایران به پایان رسید.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی tags # تیم ملی فوتبال ایران سایر اخبار (تصاویر) چند سال پس از مردن انسان‌ها زمین چه شکلی خواهد بود؟ آیا حیوانات هم از آمیزش جنسی لذت می‌برند؟ اگر ماه به زمین برخورد کند چه می‌شود؟ (عکس) انسان‌های امروز چقدر شبیه نئاندرتال‌‌ها هستند؛ از دماغ بزرگ تا کشیدن سیگار!

دیگر خبرها

  • عکس‌| دو عضو ایرانی AFC در مسابقات انتخابی المپیک
  • اگر الزام کنفدراسیون فوتبال آسیا نبود؛ پرسپولیس و استقلال تا ۱۰۰ سال دیگر زیر نظر وزارت ورزش بودند
  • صعود ۶ تیم به جام ملت‌های آسیا و دور بعدی انتخابی جام جهانی فوتبال
  • اکرم عفیف، شجاع خلیل‌زاده را به یک دردسر بزرگ گرفتار کرد!
  • شکایت رضا اسدی از پرسپولیس به AFC
  • صعود 6 تیم به دور بعدی انتخابی جام جهانی در قاره آسیا + عکس
  • صعود ۶ تیم به جام ملت‌های آسیا و دور بعدی انتخابی جام جهانی
  • نتایج کامل دیدارهای دور چهارم مرحله دوم انتخابی جام جهانی در آسیا؛ ۸ تیم صعود کردند
  • خلاصه بازی ترکمنستان ۰ - ۱ ایران + ویدئو
  • دختران جوان ایران در جایگاه دهم آسیا