Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-04-23@15:28:38 GMT

کمک مؤمنانه خیران اسلامشهری با توزیع ۱۱۰بسته حمایتی

تاریخ انتشار: ۱۴ خرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۱۶۴۴۴۱

کمک مؤمنانه خیران اسلامشهری با توزیع ۱۱۰بسته حمایتی

جوانان هیأت قاسم بن الحسن( ع) اسلامشهر ۱۱۰بسته حمایتی به ارزش ۱۱۰۰میلیون ریال را در بین نیازمندان توزیع کردند.

به گزارش خبرگزاری فارس از اسلامشهر، همزمان با اجرای سومین مرحله از رزمایش کمک مؤمنانه به فرمان مقام معظم رهبری و اشتیاق وصف ناشدنی اقشار و گروه‌های مختلف مردمی برای کمک رسانی به هموطنان نیازمند که بیش از گذشته افزایش یافته و این فعالیت‌ها در اقصی نقاط کشور همچنان ادامه دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در شهرستان اسلامشهر هم جمعی از خیران و جوانان عاشقان اهل بیت( ع) فارغ از هر نوع نگاه جناحی و سیاسی در قالب هیأت مذهبی و فرهنگی در کنار انجام فعالیت‌های دینی به یاری نیازمندان شتافته و کمک‌هایشان را مهربانانه به تبعیت از مولای خود علی بن ابیطالب(ع) با حفظ کرامت انسانی در میان نیازمندان توزیع کردند.

در این برنامه تعداد ۱۱۰بسته حمایتی با ارزش بالغ بر۱۱۰۰میلیون ریال با کمک خیران هیأت حسینیه قاسم بن الحسن (ع) اسلامشهر با حضور تعدادی از هنرمندان و ورزشکاران و جمعی از مسؤولان منطقه در محل هیأت در میان خانواده‌های نیازمند توزیع شد.

در این مرحله از رزمایش مؤمنانه خیران اسلامشهری تعداد ۱۱۰بسته حمایتی مواد غذایی شامل برنج، روغن، حبوبات، قند و شکر و سایر اقلام به همراه یک کارت هدیه اعتباری که با حمایت و کمک‌های جمعی از خیران جمع‌آوری و تهیه شده بود پس از شناسایی خانواده های نیازمند در سطح شهرستان اسلامشهر و نقاط محروم شهرهای اطراف بین خانواده‌ها با حفظ کرامت انسانی، شأن و جایگاه نیازمندان توزیع شد.

سجاد قربانی مسؤول هیأت حسینیه قاسم بن الحسن(ع) اسلامشهر در حاشیه مراسم توزیع بسته‌های حمایتی با ارائه گزارشی از فعالیت‌های این هیأت اظهار کرد: هیأت قاسم ابن الحسن(ع) که در سال ۱۳۹۱ تأسیس شده با هدف انجام فعالیت‌های فرهنگی، مذهبی، اجتماعی و حمایت از ایتام کار خود را شروع کرده و در حال حاضر بالغ بر ۱۰۰خانواده نیازمند را تحت پوشش قرار داده است که هر سال در سه نوبت وسایل حمایتی را تهیه و در میان نیازمندان توزیع می‌کند.

وی با اشاره به تهیه ۱۰سری جهیزیه کامل برای جوانان نیازمند در شرف ازدواج، افزود :علاوه بر تهیه بسته‌های حمایتی و معیشتی برای خانواده‌های نیازمند تاکنون ۱۸مورد کمک هزینه تأمین جهیزیه و ده‌ها مورد کمک هزینه درمانی و حتی چندین کمک هزینه اجاره مسکن نیز با کمک خیران و نیکوکاران پرداخت شده است.

مسؤول این هیأت تأکید کرد: با شیوع ویروس کرونا اعضای هیأت با کمک‌های جمعی دیگر از خیران گمنام و نیکوکار که هر سال بسته‌های حمایتی در بین نیازمندان توزیع می‌کردند، ۱۱۰بسته حمایتی و معیشتی و بیش از ۵۰۰بسته بهداشتی شامل ماسک، دستکش و مواد ضدعفونی کننده و غیره تهیه و در بین مستمندان و نیازمندان توزیع شد.

قربانی با اشاره به برگزاری مراسمات مذهبی و مناسبتی در طول سال، خاطرنشان کرد :در مدت زمان فعالیت حسینیه قاسم بن الحسن (ع) تاکنون بالغ بر ۳۰میلیارد ریال با همت خیران و نیکوکاران در قالب عناوین مختلف به نیازمندان کمک شده و برای آینده نیز این فعالیت‌ها ادامه خواهد داشت.

انتهای پیام/۶۷۰۲۱/پ/س

منبع: فارس

کلیدواژه: اسلامشهر جوانان رزمایش مواد غذایی نیازمندان توزیع قاسم بن الحسن خانواده ها فعالیت ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۱۶۴۴۴۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بوکسور اسلامشهری تیم ملی به مدال نقره دست یافت

علی فتحی بوکسور اسلامشهری توانست در تورنمنت بین المللی قرقیزستان به مدال نقره دست یابد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از اسلامشهر، تورنمنت بین‌المللی قرقیزستان که از روز پنجشنبه در بیشکک‌ آغاز شده بود، دوشنبه با برگزاری فینال اوزان مختلف به پایان رسید.

در مبارزات فینال، میثم قشلاقی و علی فتحی نمایندگان ایران بودند که به مدال نقره دست یافتند.

در وزن 92 کیلوگرم علی فتحی بوکسور اسلامشهری که پیش از این در برابر روشن سولیوف‌ ازبکستانی‌ و توکتوسونلو از قرقیزستان به برتری رسیده بود در دیدار پایانی مقابل رمضان‌ دادایف‌ از روسیه شکست خورد و به مدال نقره رضایت داد.

با این اوصاف تیم ایران با کسب 2 مدال نقره و یک برنز به کار خود پایان داد.

بوکسورهای ایران برای حضور در مسابقات گزینشی المپیک پاریس که اوایل خرداد در تایلند برگزار می‌شود، خود را آماده می‌کنند.

داستان غیبت موسوی در اردوی بوکس/ سرمایه‌سوزی به سبک فدراسیون

به گزارش تسنیم، تورنمنت بوکس قرقیزستان از 30 فروردین در بیشکک آغاز شد و پنج روز ادامه داشت و تیم ملی بوکس ایران با کسب 2 مدال نقره توسط علی فتحی و میثم قشلاقی و یک برنز روزبه صفری به کار خود پایان داد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • بوکسور اسلامشهری تیم ملی به مدال نقره دست یافت
  • ۲۴۱ بسته معیشتی هلال‌احمر بین نیازمندان شهرستان درمیان توزیع شد
  • توزیع یک هزار بسته گوشت قربانی در بین خانواده‌های نیازمند قزوین
  • توزیع ۲۴۱ بسته معیشتی هلال‌احمر بین نیازمندان شهرستان درمیان
  • توزیع ۱۲۰۰ بسته گوشت گرم در استان اصفهان
  • توزیع هزار بسته معیشتی بین نیازمندان بخش شیبکوه
  • دومین کاروان حمایتی کمک به سیل‌زدگان بلوچستان قرارگاه قدس توزیع شد
  • واکنش عموپورنگ به توزیع مجدد شیر رایگان در مدارس + فیلم
  • توزیع دومین کاروان حمایتی سپاه دربین سیل زدگان جنوب سیستان وبلوچستان
  • جمع آوری ۲۷۴ میلیون تومان زکات در بندرعباس