Web Analytics Made Easy - Statcounter

کارکنان توکیو ۲۰۲۰ پس از دو ماه کار از خانه ، بازگشت به ستاد کمیته سازماندهی را آغاز کرده اند.

به گزارش ورزش سه و به نقل از ایسنا insidethegames نوشت،  یکی از سخنگوهای توکیو ۲۰۲۰  گفت کمیته سازماندهی تصمیم گرفته است از روز گذشته به تدریج کارکنان خودشان را فرابخوانند و دو ماه دورکاری به دلیل شیوع کرونا پایان یابد و از از این هفته کارکنان این بخش در کمیته سازماندهی کارشان را شروع خواهند کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

 

کارکنان  به صورت چرخشی کار می کنند تا اطمینان حاصل شود که دفتر از ظرفیت ۵۰ درصد تجاوز نمی کند ، در حالی که کارمندان مجبورند ماسک داشته باشند و دمای بدن آنها نیز کنترل می شود. به کارمندان گفته شده است که دستان خود را به طور مرتب بشویید و قوانین فاصله گذاری اجتماعی را رعایت کنند.

 

دوربین های حرارتی و ضد عفونی کننده دستی نیز در لابی دفتر مرکزی نصب شده اند تا خطر انتقال ویروس کرونا را کاهش دهند.

 

سخنگوی المپیک ۲۰۲۰ افزود: شیفت کاری اولیه و دیر هنگام به این خاطر ایجاد شده است که به کارمندان اجازه می دهد تا از استفاده در حمل و نقل عمومی خودداری کنند.

 

 پس از برداشته شدن وضعیت اضطراری در کشور ژاپن از سوی نخست وزیر این کشور یعنی شینزو آبه  خیلی از ادارات در کشور ژاپن بازگشایی شدند و اکنون دفتر المپیک ۲۰۲۰ نیز به این روال عادی بر میث گردد.

 

ژاپن نزدیک به ۱۷ هزار مورد ابتلا به ویروس کرونا داشته است که بیش از ۸۹۰ مرگ ناشی از COVID-۱۹  در آن گزارش شده است و این در حالی است که توکیو بدترین شرایط را بین شهرهای ژاپن داشته است.

 

بازی های المپیک از ۲۳ ژوئیه تا ۸ آگوست سال آینده از سر گرفته خواهد شد و بازی های پارالمپیک از ۲۴ آگوست تا ۵ سپتامبر برگزار می شود.

 

المپیک 2020 توکیو

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: المپیک 2020 توکیو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۱۶۴۴۶۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اطلاعیه مرزبانی درباره بازداشت ۶ مرزبان توسط طالبان

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از ایرنا، در اطلاعیه مرزبانی کشور که شامگاه پنجشنبه منتشر شد، آمده است: بعدازظهر امروز (۶ اردیبهشت) تعداد ۶ نفر از کارکنان گروهان احتیاط مرزی استان خراسان جنوبی که برای رصد و پایش نوار مرز در نقطه صفر مرزی حضور یافتند، با نیروهای طالبان مواجه می شوند.

این اطلاعیه می‌افزاید: این افراد به دلیل جلوگیری از بروز هرگونه تنش مرزی و انجام درخواست نیروهای طالبان مبنی بر رفع سوتفاهم پیش آمده، به مذاکره می‌پردازند.

براساس این اطلاعیه، پس از چندساعت با ورود مرزبان درجه ۲ و انجام ملاقات مرزی با همتای کشور مقابل موضوع خاتمه یافت و کارکنان مرزبانی با کمال احترام و در صحت و سلامت کامل به خاک مقدس کشور عزیزمان بازگردانده شدند.

کد خبر 847187 برچسب‌ها خبر ویژه افغانستان طالبان

دیگر خبرها

  • اطلاعیه مرزبانی درباره بازداشت ۶ مرزبان توسط طالبان
  • شمسایی: آماده بازی با ازبکستان هستیم/ لوپز: ایرانی‌ها کارشان را بلدند
  • بازگشت آقای ستاره دوباره تاخیر افتاد؛یزدانی شاید وقتی دیگر!
  • بازگشت حسن یزدانی به تشک به تعویق افتاد
  • EXEED در راس هرم نوآوری چری
  • هنرمند ایرانی جایزه طراحی زاکا در توکیو را به خود اختصاص داد
  • افزایش ابهاماتِ ۸۶ کیلو؛ بازگشت یزدانی یک اردو به تعویق افتاد، قاسم‌پور دوباره در ۹۷ کیلو دعوت شد!
  • بلاتکلیفی قهرمان پارالمپیک برای دریافت پاداش توکیو!
  • بازگشت تیم ملی قایقرانی مردان و زنان ایران به میهن
  • سونامیِ بستری کودکان و نوجوانان انگلیسی به خاطر عوارض سیگار الکترونیکی