Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه اجتماعی ایسکانیوز، مرتضی ضامنی مدیر عامل اتحادیه تاکسیرانی‌های شهری کشور از واریز سهمیه اعتباری سوخت اردیبهشت ماه رانندگان فعال در حوزه حمل و نقل عمومی خبر داد و گفت: ما به التفاوت ریالی سهمیه اعتباری سوخت اردیبهشت ماه 470 هزار خودروی حمل و نقل عمومی با کاربری مختلف از جمله آژانس تاکسی تلفنی، تاکسی‌های اینترنتی، تاکسی‌های فرودگاهی و ویژه، تاکسی‌های شهرهای بدون جایگاه CNG ، تاکسی‌های برون شهری، ناوگان تحت پوشش آرامستان‌ها و پیک موتوری واریز شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: سهمیه اردیبهشت ماه ناوگان اعتباری بالغ بر 765 میلیارد می‌باشد که به حساب رانندگان واریز شده است.

ضامنی در رابطه با نحوه استفاده از این اعتبار بیان داشت: اعتبار فوق در کلیه کارت‌های بانکی رانندگان شارژ می‌گردد و آنها صرفا در زمان سوختگیری می‌توانند از هر یک از کارت‌های بانکی خود، به منظور پرداخت هزینه سوخت در جایگاه استفاده نمایند.

بر اساس گزارش روابط عمومی اتحادیه تاکسیرانی‌های شهری کشور ،وی در ادامه گفت: رانندگان جهت اطلاع از میزان اعتبار تخصیصی میتوانند با مراجعه به سامانه ملی اطلاعات سفر " سماس" از میزان اعتبار واریزی به کارت خود در هر ماه و همچنین تاریخچه استفاده از این اعتبار مطلع شوند.

انتهای پیام/

20 / 20 مدیر عامل اتحادیه تاکسیرانی‌های شهری کشور واریز مابه‌التفاوت ریالی سوخت خودروهای عمومی مرتضی ضامنی واریز سهمیه اعتباری سوخت اردیبهشت ماه رانندگان فعال در حوزه حمل و نقل عمومی

منبع: ایسکانیوز

کلیدواژه: واریز مابه التفاوت ریالی سوخت خودروهای عمومی سوخت اردیبهشت اردیبهشت ماه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iscanews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسکانیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۱۶۴۴۶۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

محکومیت پنج میلیارد ریالی قاچاقچی سوخت در ایرانشهر

منصور انصاری اظهار کرد: پرونده مربوط به فروش سوخت قاچاق به میزان 13 هزار و 269 لیتر به ارزش دو میلیارد و 846 میلیون ریال در شعبه ویژه رسیدگی به تخلفات قاچاق کالا و ارز تعزیرات حکومتی ایرانشهر رسیدگی شد.

مدیر کل تعزیرات حکومتی استان سیستان و بلوچستان گفت: شعبه پس از بررسی مستندات موجود در پرونده اتهام انتسابی را محرز و متخلف را به پرداخت پنج میلیارد و 692 میلیون ریال جزای نقدی محکوم کرد.

انصاری گفت: شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی چابهار گزارش این تخلف را برای رسیدگی به تعزیرات حکومتی ایرانشهر ارسال کرد.

باشگاه خبرنگاران جوان سیستان و بلوچستان زاهدان

دیگر خبرها

  • تاریخ جدید واریز یارانه نقدی با افزایش ۱۵ درصدی
  • تاریخ جدید واریز یارانه نقدی فروردین با افزایش ۱۵ درصدی/ واریزی ۱ میلیون و ۳۸۰ هزارتومانی برای این خانوار‌ها
  • افزایش نرخ کرایه تاکسی‌ها در گیلان
  • ارائه خدمات «شاتل سرویس گردشگری» در اماکن پر تردد گردشگری پایتخت
  • محکومیت چهار میلیارد ریالی قاچاقچی سوخت در همدان
  • محکومیت ۱۱ میلیارد ریالی قاچاقچی سوخت
  • قاچاقچی سوخت در زاهدان جریمه ۴۶ میلیارد ریالی شد
  • محکومیت ۴۶ میلیارد ریالی قاچاقچی سوخت در زاهدان
  • تاکسیرانان امین شهر هستند/ تجلی امانت‌داری رانندگان تاکسی اصفهان در نوروز ۱۴۰۳
  • محکومیت پنج میلیارد ریالی قاچاقچی سوخت در ایرانشهر