Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-25@13:10:01 GMT

پیچ رادیو بر روی موج غم تنظیم شد

تاریخ انتشار: ۱۴ خرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۱۶۴۴۹۲

پیچ رادیو بر روی موج غم تنظیم شد

ابراهیم نوروزی فر رییس سازمان بسیج رسانه استان البرز روز چهارشنبه در یادداشتی که به مناسبت سالروز رحلت بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی نوشت: بغض سنگین و دردناک گوینده خبر، عاشقان خمینی کبیر را که شب و روز برای سلامتی اش دست به دعا برداشته بودند، تا همیشه بر دل ها نشست و این بغض یک کشور را سیاهپوش کرد. داغی که خبر آسمانی شدن امام امت بر دل های ایرانیان و شیفتگان امام امت  نهاد و آنها را روانه پایتخت ساخت تا با حرکت به سوی بهشت زهرا (س) باشکوه ترین تشییع جنازه تاریخ ایران را تا به آن روز نه، حتی تا سالیان بعد رقم بزنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این واقعه تاریخی اصحاب_رسانه را هم دستپاچه کرد، اینکه چگونه باید از پس به تصویر کشیدن این غم بزرگ بر صفحات سیاه و سفید کاغذهای روزنامه‎ها برآیند. 

تیتر، تصویر، یادداشت، خاطره و یا ... کدامیک می توانست در رسانه های مکتوب آن روزها که تنها به تعداد انگشت شماری روزنامه می رسید، تصویرگر اوج تاثر ایرانیان برای از دست دادن امام شان باشد.

عارفی نستوه، عالمی بی نظیر و رهبری خستگی ناپذیر پس از گذشت سال ها هدایت و رهبری ملتی را متحیر نبود خود گذاشت و به دیدار حق شتافت.

عاشقان و شیفتگان او، تنها فرزندان شهداء و ایثارگران نبودند بلکه از هر کوی و برزن و از هر قشر همانند آن روزی که پس از سال ها تبعید به ایران برگشت، آن روز برای بدرقه اش آمدند، همان روز که خبر برای نوشتن سنگین بود.

گذر زمان انقلاب را به ۴۰ سالگی رساند و اینک، ولی امر فقیه در سالی که بدلیل شیوع بیماری کرونا، نمی توان در مضجع شریف و نورانی آن امام همام حاضر شد بار دیگر برای بیان راهبردها و راهکارهایی براساس راه و منش معمار کبیر انقلاب اسلامی بیان خواهند کرد و قطعا این مهم، بخشی از تحقق گام دوم انقلاب اسلامی در سایه سار وجودی جانشین به حق آن امام عظیم است.

« سی و یکمین سالگرد ارتحال ملکوتی و جانسوز معمار کبیر انقلاب و بنیانگذار فقید جمهوری اسلامی حضرت امام خمینی (ره) تسلیت باد.»

برچسب‌ها امام خمینی(ره) استان البرز رحلت امام خمینی (ره) پروندهٔ خبری سی و یکمین سالگرد هجرت آفتاب

منبع: ایرنا

کلیدواژه: امام خمینی ره استان البرز رحلت امام خمینی ره امام خمینی ره استان البرز رحلت امام خمینی ره آن روز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۱۶۴۴۹۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فیلم| سخنان امام خمینی(ره) و رهبر معظم انقلاب درباره حادثه طبس

فیلم| سخنان امام خمینی(ره) و رهبر معظم انقلاب درباره حادثه طبس

دیگر خبرها

  • فیلم| سخنان امام خمینی(ره) و رهبر معظم انقلاب درباره حادثه طبس
  • دستور وزیر کشور به استانداران درباره مراسم بزرگداشت امام خمینی (ره)
  • دستور وزیر کشوربه استانداران درباره مراسم بزرگداشت امام خمینی(ره)
  • دستور وزیر کشور به استانداران درباره مراسم بزرگداشت امام خمینی(ره)
  • همه دستاوردهای امروز ایران اسلامی، از برکات نهضت امام راحل است
  • تجدید میثاق مدیران و کارکنان بانک رفاه کارگران با آرمان‌های بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی
  • دیدار جمعی از کارگران با رهبر انقلاب
  • کارگران فردا با رهبر معظم انقلاب اسلامی دیدار می‌کنند
  • دیدار ۶۴ نفر از کارگران خراسان رضوی با رهبر انقلاب اسلامی
  • دیدار جمعی از کارگران با رهبر انقلاب فردا برگزار می‌شود