Web Analytics Made Easy - Statcounter

تین نیوز

نماینده شهرستان فیروزکوه در شورای استان تهران گفت: اداره راهداری و حمل و نقل نسبت به آسفالت شاهراه مواصلاتی سه استان مازندران، تهران و سمنان، اقدام خاصی انجام نداده است.

به گزارش تین نیوز به نقل از ایسنا، جلال بنار با اشاره به اهمیت محور ۴۵ متری فیروزکوه، گفت: با توجه به اینکه  فیروزکوه دارای کمربندی نیست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این محور شاهراه مواصلاتی سه استان مازندران، تهران و سمنان است و تمامی ترددهای تهران به شمال و سمنان از این محور انجام می شود. 

وی افزود: اداره راهداری و حمل و نقل متولی این امر است و علی رغم قراردادی که سال گذشته بین پیمانکار و این اداره درخصوص آسفالت خیابان 45 متری فیروزکوه منعقد شد؛ اما متأسفانه اقدام خاصی در خصوص ترمیم آسفالت این محور صورت نگرفته است.

بنار ادامه داد: با توجه به هزینه‌های میلیاردی این محور، مدیریت شهری به تنهایی قادر به انجام عملیات ترمیم و روکش آسفالت آن نمی باشد و خرابی این شاهراه علاوه بر نارضایتی مسافران و شهروندان حادثه ساز است و موجب وقوع تصادف های جبران ناپذیری شده است.

 

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

منبع: تین نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tinn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تین نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۱۶۴۵۵۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ارتفاع برف بهاری در تمرچین پیرانشهر به ۳۰ سانتی‌متر رسید

به‌دنبال بارش برف بهاری، روستا‌ها و محور‌های مواصلاتی برخی شهر‌های جنوب آذربایجان‌غربی سفیدپوش شد و ارتفاع برف در تمرچین پیرانشهر نیز به ۳۰ سانتی‌متر رسید.

ارتفاع برف در گردنه زمزیران در مهاباد- سردشت هم در برخی نقاط ۲۰ سانتی‌متر گزارش شده است.

بر اساس اعلام راهداری استان تردد در تمامی محور‌های مواصلاتی درجریان است ولی رانندگان با در نظر گرفتن بارندگی و افزایش تردد در نوروز باید با سرعت مطمئنه و خودداری از سبقت‌های حادثه‌ساز رانندگی کنند.

باشگاه خبرنگاران جوان مهاباد مهاباد

دیگر خبرها

  • ۴۶ کیلومتر از جاده های استان اصفهان روکش آسفالت شد
  • نارضایتی شهروندان تهرانی از لایه روبی نشدن مسیل رودبار + فیلم
  • نظارت مستمر بر سرویس‌های بهداشتی استان در محور‌های مواصلاتی گردشگری
  • ترافیک در محور چالوس سنگین است/تردد روان در محور هراز و فیروزکوه
  • کشف ۱۸۸ کیلو گرم مواد غذایی فاسد در فیروزکوه
  • آمار تصادفات فوتی در استان سمنان ۵۳ درصد کاهش داشت
  • ارتفاع برف بهاری در تمرچین پیرانشهر به ۳۰ سانتی‌متر رسید
  • مسافران شمال از فیروزکوه و آزادراه قزوین -رشت تردد کنند
  • بازدید هوایی مخبر از محورهای مواصلاتی شمالی به سمت تهران
  • اصلاح روشنایی و آسفالت مسیرهای پرتردد مسافران نوروزی در سمنان