Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/خراسان جنوبی استاندار خراسان جنوبی گفت: انقلاب اسلامی با نام و اندیشه و راه امام خمینی(ره) و شهدای والامقام انقلاب، پیوندی عمیق دارد و بر ماست تا با حلقه‌های متحد و ناگسستنی همدلی و وحدت، دشمنان را چونان همیشه از توطئه‌های شوم خود ناامید و پایه‌های اقتدار و عزت ایران اسلامی را تضمین کنیم.

محمدصادق معتمدیان، استاندار خراسان جنوبی
به مناسبت سالروز رحلت امام خمینی(ره) و قیام خونین پانزده خرداد پیامی صادر کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



به گزارش ایسنا، متن پیام بدین شرح است:

«باسمه ‌تعالی»

چهاردهم خرداد ماه، یادآور عروج ملکوتی بزرگ مردی از تبار نور است که بر بلندای تاریخ، سرود فتح و ظفر سر داد و امید را در دل ستم دیدگان خسته از ظلم و استعمار روشن کرد.

رحلت آن شخصیت بی نظیر همچون حیاتش منشأ بیداری و نهضتی دوباره شد و راه و یادش جاودانه گردید، چرا که او حقیقت بود و حقیقت همواره زنده و فناناپذیر است.

پانزدهم خرداد نیز روزی است که ملت مسلمان ایران در دفاع از ارزش های اسلامی و ولایی سینه سپر کردند و در مقابل آماج گلوله‌های رژیم سفاک پهلوی سرافرازانه ایستادند تا اسلام و ارزش‌های ناب اسلامی باقی و ماندگار باشد.

مجاورت سالروز ارتحال ملکوتی امام راحل و قیام خونین 15 خرداد در تقویم که نقطه عطفی در شکل گیری و پیروزی انقلاب اسلامی ایران محسوب می‌گردد، یادآور این نکته است که انقلاب اسلامی با نام و اندیشه و راه امام خمینی(ره) و شهدای والامقام انقلاب، پیوندی عمیق دارد و بر ماست تا با حلقه‌های متحد و ناگسستنی همدلی و وحدت، دشمنان را چونان همیشه از توطئه‌های شوم خود ناامید و پایه‌های اقتدار و عزت ایران اسلامی را تضمین نماییم.

بدینوسیله سالروز رحلت جانسوز بنیانگذار نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و شهادت یاران باوفایش در فاجعه قیام خونین 15 خرداد 1342 را به عموم مردم شریف و مومن استان خراسان جنوبی تسلیت عرض می‌نمایم.

امید است با پاسداری از آرمان‌های والای بنیان گذار جمهوری اسلامی و خون پاک شهدا تحت لوای فرامین مقام معظم رهبری، برای اعتلای این نظام مقدس و سرافرازی ایران اسلامی بیش از پیش تلاش نماییم؛ ان شاءالله.

انتهای پیام 

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی اجتماعی انقلاب اسلامي ايران خراسان جنوبی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۱۶۴۶۷۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رژه اقتدار نیرو‌های مسلح خراسان جنوبی در روز ارتش

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای خراسان جنوبی، همزمان با ۲۹ فروردین، روز ارتش، رژه صلابت نیرو‌های مسلح خراسان جنوبی در بیرجند برگزار شد.
در این مراسم از دو سلاح جدید رونمایی و گوشه‌ای از توانمندی‌های نیرو‌های مسلح به نمایش گذاشته شد.

                                                                    کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، نماد اقتدار ایران
  • سپا پاسداران انقلاب اسلامی،نماد اقتدار ایران
  • رئیس جمهور در جمع مردم دامغان: عملیات «وعده صادق» نشان‌دهنده اقتدار، موجب وحدت کشور و پاسخی ضروری بود
  • رئیس جمهور در جمع مردم دامغان: عملیات «وعده صادق» نشاندهنده اقتدار، موجب وحدت کشور و پاسخی ضروری بود
  • رژه اقتدار نیرو‌های مسلح خراسان جنوبی در روز ارتش
  • وعده صادق تنها بخش کوچکی از اقتدار نظام جمهوری اسلامی است
  • نمایش شکوه اقتدار نیروهای مسلح در خراسان جنوبی+ عکس و فیلم
  • برای صلح و امنیت در منطقه حضور داریم
  • نمایش شکوه اقتدار نیروهای مسلح در بیرجند + تصویر
  • پیام استاندار خراسان جنوبی و رئیس شورای تأمین استان به مناسبت "روز ارتش جمهوری اسلامی و نیروی زمینی ایران"