Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «آنا»
2024-04-19@16:53:32 GMT

حضور داوران ایرانی در وبینار اتحادیه جهانی کشتی

تاریخ انتشار: ۱۴ خرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۱۶۴۷۳۴

حضور داوران ایرانی در وبینار اتحادیه جهانی کشتی

وبینار کمیسیون داوران اتحادیه جهانی کشتی با حضور داوران ایرانی برگزار شد.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری آنا از فدراسیون کشتی، در ابتدی این وبینار، ننادلالویچ با تشکر از عملکرد گروه داوران اتحادیه جهانی برای تمامی خانواده های کشتی آرزوی سلامتی کرد و در ادامه با اظهار امیدواری که بعد از کرونا به زودی شاهد برگزاری مسابقات کشتی خواهیم بود گفت: این تکنولوژی جدید (وبینار) را ابزاری سریع و کم هزینه برای ارتباط بین اعضای خانواده کشتی می‌دانیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس فدراسیون جهانی کشتی در ادامه با اشاره به این موضوع که خصیصه مهم داوران در بی‌طرفی در قضاوت است تصریح کرد: رمز موفقیت داوران در دانش، مهارت و تجربه آن‌هاست.

سپس آنتونیوسیلوستری رئیس گروه داوران اتحادیه جهانی کشتی ضمن آرزوی سلامتی برای تمامی داوراندرسرتاسر دنیا، ضایعه درگذشت زنوف (نایب رئیس بلغارستانی اتحادیه جهانی) را تسلیت گفته و از ایشان به‌عنوان انسانی بزرگ یاد کرد و در ادامه اهداف برگزاری این جلسه را به شرح زیر اعلام کرد:

درجات تمامی داوران درسال 2021 بدون تغییر باقی خواهد ماند و تنزل درجه نخواهیم داشت، اما داوران درسال آینده تست خواهند شد.

در صورت امکان از تعدادی از داوران درجه المپیکی برای شرکت در مسابقات امیدهای جهان دعوت خواهد شد، و باتوجه به نبودن مسابقات مهم بین‌المللی از داوران می‌خواهیم که با کارکردن و آنالیز فیلم‌های آموزشی و شرکت در مسابقات داخلی (درصورت امکان) و همچنین با شرکت در وبینارها آمادگی خود را حفظ کنند. همچنین داوران المپیکی برای شرکت در مسابقات بزرگسالان در قاره‌های خود آمادگی کامل داشته باشند.

برای حفظ و ارتقاء آمادگی داوران در آینده (هفته آینده) وبینارهای آموزشی برگزار خواهد شد، همچنین از مدرسینی که با تهیه فیلم‌های آموزشی باعث ارتقاء سطح آموزشی داوران شدند نیز تشکر می شود.

رئیس گروه داوران اتحادیه جهانی درپایان این وبینار به تعدادی از سؤالات مطرح‌شده پاسخ دادند که سؤالی هم که از طرف ناصر فروتن رئیس کمسیون داوران ایران، مبنی بر ادامه داربودن این سیستم وبینار، وی قرار گرفت و بر ادامه این نوع ارتباط تأکید کرد.

محمد مصلایی پور از یزد، سعید عباسی از قم، نیما صادقی از مازندران و مهدی بشیری از خوزستان 4 داور درجه S1 (المپیکی) کشورمان به همراه ناصر فروتن رئیس گروه داوران کشور در این جلسه که به‌صورت ویدیو اجلاس برگزار شد، حضور داشتند.

انتهای پیام/4057/

منبع: آنا

کلیدواژه: مسابقات کشتی اتحادیه جهانی کشتی شیوع ویروس کرونا داوران اتحادیه جهانی گروه داوران جهانی کشتی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ana.press دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۱۶۴۷۳۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مریوان ، مسابقات بین المللی کشتی جوانان جام شاهد یادواره شهدای غزه

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مرکز کردستان ، باوفا سر مربی تیم ملی کشتی فرنگی جوانان با اشاره به کیفیت مطلوب گفت: نفرات برتر این مسابقات در قالب در مسابقات آسیایی و جهانی حضور می‌یابند.

حمید یاری رئیس کمیته برگزاری مسابقات فدراسیون کشتی کشور بیان داشت: مسابقات بین المللی جام شاهد معتبرترین مسابقات کشتی رده جوانان رشته فرنگی است که در شهر زیبای مریوان با یادواره شهدای غزه در حال برگزاری است.

یاری در ادامه گفت: این مسابقات به عنوان آخرین مرحله انتخابی تیم ملی کشتی جوانان در رشته فرنگی جهت اعزام به مسابقات آسیایی و جهانی است.

وی در پایان افزود: در تابستان سال جاری مسابقات از نفرات منتخب مسابقه برگزار خواهد شد که به مسابقات آسیایی و جهانی راه پیدا کنند.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • ماجرای چاقوکشی و ضرب و شتم در کشتی مازندران
  • ماجرای چاقوکشی و ضرب و شتم در کشتی مازندران | روایت داور مصدوم: فیلم تا قبرس و آلمان هم رسیده است، کتک خوردن یک داور! | آقایان برای رضایت گرفتن ...
  • شوک صبحگاهی به کشتی: سهمیه ۵۷ پرید!
  • یکصد داور جهانی و آسیایی قضاوت مسابقات کاراته را برعهده دارند
  • مریوان ، مسابقات بین المللی کشتی جوانان جام شاهد یادواره شهدای غزه
  • پس از رایزنی میراسماعیلی با رئیس اتحادیه آسیا؛ جودوکاران ایران راهی هنگ‌کنگ می‌شوند
  • بازگشت حسن به اردوی تیم‌ملی
  • بازگشت پادشاه به تیم ملی آزاد از اردوی بعدی
  • چرا پاداش جام جهانی داوران ایرانی پرداخت نشد؟
  • مهم‌ترین اخبار ورزشی ۲۸ فروردین