Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش حوزه سیاست و اقتصاد خبرگزاری تقریب، وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح در بیانیه‌ای با گرامیداشت فرارسیدن ۱۴ و ۱۵ خرداد ماه بر زنده بودن راه حضرت امام خمینی (ره) تاکید و تنها راه نجات ملت ها از زیر یوغ استثمار آمریکایی را مبارزه تا رفع ظلم وشر دانست.

متن کامل این بیانیه به شرح زیر است:

«در تاریخ پر فراز و نشیب ایران اسلامی، ۱۴ و ۱۵ خرداد یادآور نام و شخصیت رهبر عظیم الشان و بزرگ انقلاب اسلامی، امام خمینی (ره) است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بزرگ مردی که با توکل به ذات باریتعالی و شجاعت در عمل و رویکرد، یک تنه در برابر قدرت‌های زورگو و استکباری ایستاد و هرگز ترس و واهمه ای به خود راه نداد.

حضرت امام خمینی (ره) با پی ریزی حکومت مبتنی بر اسلام و برانداختن نظام منحط و منحوس سلطنتی، تحولات شگرفی را فراتر از جغرافیای ایران در سطح منطقه و بلکه در فراسوی آن رقم زدند به گونه‌ای که پس از این انقلاب شکوهمند و تحول گرا قرن جدید، قرن سقوط و افول ابرقدرت نما و قرن اوج مجدد اسلام ناب محمدی (ص) شد.

این مرد خدائی، پاک نهاد و روشن ضمیر از تبار سلسله جنبان غدیر و عاشورا، بت‌شکنی که در نیمه‌ی خرداد بیش از نیم قرنِ پیش و به تأسّی از ابراهیم خلیل (ع)، در شب تار و سیاه ملت، با دلی پرامید اما بی‌باک، به نبرد طاغوتیان ظلم‌گسترِ ستم‌پیشه، شتافت و چنان نهالی مستحکم نشاند که از پی آن و ۱۵ سال بعد در ۲۲ بهمن ۱۳۵۷، بنیان ۲۵۰۰ ساله‌ی سراسر سیه روزی و تیره بختی را در هم پیچیده و برای همیشه به زباله‌دان تاریخ سپرد.

امام خمینی (ره) متفکر بزرگ عصر حاضر و احیاگر اسلام ناب محمدی (ص) و بزرگ مردی بود که جهان را با اندیشه الهی خود از فرو رفتن در اندیشه‌های دنیا طلبانه قدرت های جهانی رهانید و اسلام را بعنوان یگانه مسیر رستگاری بشریت به جهان معرفی کرد. بزرگ مردی که منادی دین و عدالت و مواسات و محبوبترین رهبر مسلمانان در جهان معاصر و پناهگاه عدالت طلبان و ستمدیدگان بود و آن چنان گام برمی داشت که برکات آن برای همیشه باقی مانده و خواهد ماند.

در این روزها که شاهد بیرون زدن دست پولادین سیاستهای استثماری مستکبرین عالم به ویژه دولتمردان جنایتکار امریکا از دستکش مخملین هستیم، که حتی از ستم به ملت خویش دریغ نکرده و علیرغم ادعای دموکراسی، مردم مظلوم رنگین پوست خویش را با پست ترین روش ها و شیوه های تبعیض نژادی سرکوب می کند، ندای حق طلبانه و ظلم ستیزانه امام راحل که از ۱۵ خرداد سال ۴۲ عالم گیر شده، بیش از پیش شنیده می شود که تنها راه نجات ملت ها از زیر یوغ استثمار امریکائی، مبارزه تا رفع ظلم وشر است.

اینک و پس از گذشت بیش از سه دهه از عروج ملکوتی امام خمینی (ره) و چهل سال از بذر افشانی شجره‌ی طیبه‌ی انقلاب اسلامی و در طلیعه‌ی ورود به دهه‌ی پنجم عمر نظام مقدس جمهوری اسلامی، بیش از پیش آشکار و عیان شده که چگونه تقدیر الهی سبب گشت در بحبوحه‌ی جانکاه فقدان آن پیر مراد سفر کرده، خمینی دیگری همچون حضرت آیت‌الله العظمی امام خامنه‌ای، سکان کشتی انقلاب اسلامی را چونان سدّ سدید و بنیان مرصوصی در دست گرفته و آن را به سوی آرمان پیوسته‌ی بشر براند و امروز پرچم راه، تفکر، اندیشه و سلوک آن رهبر فرزانه و حکیم سفر کرده در دستان خلف صالح اش برافراشته است و نظام سلطه و استکبار در شرایطی متفاوت از سر استیصال و در ماندگی، مجد و عزمت ایران اسلامی را بیش از پیش به نظاره نشسته است.

وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح ضمن گرامیداشت سالروز قیام مردمی ۱۵ خرداد که سرآغاز نهضت بیداری اسلامی ملت ایران و نشانگر عمق پیوند معنوی مردم با آرمان های الهی و نمایش فداکاری ملت برای حفظ اسلام و برچیده شدن سلطه طاغوتیان بود، پیشتازی و پرچمداری جبهه اسلام واقعی توسط جمهوری اسلامی ایران را از نعمات وجود بابرکت امام خمینی (ره) در تاریخ ایران اسلامی دانسته و استمرار این حرکت بزرگ الهی را در حمایت از ولایت مطلقه فقیه و نایب برحق امام راحل، حضرت امام خامنه ای (مد ظله العالی) می داند و معتقد است امام خمینی (ره) یک حقیقت همیشه زنده است و اینک که ۳۱ سال از رحلت آن ابرمرد بزرگ انقلاب اسلامی می گذرد راه و صراط آن امام همام بعنوان یک اسوه و الگو باقی مانده و چراغ راه رهپویان ایشان خواهد بود.»

انتهای پیام/

منبع: تقریب

کلیدواژه: انقلاب اسلامی ۱۵ خرداد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.taghribnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تقریب» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۱۶۴۷۶۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نیروهای آمریکایی در افغانستان با تروریسم مبارزه نمی‌کردند

«سرگئی لاوروف»، وزیر امور خارجه روسیه، گفت که نیروهای آمریکایی در جریان ۲۰ سال حضور خود در افغانستان علیه تروریسم مبارزه نمی‌کردند.

به گزارش مشرق، لاوروف این مطلب را یکشنبه در یک مصاحبه برای مستندی درباره تهاجم ناتو بر یوگوسلاوی بیان کرد.

وی خاطر نشان کرد که پس از حملات یازدهم سپتامبر ۲۰۰۱، آمریکایی‌ها با «دلسوزی» شورای امنیت سازمان ملل متحد وارد افغانستان شدند.

وی افزود: «هیچکس مخالفت نکرد و یا اعزام نیروهای تحت رهبری ایالات متحده به افغانستان را تجاوز یا تهاجم نخواند. همه درک کردند که عاملان چنین حمله تروریستی باید پاسخگو باشند.»

اما لاوروف ادعا کرده است که نیروهای امریکایی در افغانستان بر ضد تروریزم مبارزه نمی‌کردند.

وی افزود: «آنان ادارات و سازمان‌هایی را در آنجا ایجاد کردند که بعداً به القاعده تبدیل شد. سپس آنان شروع به استفاده از آن برای مجازات و تحریک رژیم‌های نامطلوب در خاورمیانه و سایر مناطق کردند.»

منبع: فارس

دیگر خبرها

  • محفل بزرگ قرآنی «امام حسنی ها» نوعی جهاد تبیین بود
  • اجتماع بزرگ «امام حسنی‌ها» تجدید میثاق مردم با قرآن و عترت بود
  • تجاوزات صهیونیست ها توسط رسانه های غربی و آمریکایی پشتیبانی می شود
  • تجلیل رئیس سازمان تبلیغات اسلامی از محفل قرآنی امام‌حسنی‌ها
  • رمضان و فرهنگ زندگی
  • آمادگی ایران برای همکاری با کشورهای مستقل در مبارزه با تروریسم
  • فلسطین مسئله اول جهان اسلام است
  • موضوع اول جهان اسلام، فلسطین است
  • بانوی مسیحی آمریکایی در نهاوند مسلمان شد
  • نیروهای آمریکایی در افغانستان با تروریسم مبارزه نمی‌کردند