Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش تارنمای شبکه ای بی سی نیوز، بسیاری از کشته‌ها شهروندان سیاهپوست آمریکا از سراسر شهرهای این کشور بوده‌اند. براساس این گزارش تنها ۷۰۰ تن در شهر نیویورک دستگیر شدند.

درحالیکه این اعتراضات از شهر مینیاپولیس آغاز و به دیگر شهرهای آمریکا کشیده شد، اکنون با تشدید درگیری میان پلیس و مردم مقررات منع آمد و شد تقریبا در تمامی شهرها اعمال شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مردم آمریکا یک هفته پس از قتل جورج فلوید شهروند سیاهپوست آمریکایی توسط پلیس این کشور همچنان با نادیده گرفتن مقررات منع آمد و شد به اعتراض‌های خود ادامه می‌دهند.

اعتراض به نژاد پرستی از آمریکا به دیگر کشورهای اروپایی نیز سرایت کرده است و جهان از آلاباما تا پاریس شاهد حمایت از جنبش "زندگی سیاهان اهمیت دارد" است.

برچسب‌ها اعتراض های خیابانی ایالات متحده آمریکا پروندهٔ خبری خشم مردم آمریکا و تهدیدات ترامپ

منبع: ایرنا

کلیدواژه: اعتراض های خیابانی ایالات متحده آمریکا اعتراض های خیابانی ایالات متحده آمریکا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۱۶۴۸۱۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

وزارت خزانه‌داری آمریکا در حال آماده‌سازی تحریم‌های جدید علیه ایران است

رویترز امروز به نقل از اکسیوس گزارش داد که جانت یلن، وزیر خزانه داری آمریکا در حال آماده سازی تحریم‌های جدید علیه ایران در پاسخ به حمله تلافی جویانه ایران به اسرائیل است.

طبق گزارش آکسیوس، یلن آماده است تا امروز بگوید: «وزارت خزانه‌داری آمریکا ضمن همکاری با متحدان آمریکا از اختیاراتش برای تحریم جهت ادامه اخلال در فعالیت‌های مخرب و بی‌ثبات‌کننده ایران دریغ نخواهد کرد».

این نشریه حمله ایران به اسرائیل را علت تحریم‌های جدید آمریکا عنوان کرد.

یلن پیش از این ادعا کرده بود که اقدامات ایران ثبات در خاورمیانه را تهدید می‌کند و می‌تواند باعث سرریز اقتصادی شود.

شامگاه شنبه شب، جمهوری اسلامی ایران به تلافی حمله هوایی تل آویو به کنسولگری ایران در دمشق، پایتخت سوریه که در آن چندین فرمانده ارشد شهید شدند، صد‌ها پهپاد و موشک به سمت اسرائیل شلیک کرد. ادعا می‌شود بیشتر پهپاد‌ها و موشک‌ها قبل از رسیدن به اراضی اشغالی توسط آمریکا، انگلیس، فرانسه و اردن رهگیری شدند.

باشگاه خبرنگاران جوان بین‌الملل ایران

دیگر خبرها

  • وزارت خزانه‌داری آمریکا در حال آماده‌سازی تحریم‌های جدید علیه ایران است
  • برگزیدگان سی و هشتمین جشنواره سراسری قرآن و عترت تجلیل شدند
  • تا کنون خسارتی از آفت «زنگ زرد» در مزارع لرستان گزارش نشده است
  • طنین فریاد مرگ بر آمریکا در سراسر ایالات‌متحده/ حامیان فلسطین پرچم آن را به آتش کشیدند
  • حمایت شهرهای مختلف لرستان از اقدام دفاعی سپاه علیه اسرائیل
  • گوترش خواستار راه حل مسالمت آمیز برای سودان شد
  • خشونت علیه اسرائیل را متوقف کنید!
  • رویترز: آمریکا در هیچ حمله‌ای علیه ایران شرکت نخواهد کرد
  • یک کشته و ۷ زخمی بر اثر تیراندازی در شیکاگو
  • نیروهای امنیت معترضان اسرائیلی را با توسل به‌ زور متفرق کردند + فیلم | خشونت صهیونیست‌ها علیه خودشان را ببینید